Hepimiz heyecanla Agatha'nın yapacağı duyuruyu bekliyorduk. Çaktırmadan Angela ve Steve'yi süzdüm. Steve ara ara Angela'ya içindeki derin bir hüzün ile bakıyordu. Angela ise hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Sadece Steve ile konuşmuyordu pek. Agatha bir süre sonra anlamdıramadığım bir suretle geldi ve öksürerek dikkati kendisine çekti.
-Arkadaşlar... Sizden beni sonuna kadar dinlemenizi ve bu süreçte de sözümü kesmemenizi istiyorum...
"Agatha derin bir nefes alır."
-Yarın,bu yılın son ayına giriyoruz. Terfi sınavınız sizin için ne kadar önemliyse benim için de o kadar önemli. Şimdi... Hepiniz bunun nasıl bir sınav olduğunu merak ediyorsunuz. Birazdan öğreneceksiniz.
"Gruba Mantis de dahil olur."
-Terfi sınavınız biraz zorlu olacak. Bir ekip olarak hareket edecek, Büyük ve iri kertenkele adamı öldüreceksiniz. Bu sayede de terfiinizi almış olacaksınız.
"Leona hariç ekiptekiler duyduklarına inanamaz."
-Pardon? Acaba yanlış mı duydum yoksa bizi ölüme mi sürükleyeceksiniz?
-Sözümü kesme Angela... Elbette böyle bir şeye izin vermem. Asla yalnız olmayacaksınız. Sizi her daim izliyor olacağım. Ayrıca düşündüğünüz kadar kötü veya korkunç değil.
-Korkunç ya da kötü olmaması bir şey değiştirmiyor. Ben buraya yaratık avlamaya gelmedim. Konuşsanıza arkadaşlar! Hanginiz buraya canavar avlamak için katıldı?
"Steve Angela'yı sakinleştirmeye çalışır."
-Kraliçem... Bize neden daha önce böyle bir şey olacağını söylemediniz?
"Agatha sessiz kalır. Konuşmaya Mantis devam eder."
-Arkadaşlar lütfen sakin olun. İnanın hiçbir şey göründüğü kadar kötü değil. Sizin hayatınızı tehlikeye atacak hiçbir şeye müsaade etmeyeceğiz.
-Etmezsiniz tabi... Leona'nın başına gelenler neydi o zaman? Madem müsaade etmiyorsunuz, neden onu daha öncesinden kurtarmadınız?
"Agatha bu sözlere sinirlenir."
-Angela ,haddini aşıyorsun! Karşında bir kraliçe var. Söylediğin kelimelere dikkat et. Size yine söylüyorum. Göründüğü kadar tehlikeli bir sınav değil. Neden anlamıyorsunuz?
-Bizi kandırdınız! Bu saraya başvururken yazılı sözleşmenin tamamını okudum. Hiçbir satırında böyle bir terfi sınavının bahsi geçmiyordu.
"Steve bu konuda Angela'ya katılır."
-Bu konuda haklı kraliçe Agatha. En azından bunu yazılı olarak belirtseydiniz başvuranlar da ona göre kararını verirdi. Beni yanlış anlamayın kraliçem ama...Bu-
"Agatha ayağında oluşturduğu ışık dalgasını yere uygular. Yer şiddetli bir şekilde sarsılır."
-Yeter! Konuşmama izin verin artık!
"Derin bir sessizlik oluşur."
-Buraya ne amaçla geldiğinizi hatırlayın. Ne için yemin ettiğinizi de... Stefhany. Bana buraya hangi sebeplerle geldiğini söyle.
-Kâhin olabilmek için geldim efendim.
-Ya sen Steve? Buraya neden geldin?
-Ailemin baskısından kurtulabilmek ve küçüklüğümden beridir hayalini kurduğum şeyi yapmak için geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAINEN:YOLCULUK
Science FictionÖğretmeninin masallarından etkilenen Stefhany, kahinliğe merak duyar ve bu yolculuğa katılabilmek için gereken her şeyi yapar. Bir gün kabul mektubu alır ve bu uçsuz bucaksız yolculuğa ilk adımını atar. Elbette bu yolculukta bazı fedakârlık yapması...