Λίνας POV
Επιτέλους έφτασε η στιγμή που θα πάμε διακοπές.
Κλείσαμε με την παρέα μου τώρα που τελειώσαμε το λύκειο διακοπές για έναν μήνα σε ένα θέρετρο στο βουνό.
Δεν θέλαμε θάλασσα. Θέλαμε να πάμε κάπου ήσυχα όπου κανένας δεν θα μας ενοχλεί κάπου όπου θα κοιμόμαστε όλη μέρα και γενικά κάπου όπου ο καθένας θα είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει.
Αν και είμαστε μεγάλη παρέα μια χαρά θα βουλευτούμε .
Επίσης θα πάμε με δύο αυτοκίνητα οπότε τέλεια.Έχω ετοιμάσει την βαλίτσα μου και έχω ετοιμαστεί .
Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές οπότε πήρα τα απολύτως απαραίτητα.
Πιάνω την βαλίτσα και την σηκώνω για να την κατεβάσω από την κεντρική σκάλα του σπιτιού.
Έχω μια εβδομάδα που χώρισα με το αγόρι μου τον Τζόνι και επομένως αυτές οι διακοπές είναι μια τεράστια ευκαιρία για να τον ξεχάσω.Μια κόρνα χτυπάει . Ο κολλητός ο Λούκας με περιμένει. Του χαμογελάω και τον χαιρετάω φωνάζοντας δυνατά.
" Καλημέρα Κούκλε!"
Εκείνος κατεβαίνει από το αυτοκίνητο και έρχεται προς το μέρος μου.
- Άσε την βαλίτσα.
- μα μπορώ και εγώ.,του λέω.
- Άσε με να την πάρω.,μου λέει και την παίρνει από τα χέρια μου.
- Πάντα τζέντλεμαν., λέω και τον σκουνταω στον ώμο.
Μπαίνω στην θέση του συνοδηγού. Μισό δευτερόλεπτο μετά μπαίνει και εκείνος μέσα και ξεκινάμε.
Ο Λούκας είναι ένας πανέμορφος άντρας. Είναι γκέι όμως και έτσι η σχέση μας ήταν πάντοτε φιλική. Όταν ήμουν πιο μικρή μου άρεσε πάρα πολύ . Έλεγα πως είχα αγαπήσει κάτι που σταμάτησε να ισχύει όταν αρχίσαμε να κάνουμε παρέα. Λίγα χρόνια μετά τα έφτιαξε με τον Μάρκο και έτσι ακόμη και ελπίδα να είχα είχε χαθεί. Έπειτα εγώ ερωτεύτηκα τον Τζόνι και η συνέχεια ήταν ο χωρισμός μας ενάμιση χρόνο μετά από την σχέση μας.
Κοιτάζω τον Λούκας.
- ο Μάρκος?
- έχει πάει να πάρει τους μισούς. Μιας και θα είμαστε με δύο αυτοκίνητα κανονίσαμε ποιος θα πάρει ποιον. Αν έμπαινες πιο συχνά στο μεσεντζερ και διάβαζες τι γράφουμε θα ήξερες.,μου λέει και χαμογελάει.
- Αφού ξέρεις ότι προτιμάω την κανονική επαφή από ένα μήνυμα. Στην τελική με ξέρεις.
- Ακριβώς και για αυτό δεν θυμώνω όταν ξεχνάς να ελέγξεις τα μηνύματα σου. ,μου λέει.
Χαμογελάω και ακουμπάω το κεφάλι μου πίσω στο κάθισμα.Δέκα λεπτά μετά είμαστε στο σπίτι της Σαμανθας και της Μπέτις που είναι ξαδέλφες αλλά μοιάζουν σαν αδελφές. Είναι πανέμορφες. Είναι ξανθές ,γαλανοματες με καλό ύψος γενικά τέλειες.
Δίπλα τους στέκεται ο Κόνορ το αγόρι της Σαμανθας. Είναι σαν μοντέλο. Καστανός με πράσινα μάτια και μάλιστα ψηλός.
DU LIEST GERADE
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
ChickLitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...