Sabah birisinin kapımı çalmasıyla uyandım. Gelen kişi Mantis'ti. Kahvaltımı yaptıktan sonra kraliçemizin yanına gitmem gerektiğini söyledi. Zaten hiç iştahım yoktu. O yüzden yemekhaneye hiç uğramayarak kraliçemizin odasına doğru yola koyuldum. Olayları arkadaşlarıma anlatmak vardı birde.Hiç anlatasım yoktu ancak bilmeye hakları vardı.
Kraliçemiz oldukça sakin görünüyordu. Umarım bu konuda yanılmıyorumdur. Bu durum yine de içimdeki korkuyu dindirmemişti. Oturmamı işaret etti ve her şeyi anlatmamı istedi. Gözlerini ve dikkatini ayırmadan beni dinledi sadece. Bu süreçte de hep sessiz kaldı. Ve ardından şunları söyledi:
-Seninle gurur duyuyorum Stefhany. Annen mükemmel bir çocuk yetiştirmiş gerçekten. Ayrıca bu davranışın çok hoşuma gitti. Birçok kişinin örnek alması gereken bir davranış. Endişelenme. Annene bu olay hakkında bir şey bildirilmeyecek. Kendisiyle tez zamanda tanışmayı isterim.
"Agatha Stefhany'nin tepkisini fark etmiştir. Kısa bir kahkaha atarak, konuşmaya devam eder."
-Sakin ol Stefhany. Sana kızmamı bekliyordun sanırım. Hatta ceza vermemi de bekliyor olabilirsin. Ancak sen, doğru olanı yaptın. Leona'ya ve arkadaşlarına olan sadakatin hoşuma gitti. Keşke herkes senin gibi olsa.
-Taktiriniz için teşekkür ederim kraliçem. Ben sadece arkadaşlık görevimi yerine getirmek istedim. Leona'nın eğitimlerinin yoğun ve zorlu olduğunu biliyorum ancak, bu kadarını da beklemiyordum. Eğitmeninden şikayetçiyim. Leona'ya resmen işkence çektiriyordu. Eminim ki Leona, onun bu kibri ve davranışları yüzünden başarılı olamıyor.
-Onun ismi Nuzz. Laksi'nin eski kara şovalyesi. O, bir zamanların en güçlülerindendi. Yaşlandıkça huysuzlaşmış olabilir ancak Nuzz'un amacı kesinlikle Leona'ya zarar vermek değil. Tabi yine de abartmış olabilir. Onunla bu konuyu konuşacağım.
"Agatha ayaklanır ve Stefhany'e sarılır."
-Bugünlük eğitime ara ver. Git ve kendini iyice topla. Seni dinç görmek istiyorum. Ve Leona'yla ilgilendiğin için tekrar teşekkür ederim.
-Ben de yaşananlar için tekrar özür dilerim. Yüzünüzü kara çıkarmayacağım.
Kraliçenin bu durumda bana hak vermesi beni gerçekten çok şaşırttı. Bence olaylara bir kraliçe olarak değil, bir anne olarak baktı ve kararını verdi. Sarılması içimdeki tüm korkuyu bitirmişti. Eminim ki haksız olsam bile yine de bana destek olurdu. Bu günlük ara vermek doğru bir karardı. Mantis'i bulup, desteği ve ilgisi için tekrar teşekkür ettim. Bana karşı son derece hassas ve nazik davrandı.
Sarayın bahçesine çıkıp, çeşmenin yanındaki banka oturdum. Cıvıl cıvıl öten kuşların sesi beni daha da rahatlatmıştı. Umarım Nuzz akıllanır. Yoksa olacakları düşünsün. Yaşananları düşünmekten, öğle yemeğini fark edememiştim. Saatler geçmesine rağmen hiç aç değildim. Bu yüzden odama geri dönüp, biraz uyumak istedim ama nafileydi. Bu kez ise, annemi düşünmeye başladım. Acaba ne yapıyor? Tabi ki şirketin problemleriyle uğraşıyordur. Son zamanlarda çok stresli. Birde benim evden ayrılmam da kötü bir isabet oldu. Şuan yanında olmak ve ona destek olmak isterdim. Onun yokluğuna halâ alışamadım. Çünkü birlikte çok vakit geçirirdik. Anne olmak dışında çok iyi bir arkadaştı. Bana çok şey öğretti. Yine de ona bir konuda çok kızıyorum. Benden bir şeyler saklıyor. Bazen onunla konuşurken, gözlerini kaçırıyor ve anlamsız cevaplar veriyor. Babam hakkında hiçbir şey anlatmıyor. Onun hakkında tek bildiğim şey, isminin Tony olması. Annemin bu yaşıma kadar tek anlattığı olay şuydu; Tony'nin etrafında sürekli bir kadın dolaşıyormuş. Annem onu, bu konuda çok uyarmış ama o inatla yine Tony'nin yakasını bırakmamış. Annem bana hamile olduğunu öğrendiğinde, onunla mutluluğunu paylaşmak istemiş. Ancak o, annemin coşkusuna katılmamış bile. Aradan bir kaç gün geçmiş ve anneme ufak bir not bırakarak bizi terk etmiş. Utanmadan da etrafında dolaşan kadın ile birlikte olduğunu söylemiş. Bu çok alçakça! Birinin duygularıyla oynamak, gerçekten çok alçakça. Pislik herif... Elbet bir gün onunla karşılaşacağım ve ona yaptıkları için güzel bir ders vereceğim. Neyse ki bu konuda şanslıyım .Kraliçemizin de talimatıyla er yada geç bulunacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAINEN:YOLCULUK
Ciencia FicciónÖğretmeninin masallarından etkilenen Stefhany, kahinliğe merak duyar ve bu yolculuğa katılabilmek için gereken her şeyi yapar. Bir gün kabul mektubu alır ve bu uçsuz bucaksız yolculuğa ilk adımını atar. Elbette bu yolculukta bazı fedakârlık yapması...