CHAPTER 3 : My jealousy Samantha

31 4 0
                                    

Σαμάνθα POV

Χθες εννοείται πως ζήλεψα την Λίνα. Είδα τον Κόνορ να της μιλάει στο αυτοκίνητο και έπειτα την κοίταζε ξανά.
Εκνευρίστηκα και είναι λογικό. Το βράδυ ο Κόνορ το διέψευσε κάνοντας μου έρωτα. Μετά όμως τον έπιασα να χαζεύει στο κινητό του.

Ξυπνάω σήμερα το πρωί και κατεβαίνω στην κουζίνα. Ο Γκάμπριελ κοιμάται και δεν θέλω να τον ξυπνήσω.
- καλημέρα Σαμάνθα., ακούω την Λίνα να μου λέει.
- καλημέρα ! ,Αποκρυνομαι και εγώ.
Βάζει μια ζακέτα και βγαίνει έξω από το σπίτι.
Που πηγαίνει? Δεν με απασχολεί αυτή την στιγμή.
Ο Κόνορ κατεβαίνει στο σαλόνι. Μόλις με βλέπει μου χαμογελάει και έπειτα μου δίνει ένα τρυφερό φιλί.
- Σαν να κάνει λίγο κρύο δεν νομίζεις μωρό μου?,με ρωτάει.
Η αλήθεια είναι πως κάνει λίγο σήμερα. Ο Γκάμπριελ είναι κουκουλομενος.
- Μίλησα με τον ιδιοκτήτη και είπε πως θα μου φέρει σε μισή ώρα το κλειδί της αποθήκης με τα ξύλα.,μου λέει.
- α πολύ ωραία.,του απαντάω.
Βάζει την ζακέτα του και πηγαίνει στην πόρτα.
- Βάλε νερό να ζεστάνει.,μου λέει εννοώντας για να κάνουμε μπάνιο. Χαμογελάω και ανεβαίνω επάνω.

Κόνορ POV

Είδα την Λίνα να κατεβαίνει. Φορούσε μια φόρμα η οποία αναδυκνυε τέλεια τις καμπύλες της. Με την Σαμάνθα κάτι μας ενώνει αλλά δεν μπορώ να μην σκέφτομαι την Λίνα. Θυμάμαι όταν το κάναμε για πρώτη φορά.

Ήταν εκνευρισμένη με τον Τζόνι και κάναμε άγριο σεξ. Την επόμενη μέρα δεν μπορούσα να την ξεχάσω. Ξαναπήγα να την βρω στις γυναικείες τουαλέτες όπου το ξανακαναμε. Σχετικά κάθε μέρα το κάναμε . Δύσκολα μπορώ να την ξεχάσω.

- Λίνα?,της φωνάζω. Εκείνη την στιγμή μιλάει στο κινητό.
- Ναι, όχι τώρα όμως. Είμαι σε διακοπές. Ότι θέλετε μετά.,την ακούω να λέει.
Το κλείνει και κοιτάζει μπροστά.
- σου έχω πει ότι όταν θυμώνεις είσαι πύραυλος?,της ψυθιριζω στο αυτί.
Πάει λίγα βήματα πιο πέρα.
- Τι κάνεις εδώ έξω Κόνορ?,με ρωτάει.
- περιμένω τον ιδιοκτήτη να πάρω ξύλα από την αποθήκη.
- α ωραία.,μου λέει και γυρίζει να φύγει.
Την πιάνω από το χέρι.
- όχι μωρό μου. Θα μείνεις εδώ.,της λέω.
- δεν θα σταματήσεις ποτέ?,με ρωτάει.
- Ποτέ!,της λέω.
- Τι στο καλό ζητάς από εμένα?,με ρωτάει.
Την πλησιαζω και άλλο.
- Να είσαι δική μου.,της λέω αυτό που αλήθεια θέλω.
- είσαι τρελός.,μου απαντάει.
Την τραβάω από το χέρι και την πηγαίνω μέχρι το πίσω μέρος του σπιτιού.
Την κολλάω στον ξύλινο τοίχο.
- Για εσένα είμαι.,της λέω και την χουφτωνω. Τα χέρια μου χαϊδεύουν λαίμαργα το σώμα της.
Κλείνει τα μάτια της και βαριανασαινει.
- Μη....δεν...είναι σωστό.,μου λέει με δυσκολία.
- Είναι όταν το θες και εσύ.
Με τραβάει στην αγκαλιά της και πηδάει επάνω μου. Την ακουμπάω ξανά στον τοίχο όσο εκείνη τρίβεται επάνω μου.
Μου είχε λείψει η αίσθηση αυτή.Τα πόδια της είναι τυλιγμένα γύρω μου και τα χέρια μου κρατάνε την μέση της.
Την φιλάω με πάθος και προσπαθώ να ελέγξω το πάθος μου αλλά είναι δύσκολο.
Ακούω κόρνα και συνειδητοποιώ ότι ήρθε ο ιδιωκτήτης.
- Περίμενε εδώ. Έρχομαι.,της λέω.
Την κατεβάζω και πηγαίνω στο ιδιωκτήτης.
- Καλημέρα σας., λέω στον κύριο.
- πως περνάτε ?,μας ρωτάει.
- ωραία!,του απαντάω.
Μου δίνει τα κλειδιά στο χέρι.
- τα λέμε!,του λέω. Μόλις φεύγει επιστρέφω πίσω στην Λίνα.
- Τα πήρες?,με ρωτάει.
Της τα δείχνω. Την φιλάω χουφτωνοντας τα οπίσθια της. Νιώθω το φούσκωμα μπροστά στο παντελόνι μου έντονα.
Την θέλω αυτή την στιγμή.
Την αφήνω ένα λεπτό και ξεκλειδώνω την αποθήκη.
Την ανοίγω, μπαίνω μέσα και τραβάω και την Λίνα.
Κλείνω την πόρτα. Την πηγαίνω πίσω από τα ξύλα και κάθομαι κάτω τραβοντας την επάνω μου. Εκείνη βγάζει την μπλούζα της καθώς τρίβεται επάνω στον καβαλο μου.
Τα μεγάλα στήθη της μέσα στο σουτιέν ξεπροβάλλουν καθώς εκείνη κουνιέται επάνω μου.
Μου βγάζει την μπλούζα και μου ξεκουμπωνει το παντελόνι.
- Δεν έχουμε πολύ χρόνο.,μου λέει.
- Γιατί?, ρωτάω έχοντας χάσει τελείως τον χρόνο.
- Η Σαμάνθα.,μου θυμίζει.
Την γυρίζω γρήγορα από κάτω μου και της Βγάζω το παντελόνι. Βγάζω το δικό μου παντελόνι και το μποξερακι μου και η Λίνα μου πιάνει την στύση μου.
Ανεβοκατεβαζει το χέρι της επάνω μου και έπειτα την ξαπλώνω πίσω και μπαίνω άγρια και παθιασμένα μέσα της.
- Ωω,ναι!, λέω νιώθοντας την υγρασία μέσα της.
- ναι , Ναι!,μου λέει καθώς κάνω γρήγορες κινήσεις. Τα κορμιά μας ενώνονται και οι ανάσες μας και οι αναστεναγμοί μας γίνονται ένα.
Εκείνη τελειώνει και εγώ αποτραβιεμαι γρήγορα και μπαίνω στο στόμα της τελειώνοντας εκεί.
Την σηκώνω και της δίνω ένα ακόμη παθιασμένο φιλί και έπειτα σηκώνομαι και ντύνομαι και κάνει το ίδιο και εκείνη.
- Πήγαινε θα βγω μετά από εσένα.,μου λέει.
Μου χαμογελάει και εγώ πιάνω μερικά ξύλα και βγαίνω έξω από την αποθήκη. Θα ήθελα να μείνω και άλλο και να της κάνω και άλλα πράγματα πάρα πολλά αλλά δυστυχώς είναι αδύνατον.

BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE  Where stories live. Discover now