CHAPTER 8 : Gabriels addiction

17 2 0
                                    

Γκάμπριελ POV

Δεν είμαι όσο χαζός δείχνω. Έχω καταλάβει τι γίνεται μέσα σε αυτό το σπίτι.
Μπορεί να μιλάω λιγότερο αλλά αυτό δεν με κάνει χαζό. Ξέρω τι ακούω αλλά το κυριότερο ξέρω τι βλέπω και πως να παρατηρώ κάτι ή κάποιον.
Μπορεί να μου αρέσει να πίνω και να καπνίζω που και που χόρτο αλλά είμαι εξίσου έξυπνος με τους άλλους.
Η αδυναμία μου στις γυναίκες είναι τεράστια και κυρίως στην Τζέσικα. Πάντα ερωτικά την έβλεπα αλλά εκείνη έβλεπε μόνο τον Λίον. Είναι φίλος μου όμως και για αυτό δεν θα έμπλεκα μαζί της ακόμη και αν υποψιάζομαι πως την απατάει. Εύχομαι να το καταλάβει γρήγορα.
Είναι εμφανή η συμπάθεια του προς την Μπέτυ.
Η Μπέτυ είναι πύραυλος, μιλάμε είναι η πιο καυτή γκόμενα όπως και η Λίνα αλλά η Τζέσικα είναι αλλιώς.

Η μέρα συνεχίστηκε με μαγειρική όπου τα αγόρια μαγειρεψαμε αυτή την φορά και τα κορίτσια μας κοίταζαν.
Είχε πλάκα γιατί ενώ καταφέραμε να μαγειρέψουμε η κουζίνα έμοιαζε σαν να της είχαμε ρίξει βόμβα.
Η Σαμάνθα συγχιστηκε αλλά οι υπόλοιποι ξεκαρδιστηκαμε στα γέλια.
Καθαρίσαμε όλοι μαζί την κουζίνα και στην συνέχεια πήγαμε έξω και πιάσαμε ρακέτες. Είναι αστείο αν σκεφτεί κανείς ότι παίζαμε ρακέτες στο βουνό αλλά τι πειράζει?
Κάπως έτσι δεν καταλάβαμε καν πότε κιόλας πέρασε η ώρα.
Το βράδυ παίξαμε Μονόπολη και μάλιστα δύο γύρους . Είναι πολύ ωραία η ησυχία.

Λίνα POV

Κάθομαι στον καναπέ μαζί με τους υπόλοιπους και πίνουμε ένα ποτήρι κρασί. Τα παιδιά λένε αστεία και γελάμε. Περνάω πολύ ωραία. Κοιτάζω τον Κόνορ.....τι έχει επάνω του? Γιατί τον θέλω ξανά και ξανά. Από την άλλη νιώθω ερωτευμένη με τον Μάρκο. Κάτι δεν είναι σωστό. Κάτι δεν πάει καλά.
Πρέπει να ψάξω καλύτερα μέσα μου. Ο Κόνορ με συμπληρώνει. Δεν θέλω να σκεφτώ πως θα είναι η μέρα που θα με εγκαταλείψει.
Πίνω όλο το υγρό στο ποτήρι. Η Σαμάνθα γελάει με κάτι που της λέει στο αυτί. Ειλικρινά με τον Κόνορ όταν τα είχαμε κρυφά ποτέ δεν καταφέραμε να νιώσουμε αληθινό ζευγάρι όπως ούτε και τότε. Βλέπω την σχέση του με την Σαμάνθα και δεν θα την φτάσω ποτέ.
Ξαναγεμίζω το ποτήρι μου και το πίσω σε δευτερόλεπτα το υγρό μέσα.
Η Τζέσικα μιλάει με τον Γκάμπριελ ενώ ο Μάρκος ,ο Λούκα ,ο Λίον και η Μπέτυ μιλάνε μαζί μου.
- Λίνα νομίζω πως δεν θα πρέπει να πιεις άλλους.,μου λέει ο Λίον.
- Μα δεν ήπια σχεδόν καθόλου.
- Μα αδειασες το μισό μπουκάλι.,μου θυμίζει δείχνοντας το.
- ε και?, έχουμε και άλλο κάτω.
- Λίνα. Συνελθε!,μου λέει ο Μάρκος.
- Εντάξει. Δεν θα πιω. Μην ασχοληθείτε άλλο μαζί μου.,τους λέω.
Καθώς μιλάμε αποκοιμαμε στον ώμο του Λίον.
Πριν με κοίταζε έντονα που ξάπλωσα στον ώμο του Λίον ο Κόνορ αλλά και εκείνος ασχολούνταν με την Σαμάνθα.

BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora