CHAPTER 10 : Marco's mercy

16 3 0
                                    

Μάρκο POV

Μπαίνουμε στο δωμάτιο και τον κοιτάζω. Πήρα μια απόφαση αρκετά δύσκολη. Δεν υπάρχει όμως άλλη λύση. Η σχέση μας έχει φτάσει στο απροχώρητο.
- Λοιπόν?,με ρωτάει.
- Κοίτα Λούκα. Σε αγαπώ και θα σε αγαπάω για πάντα. Το πρόβλημα όμως είναι πως τέλειωσε.,του εξηγώ.
Με κοιτάζει με απορία.
- Τι εννοείς?,με ρωτάει.
- δεν πάει άλλο η σχέση μας.,του διευκρινίζω.
Γελάει νευρικά σαν να μην ξαφνιάστηκε.
- Ξέρεις κάτι Μάρκο? Το περίμενα. Δεν προσπάθησες και πολύ.,μου λέει.
- Λούκα ...εγώ....,με σταματάει .
- Μην πεις άλλα. Δεν δικαιολογησε καθόλου.,μου λέει.
- Λούκα......
- Φύγε από το δωμάτιο.,μου λέει.
Πηγαίνω στην πόρτα.
- να ξέρεις πως σε αγάπησα.,του λέω και φεύγω από το δωμάτιο.

Κόνορ POV

Ξεκινάμε για να πάμε περίπατο στο βουνό.
Η Λίνα περπατάει πιο πίσω με την Τζέσικα και την Μπέτυ. Θέλω να περπατήσει μαζί μου αλλά φοβάται ότι θα καρφωθουμε.
Κόβω λίγο τον Ρυθμό που περπατάω και πηγαίνω πιο αργά.
Μπροστά περπατάει ο Λούκας ,Ο Λίον και Μάρκος.
Η Σαμάνθα κάθεται δίπλα μου.
- Σκεπτικός δείχνεις. Έχεις κάτι?,με ρωτάει.
Την κοιτάζω και την φιλάω.
- Όχι, απλώς απολαμβάνω την βόλτα.,της λέω και με κοιτάζει για να διαπιστώσει αν λέω αλήθεια.
- Ειλικρινά.,της λέω.
Με αγκαλιάζει καθώς περπατάμε. Νιώθω το βλέμμα της Λίνας. Είμαι σίγουρος πως με κοιτάζει. Αποκλείεται να έχω πέσει έξω.
- Σαμάνθα!, φωνάζει ο Λούκας. Εκείνη πάει κοντά του και έτσι μένω μόνος.
Η Μπέτυ και η Τζέσικα έρχονται λίγο πιο μπροστά από εμένα ενώ η Λίνα δένει τα κορδόνια του παπουτσιού της.
Σηκώνεται και προχωράει προσπαθώντας να με προσπεράσει. Την σταματάω και την πιάνω από τον καρπό.
- για που το έβαλες ?
- πηγαίνω μπροστά.,μου λέει.
Μου χαμογελάει και δεν μπορεί να την αφήσω.
- Θα μείνεις μαζί μου.,της λέω.
Με κοιτάζει στα μάτια.
- ξέρεις πόσο μου αρέσει όταν το κάνεις αυτό?,με ρωτάει.
- θέλω να σε πάρω εδώ και τώρα.,της λέω.
- Και εγώ .,μου απαντάει.
- είναι δύσκολο όμως.,της λέω και το ξέρουμε και οι δύο.
Συνεχίζουμε να προχωράμε. Η επιθυμία για εκείνη είναι πολύ μεγάλη. Με τρελαίνει και δεν ξέρω πως να αντιδράσω.

Λίον POV

Η ώρα πέρασε και ακόμη προχωράμε . Η Μπέτυ είναι φωτιά και έχω ανάγκη να το ξανακάνω μαζί της εδώ μέσα στα δέντρα.
Τα κορίτσια έρχονται προς τα εμάς.
Η Τζέσικα μιλάει με τους υπόλοιπους. Ίσως τα πράγματα καλυτερέψουν μεταξύ αν βοηθήσουμε όλοι. Προσπάθησα αν και είναι δύσκολο.
Η Μπέτυ και εγώ προχωράμε. Με κοιτάζει και την κοιτάζω.
Βγάζει το κινητό από την τσέπη της και μου στέλνει κάτι. Άκουσα τον ήχο μηνύματος στο κινητό μου και το άνοιξα να δω τι μου έστειλε.
Η φωτογραφία ήταν δικιά της και μάλιστα είναι γυμνή. Τα υπέροχα στήθη της μεγάλα και στυτα ξεπροβάλλουν μπροστά μου.
Χαμογελάω και την κοιτάζω.
- Σου αρέσει?,με ρωτάει.
- Πολύ!,της απαντάω.
Δαγκώνει το κάτω χείλος της και μου κλείνει το μάτι.
Δυστυχώς όμως όσο είμαστε όλοι μαζί είναι δύσκολο να αντιδράσω . Πραγματικά όμως η φωτογραφία της με άναψε τρελά.

BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE  Where stories live. Discover now