CHAPTER 13: THE ANGRY KONOR!

13 3 0
                                    

Κόνορ POV

Ξυπνάω το επόμενο πρωί με νεύρα. Το όνειρο που είδα με επηρέασε αρκετά και γι'αυτό νιώθω θυμό.
Η Σαμάνθα κοιμάται και δεν κατάλαβε την στιγμή που σηκώθηκα από το κρεβάτι. Είναι επτά και μισή το πρωί. Κατεβαίνω στην κουζίνα και βάζω σε ένα ποτήρι νερό για να πιω.
Προσπαθώ να ηρεμήσω αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο.
Ονειρεύτηκα την Λίνα να τα ξαναβρίσκει με τον Τζόνι και εμένα να με διώχνει από την ζωή της. Θυμάμαι να την παρακαλώ να μου δώσει μια ευκαιρία αλλά μου είπε πως δεν νιώθει τίποτα για εμένα και έπειτα την είδα να τον φιλάει.
Αλλόκοτο όνειρο.
Με αγχωσε και με θύμωσε ταυτόχρονα. Η Λίνα δεν θα μου το έκανε αυτό.
Δεν αγαπάει τον Τζόνι.... τουλάχιστον όχι πια.
Η Τζέσικα κατεβαίνει στην κουζίνα και με πλησιάζει.
- Μήπως είδες τον Λίον? ,με ρωτάει.
- Όχι , γιατί?
- Απλώς ρωτάω.,μου λέει.
- Ίσως κόβει ξύλα.,της απαντάω για να καλύψω την απουσία του. Η Τζέσικα είναι καλή κοπέλα αλλά τελευταία έχω παρατηρήσει την αλλαγή στην συμπεριφορά του φίλου μου του Λίον.
Δεν είμαι σε θέση να τον κακολογησω μιας ούτε και εγώ είμαι καλύτερος.
- Ναι μπορεί.,μου απαντάει.
- θες?,την ρωτάω δείχνοντας τον καφέ στο ποτήρι μου.
- Τι είναι?,με ρωτάει.
- Καπουτσίνο.,της λέω.
- Ναι,θα ήθελα.,μου λέει και της βάζω μια κούπα να πιει.
Όσο για εμένα?
Θα περιμένω να ξυπνήσει η Λίνα. Μόνο αν με φιλήσει και μου πει πως με θέλει θα καταφέρω να ηρεμήσω.

Λίον POV

Η Μπέτυ είναι ξαπλωμένη δίπλα μου γυμνή. Την κρατάω σφιχτά στην αγκαλιά μου.
- Τι ώρα είναι?,με ρωτάει.
- Νωρίς!,της λέω και την φιλάω στο μέτωπο τρυφερά.
- Ίσως πρέπει να γυρίσουμε πίσω πριν μας καταλάβουν ότι λείπουμε και οι δύο.,μου λέει.
- Θα πεις ότι πηγές για τρέξιμο.,της λέω .
- Ναι ,αθλουμαι πολύ τελευταία .,μου λέει και γελάμε.
Έχει πραγματικά τρομερό σώμα όμως πέρα από την πλάκα και μου αρέσει πάρα πολύ.
Δεν θέλω να φύγει. Θέλω να κάθεται μαζί μου όλη μέρα αν και είναι δύσκολο. Έχω σκοπό να χωρίσω την Τζέσικα. Ειλικρινά μου αρέσει η Μπέτυ πολύ.

Σαμάνθα POV

Χθες το βράδυ ξανασυνάντησα τον Λούκα και το κάναμε ξανά. Με ικανοποίησε τέλεια. Έχει τόσο πάθος και του αρέσω.
Σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα ερωτικό μεταξύ μας παρά μόνο η απόλαυση για το σεξ.
Αγαπάω τον Κόνορ και είναι ο καλύτερος στο κρεβάτι αλλά με έχει παραμελήσει. Πολλές φορές νιώθω ότι θέλει κάποια άλλη και όχι εμένα. Ζηλεύω την Λίνα για τον λόγο πως έχω δει πως την κοιτάζει.
Αν καταλάβω ότι με απατάει τότε όλα θα αλλάξουν.
Δεν είμαι καλύτερη σε καμία περίπτωση. Νιώθω τύψεις γιατί τον αγαπάω πραγματικά αλλά δεν μπορώ να πω πως δεν απόλαυσα το σεξ με τον Λούκα.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι. Φυσικά και ο Κόνορ έφυγε νωρίτερα.
Έχουμε να ξυπνήσουμε μαζί από τότε που ήρθαμε.
Πηγαίνω στο μπάνιο και κάνω ένα γρήγορο ντουζ.
Φοράω την φόρμα μου και ένα φούτερ και κατεβαίνω κά εγώ κάτω.

BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE  Where stories live. Discover now