Μπέτυ POV
Ο Λίον μπαίνει στο δωμάτιο μου απότομα την στιγμή που εγώ ήμουν έτοιμη να πάρω τα ρούχα μου και να πάω για ένα μπάνιο.
- πας καλά?,τον ρωτάω.
Με κοιτάζει και έπειτα μπαίνει μέσα κλείνοντας πίσω του την πόρτα.
- Λίον?,τον ρωτάω χωρίς να πάρω κάποια απάντηση.
Με πλησιάζει απειλητικά. Είναι κούκλος αλλά δεν ξέρω αν θέλω να κάνω αυτό που έχω καταλάβει ότι θέλει.
- Μπέτυ εγώ έχεις καταλάβει ότι σε θέλω πολύ.,μου λέει.
Χαμός γελάω σαστισμένη και βάζω μια τούφα του μαλλιού μου πίσω από το αυτί.
- Άσε τις βλακείες .,του λέω.
Με πλησιάζει και άλλο.
- Σε παρακαλώ Λίον. Μην χαλάσεις την φιλία μας.,του λέω.
Χαμογελάει και απομακρύνεται.
- ξέρεις κάτι Μπέτυ?,με ρωτάει.
Τον κοιτάζω με δυσκολία στα μάτια.
- Τι?,τον ρωτάω.
- Δεν ξέρω αν θέλω να κρατήσω την φιλία μας όταν πριν την έπαιζα για πάρτη σου.,μου λέει.
- θεέ μου!,αναφωνω σοκαρισμένη.
- Εσύ ποτέ δεν.... ποτέ δεν είχες δείξει κάτι.,του λέω συγκλονισμένη.
- Μπέτυ θα μπορούσα να σε αφήσω στην άγνοια και να μην σου πω τίποτα. Προφανώς όμως θέλω να δοκιμάσουμε. Θέλω να δω αν αυτό είναι κάτι.,μου λέει.
Προσπαθώ να καταλάβω τι θέλει να πει.
- Δεν το πιστεύω αυτό., λέω.
Τον πλησιάζω . Πηγαίνω κοντά του σε απόσταση αναπνοής.
- Αν σε ακουμπήσω δηλαδή θα....
- Ναι.,μου απαντάει πριν προλάβω να ολοκληρώσω την πρόταση μου.
Απλώνω τα χέρια μου επάνω του. Τον χαϊδεύω στο σώμα. Στο άγγιγμα μου δείχνει να ανατριχιαζει.
Πηγαίνω γύρω από αυτόν και ξαναστεκομαι μπροστά του.
Τα χέρια μου πηγαίνουν στην ζώνη του παντελονιού του την βγάζουν και έπειτα τον ξανακοιταω.
Του ξεκουμπωνω το παντελόνι και του κατεβάζω το μποξερακι.
Με κοιτάζει με λαχτάρα.
Τον κοιτάζω και εγώ στα μάτια.
- Δεν θέλω να χαλάσω την φιλία μου μαζί σου ούτε και με την Τζέσικα. Δεν θα σου δώσω τον εαυτό μου ή αυτό που επιθυμείς όμως θα σε βοηθήσω λίγο.,του εξηγώ.
Πέφτω στα γόνατα και πιάνω την στύση του στο χέρι μου. Παίζω λιγο και στην συνέχεια την βάζω στο στόμα μου.
Γλείφω , ρουφάω και κάνω γρήγορες κινήσεις.
Εκείνος ακουμπάει πίσω στην πόρτα και το απολαμβάνει. Το χέρι του ακουμπάει το κεφάλι μου και με σπρώχνει να τον χωρέσω και άλλο πιο βαθιά. Με σπρώχνει μέχρι που τελειώνει βογκωντας και φωνάζοντας από απόλαυση στο στόμα μου .
Μόλις τελειώνω εκείνος ντύνεται και με κοιτάζει.
- Μπέτυ...
- Όχι τώρα Λίον.
- Για να μου το έκανες αυτό σημαίνει πως σου αρέσω. Γιατί στο καλό δεν με αφήνεις να σε ικανοποιήσω?,με ρωτάει.
- Φύγε σε παρακαλώ.,του λέω.
Εκείνος ανοίγει την πόρτα και φεύγει.
Κάθομαι στο κρεβάτι μου ξεκουμπωνω το τζίν μου και βάζω το χέρι μου μέσα στο εσώρουχο μου. Αρχίζω να τρίβω την κλειτορίδα μου σκεφτομενη τον Λίον. Είναι το αγόρι της Τζέσικα. Δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς.
Ήθελα να με πηδήξει μόλις τελείωσα την πίπα αλλά από την άλλη η συνείδηση μου δεν μου το επέτρεπε.
Τελειώνω και μένω ξαπλωμένη στο κρεβάτι σκεφτομενη τι έγινε.
DU LIEST GERADE
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
ChickLitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...