Σαμάνθα POV
Του ζήτησα κάτι που ο ίδιος αρνείται να μου δώσει τις τελευταίες ημέρες. Ζητάω κάτι το οποίο έχει κάθε φυσιολογικό ζευγάρι. Αρχίζω να ανησυχώ πως δεν με θέλει πια.
Έχουμε να κάνουμε σεξ αρκετές ημέρες. Δεν ξέρω τι του συμβαίνει και αρχίζω να νιώθω ότι υπάρχει άλλη.
Ελπίζω να κάνω λάθος. Μόνο αυτό.
Πηγαίνω εκεί όπου μιλάει και του ζητάω να έρθει στο δωμάτιο να μιλήσουμε.
Με ακολουθεί τελικά και έρχεται .
- τι συμβαίνει Σαμάνθα?,με ρωτάει.
- Σου έκανα κάτι?,τον ρωτάω ευθέως.
- Ορίστε?,με ρωτάει ξαφνιασμένος.
- Δεν θες να κάνουμε σεξ.,του εξηγώ.
- Δεν έχω όρεξη τώρα και ειδικά με τόσο κόσμο. Τόσο κακό είναι αυτό?,μου φωνάζει.
- Ναι. Είναι. Αν υπάρχει άλλη ή έχω κάνει κάτι θέλω να μου το πεις τώρα.,του λέω.
- Παράτα με επιτέλους Σαμάνθα. Όλο υποψίες είσαι.,μου λέει αγανακτισμένος.
Βγάζω την μπλούζα μου και το σουτιέν μου.
- Δείξε μου ότι με θες.,του λέω.
Δεν τον βλέπω όμως να αντιδράει. Δεν βλέπω την λαχτάρα. Δεν βλέπω τον έρωτα. Ίσως να είναι η ιδέα μου.
- Σαμάνθα δεν είναι η ώρα τώρα.
- Ποια είναι?,τον ρωτάω.
- Καμία Γαμωτο. Ξύπνα.,μου φωνάζει.
- αν δεν υπάρχει κάποια άγγιξε με τώρα.
Δείχνει σκεπτικός.
- δεν έχω όρεξη.,μου λέει.
- Αυτό είναι εύκολο.,του απαντάω.
Πηγαίνω και τον σπρώχνω να κάτσει στο κρεβάτι. Κάθομαι επάνω του και τριβομαι.
- Σαμάνθα σήκω.,μου λέει. Δείχνει προβληματισμένος.
Συνεχίζω να κουνιέμαι.
-; ΣΑΜΆΝΘΑ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΏΡΕΣ ΊΔΙΕΣ.,μου φωνάζει. Με κατεβάζει από επάνω του και σηκώνεται και φεύγει.
Ξεσπάω σε κλάματα. Δεν με θέλει πια.Κόνορ POV
Ήθελε να της κάνω έρωτα αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ να πηδάω άλλη γίνεται εκτός από την Λίνα. Την θέλω παθιασμένα. Θέλω να είναι μόνο δική μου όπως εγώ μόνο δικός της. Από την άλλη όμως δεν ξέρω αν με θέλει όσο εγώ. Αν με θέλει θα αφήσω μια και καλή την Σαμάνθα αλλιώς θα μείνω μαζί της και δεν θα την ξαναπληγωσω.
Δεν βλέπω τίποτα το αισθησιακό στην Σαμάνθα πια.
Πηγαίνω στο μπάνιο και πέφτω πρόσωπο με πρόσωπο με την Λίνα. Φαινόταν να κλαίει.
Κλείνω την πόρτα και την κρατάω μαζί μου.
- Για σου συμβαίνει? Από το τηλεφώνημα και μετά δεν είσαι καλά.,της λέω.
- Μου τηλεφώνησε το πρώην αγόρι μου και μου είπε πως με θέλει πίσω και πως με αγαπάει.,μου λέει και σφίγγω την γροθιά μου.
- Του το έκλεισες?,την ρωτάω.
- Φυσικά.
- Είπε όμως ότι ξέρει που είμαι και πως θα έρθει.,μου λέει.
Την κοιτάζω και την φιλάω στα χείλη.
- Μπλοφαρει . Δεν θα σε ενοχλήσει.,της λέω.
- Μακάρι.,μου λέει.
- Πρέπει να πηγαίνω .,της λέω. Φυσικά και δεν θέλω να φύγω.
Την θέλω αλλά από την άλλη δεν θα ρισκάρω την φιλία μας ή να την αφήσω αντιμέτωπη με τους φίλους μας.
- Μείνε λίγο ακόμη.,μου λέει τραβοντας με στην αγκαλιά της.
Το χέρι της μου πιάνει την στύση μου.
- Λίνα...., λέω ανασαίνοντας βαριά.
Μου αρέσει το άγγιγμα της.
Κλειδώνει την πόρτα , κλείνει το καπάκι της λεκάνης και με βάζει να καθίσω.
Κάθεται επάνω μου και τρίβεται.
- δεν έχουμε πολύ χρόνο.,της λέω.
- το ξέρω μωρό μου.,μου ψυθιριζει καθώς κουνιέται επάνω μου πολύ γρήγορα.
- Τι σε ήθελε η Σαμάνθα?,με ρωτάει καθώς βγάζει την μπλούζα της.
- Τίποτα το σπουδαίο.,της απαντάω .
Αφαιρεί το σουτιέν.
Τα μάτια μου καρφώνονται στις μεγάλες της θηλές.
- Είσαι σίγουρος?,με ξαναρωτάει.
- Λίνα...ναι...είμαι...,της λέω ψέματα. Αρχίζει να βογκαει και με φιλάει ώστε να μην ακουγομαστε.
Την χουφτωνω και εκείνη συνεχίζει να κουνιέται ώσπου τελειώνω και εκείνη το ίδιο.
- Δεν είμαι χαζή Κόνορ.,μου λέει καθώς με φιλάει.
Σηκώνεται και πηγαίνει προς την βρύση.
- Τι θες να πεις?,την ρωτάω.
- Φαινόταν νευριασμένη.,μου λέει.
Ξεφυσάω.
- Εμένα ήθελε.,της λέω τελικά.
- Τι εννοείς?,με ρωτάει περίεργη.
- ολοκληρωτικα. Θέλει αυτό που έχεις κάθε μέρα εσύ.,της λέω.
- Και....., ξέρω τι θέλει να ρωτήσει. Θέλει να μάθει αν το έκανα με την Σαμάνθα από την μέρα που ξαναξεκινησαμε.
- Όχι.,της απαντάω και βλέπω την ανακούφιση να σχηματίζεται στο πρόσωπο της.
YOU ARE READING
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
ChickLitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...