Yemekhanedeydim. Gözlerim Leona'yı arıyordu. Dünkü öpücük olayından sonra nasıl bir tepki vereceğini çok merak ediyorum. Umarım bu durum arkadaşlığımızı etkilemez. Gerçi bir şey olsaydı o an olurdu değil mi? Aklımı bu düşüncelerden arındırarak hazırlandım ve eğitim alanına gittim. Kraliçemiz de çok geçmeden gelmişti.
-Merhaba Stefhany. Bugün nasılsın?
"Stefhany gülümser."
-Her şey yolunda efendim.
-Güzel. Öyleyse yeni sihrine geçebiliriz artık. Hazır mısın?
-Elbette. Bir sonraki sihir ne acaba?
-Yine ışığı kullanarak rakibini kısa süreli olmak suretiyle körleştirmeyi öğreneceksin bugün. Tıpkı ışık tozu yeteneği gibi. Aradaki tek fark söylenecek olan sözcük. İçinden "caeuch" sözcüğünü söyleyerek ve aynı el hareketlerini yaparak rakibini körleştirebilirsin. Anladın değil mi?
-Evet kraliçem...
-Pekala. Burada dikkat etmen gereken iki şey var. İlki kelimenin telafuzu. İkincisi ise sihrin etkisi. Bu sihri ardarda karşındakine defalarca uygularsan, onu tamamen kör edebilirsin. Bunu asla unutma... Şimdi çalışmaya başla.
"Stefhany, Agatha'nın isteği üzerine çalışmaya başlar. Uzun süren denemeler sonrası Stefhany bitkin düşer."
-Üzülme. Hemen olacak diye bir şey yok. Dinlen ve öğle yemeğine git. Benim gitmem gerekiyor. Dilediğin zaman bugünkü eğitimini sonlandırabilirsin.
Başarısızlıkla sonuçlanan çabalarım, hırsımı ve inadımı daha da arttırıyordu. Eski lekçe gerçekten telaffuzu zor bir dil. Cümleyi düzgün telaffuz edemediğim için sihir gerçekleşmiyordu. Aradan geçen birkaç saat sonrasında epey yorulmuştum. Yurda geri döndüm ve sıcak kakao eşliğinde yatağımda kitabı okumaya başladım. Başlarda dikkat çekici şeylere rastlamamıştım. Ama iki sayfanın ardında etkileyici şeyler öğrendim tekrar. Kâhinlerin tam anlamıyla olmasa da geleceği görebildiğini öğrendim. Ancak geleceği kendi çabalarıyla göremezmiş. Bir kahinin o anki yaşadığı bir hadiseyi kötü etkileyebilecek durumlarda yıldızlar kâhinleri uyarıyor, böylece kötü senaryoları atlatabildiğini öğrencim. Bu durum sık olmasa da yıldızlar sayesinde birçok felaketi önleyebiliyorlarmış. Önceden kâhinler geçmişe ve geleceğe yolculuk yapabiliyorlarmış. Ama bu durum paralel evren de dahil evrenin yapısını bozduğu için Arte Moesa tarafından yasaklanmış. Bu satırlardan Arte Moesa'nın ne kadar kudretli olduğunu anlamış oldum. Zaman, önemli bir kavram olduğu için, bu karar bence çok mantıklı. Bu arada paralel evrenler ne demekti? Bir gün bununla ilgili bir kitap okumalıyım.
Ertesi sabah yine kahvaltıda Leona'yla karşılaşmadım. Bu da içimde biraz şüphe uyandırmıştı. Ya olanlar yüzünden beni görmek istemiyorsa? Ya da hasta mı oldu? Onu en kısa zamanda ziyaret etmeliyim.
Tekrar eğitim alanındaydım. Önce oturdum ve düzgün telaffuz için cümleye çalışmaya başladım. Daha sonra harekete de çalışmaya başladım. Bu sırada da kraliçemiz gelmişti.
-Merhaba Stefhany. Denemeler nasıl gidiyor?
-Henüz bir gelişme kaydedemedim kraliçem. Telaffuza ve harekete çalışmaya devam ediyorum.
-Pekalâ... Sana bir haberim var. Baban ile ilgili...
"Stefhany heyecanlanır."
-Bulundu mu yoksa!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAINEN:YOLCULUK
Ciencia FicciónÖğretmeninin masallarından etkilenen Stefhany, kahinliğe merak duyar ve bu yolculuğa katılabilmek için gereken her şeyi yapar. Bir gün kabul mektubu alır ve bu uçsuz bucaksız yolculuğa ilk adımını atar. Elbette bu yolculukta bazı fedakârlık yapması...