Jason's POV:
"Την πήρες τηλέφωνο;" ρώτησε ο Χριστίνα ενώ είχαμε κάτσει όλοι στην τραπεζαρία.
"Μου ειπε είχε μια δουλειά και ότι θα αργούσε λίγο. Λογικά πρέπει να έρχεται τώρα" απάντησα και εβαλα κρασί σε όλους μας.
Τα κλειδιά της αννας μπήκαν στην πόρτα και εκείνη μπηκε μέσα.
Πανέμορφη όπως πάντα. Με τις μαύρες της γόβες την μαύρη της φούστα και το άσπρο πουκάμισο της μέσα από την φούστα. Τα μαλλιά της μπούκλες σε μια ψιλή κοτσίδα και το βάψιμο της υπέροχο. Το μόνο που δεν ταίριαζε ήταν το ύψος της.
"Μωρό μου..." ειπα και σηκώθηκα από την τραπεζαρία ενώ πήγα κοντά της να την βοηθήσω με την τσάντα και το σακάκι της.
Άφησε την τσάντα στον καναπέ και έβγαλε τα τακούνια της ενώ σταθεροποιήθηκε στον ώμο μου.
"Γεια σου αγάπη μου" ειπε και με φίλησε.
"Όλα καλά;" την ρώτησα αφού είδα ότι κρατούσε ένα χαρτί στο χερι της.
"Ναι" απαντησε και πήγαμε προς την τραπεζαρία.
Χαιρέτησε τα παιδιά έναν έναν και έκατσε στην κεφαλή του τραπεζιού όπως πάντα.
Ξεφυσηξε και ηπιε το μισό ποτήρι με το κρασί.
"Άννα...." ειπε ο Γιάννης και ολα τα βλαμματα έπεσαν πανω της.
Ξεδίπλωσε το χαρτί που κρατούσε στα χέρια της και πήρε μια ανάσα.
"Λοιπόν...." ειπε ενώ άρχισε να διαβάζει το περιεχόμενο του χαρτιού.
(...)
Είχαμε μείνει όλοι να κοιτάμε το κενό.
"Τι ήταν αυτο τώρα;" ρώτησε η Γιασμίν και η Άννα άφησε το χαρτι δίπλα της ενώ έκοψε ένα κομματι μουσακά με το πιρούνι της και το εφαγε.
"Ο Αλεξ έκανε μια παρατήρηση που με άφησε άφωνη όπως θα σας αφήσει και εσάς όταν σας την πω" ειπε η Άννα και συνέχισε να τρωει ενώ μας κοίταζε.
"Τι παρατηρηση;" ρώτησα
"Πιστεύει ότι ο Λουκάς ειναι ζωντανός" ειπε και μείναμε όλοι πάλι μαλακες.
"Δεν γίνεται αυτό ρε Άννα. Ο Αχιλλέας πήγε στην κηδεία του. Δεν πηγές μωρό μου;" ειπε η Γιασμίν ενώ κοίταξε τον Αχιλλέα ο οποίος ήταν ακόμα σκαλωμένος.
"Πηγα αλλά δεν άνοιξαν ποτέ το φέρετρο. Ο Αλεξ μπορεί να έχει πέσει μέσα σε αυτό που ειπε" ειπε ο Αχιλλέας και μας κοίταξε όλους.
YOU ARE READING
The boy next door
RomanceΆννα...19 χρόνων μετακομίζει σε μια ξενη για εκείνη πολη και συγκεκριμένα δίπλα στο διαμέρισμα του αγοριού που είναι "μπλεγμενος"μεσα σε όλα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες όμως...