Γκάμπριελ POV
Το βιβλίο που γράφω λέγεται " ένα καλοκαίρι γεμάτο ψέμα και έρωτα " . Αναφέρεται στην ζωή αλλαγή της ζωής μου από εκείνο το ταξίδι και έπειτα. Περιγράφω τα γεγονότα όπως τα έζησα εγώ. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο για τους άλλους αλλά για εμένα ήταν και είναι επομένως αποφάσισα να το αποτυπώσω στο χαρτί.
Η Τζέσικα βρίσκεται δίπλα δίπλα μου σε όλο αυτό. Δεν κρατήσαμε επαφές με τους υπόλοιπους αλλά πάντα θα τους αγαπάω όλους.
Για κάποιο ανεξήγητο λόγο τους ακολουθώ όλους στο Φεισμπουκ και στο ινσταγκραμ. Οι περισσότεροι με κράτησαν ως φίλο. Η Σαμάνθα με διέγραψε ,το ίδιο και ο Μάρκος .Δεν θα κρατήσω κακία σε κανέναν. Εγώ δεν έκανα κάτι για να θεωρούμε πως έφτιαξα. Δεν έκανα τίποτα το κακό.
- Μωρό μου τελειώνεις?,με φωνάζει η Τζέσικα.
Σηκώνομαι από την καρέκλα και πηγαίνω σε εκείνη. Πιάνω την κόρη μας στην αγκαλιά μου και την φιλάω. Έπειτα κάθομαι δίπλα στην γυναίκα μου.
Όταν την κοιτάζω δείχνει να έχει αλλάξει χρώμα. Είναι χλωμή .
- Είσαι καλά?,την ρωτάω.
- Η Σαμάνθα είναι σοβαρά στο νοσοκομείο.,μου ανακοινώνει.
- Τι? Πως....
- δεν ξέρω.,μου λέει.
Στο επόμενο λεπτό τηλέφωνο στην μητέρα μου να έρθει να κρατήσει την μικρή. Εμείς φεύγουμε με προορισμό το νοσοκομείο.Λίγες ώρες αργότερα φτάνουμε στο νοσοκομείο. Ανεβαίνουμε στο όροφο που μας λένε στην ρεσεψιόν και πηγαίνουμε προς τον θάλαμο της εντατικής.
Εκεί πέφτουμε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Κόνορ , την Μπέτυ ,τον Λούκας και τον Λίον. Είναι δύσκολη αυτή η επαφή. Εδώ όπως καθόμαστε σχεδόν όλοι δεν έχουμε τι να πούμε.
Οι περισσότεροι ήταν ψεύτες και οι άλλη η θύτες του ψέματος. Δεν είμαστε όλοι αθώοι όμως δεν φταίμε και όλοι.- Ο Μάρκος? , ρωτάει ξαφνικά η Λίνα. Από την ωρα που ήρθαμε εκτός από ένα γεια αυτό ήταν το πλησιέστερο σε συζήτηση.
- Δεν ξέρω., της λέω.
- ξέρω ότι έχει κρατήσει τον παλιό του αριθμό., λέει ο Λούκας.
- από που?,τον ρωτάει η Μπέτυ.
- Τότε που.... έγιναν όσα έγιναν είχαμε επικοινωνήσει μια δυο φορές. Και πριν από έναν χρόνο με είχε καλέσει σε μια δεξίωση τον Χριστουγέννων της δουλειάς του. Ήθελε να μείνουμε φίλοι και μείναμε. Δεν είναι κακό. ,μας λέει.
- Του έστειλες?,τον ρωτάει η Λίνα.
- ναι. Υποθέτω θα έρθει., λέει.Κόνορ POV
Κάθομαι με την Λίνα να είναι ξαπλωμένη στον ώμο μου. Κανένας γιατρός δεν έχει βγει προς στιγμή να μας ενημερώσει για το τι γίνεται.
Λίγες ώρες αργότερα η πόρτα ανοίγει και βγαίνει ο γιατρός που εξετάζει την κατάσταση της υγείας της Σαμανθας. Μας κοιτάζει κάπως περίεργα και έπειτα σκύβει το κεφάλι.
- Λυπάμαι πολύ.,μας λέει.
Τότε όλοι συνειδητοποιούμε το έχει συμβεί.
Δάκρυα αρχίζουν να κυλούν από τα μάτια μου . Μπορεί πια να μην είμαστε μαζί αλλά δεν σημαίνει πως δεν την αγαπούσα ως φίλη.
Περάσαμε καλά μαζί και με αγάπησε με όλο της το είναι.
Η Λίνα με αγκαλιάζει σφιχτά και κλαίει στο στήθος μου.
Είμαστε όλοι σε άσχημη κατάσταση και είναι δύσκολο να το συνειδητοποιήσουμε.1 ΧΡΌΝΟ ΜΕΤΆ!
"
Οι σχέσεις μεταξύ μας έχουν φτιάξει. Όλα έχουν ξαναγίνει όπως ήταν πριν από το ταξίδι. Η αιτία ήταν η απώλεια της Σαμανθας. Κάναμε λάθη αλλά πάντα θα αγαπάμε ο ένας τον άλλο μέχρι το τέλος.
Το βιβλίο αυτό το αφιερώνω σε εκείνο το κορίτσι που μας ένωσε. Δεν θα ήμασταν ξανά μαζί χωρίς εκείνη.Λίνα POV
Ο Γκάμπριελ έβγαλε λόγο για το βιβλίο του που έγινε μπεστ σελερ.
Έχει δίκιο ..... κάναμε λάθη και τα πληρώσαμε . Ήρθε η ώρα όμως να ζήσουμε ξανά από την αρχή την ευτυχία που χάσαμε τέσσερα ολόκληρα χρόνια.
Ο Λούκας βρήκε νέο αγόρι και φαίνεται ευτυχισμένος. Ο Μάρκος έχει σχέσεις αλλά δεν έχει κατασταλάξει κάπου.
Εγώ περιμένω δίδυμα και η Τζέσικα είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί. Η Μπέτυ μόλις απέκτησε ένα πανέμορφο κοριτσάκι το οποίο το ονόμασε Σαμάνθα.
Χειροκροταμε τον Γκάμπριελ και οφείλω να πω πως με συγκίνησε ο λόγος του.Μετά από χρόνια είμαστε και πάλι μαζί. Η φιλία μας πέρασε από σαράντα κύματα και δοκιμάστηκε μέσα στα χρόνια. Επιτέλους ήρθε και για εμάς το ευτυχισμένο τέλος..........
Μπέτυ POV
Η ξαδέλφη μου μπορεί να έφυγε από την ζωή αλλά θα ζει για πάντα στην καρδιά μου. Η κόρη μου έχει πλέον το όνομα της και ελπίζω να γίνει όσο καλή και έξυπνη ήταν η Σαμάνθα. Μακάρι να ήταν εδώ. Πάντα θα λείπει ένα κομμάτι από την παρέα μας. Η Σαμάνθα μας ολοκλήρωνε και τώρα.......
Έχω διαβάσει πολλές φορές το βιβλίο του Γκάμπριελ. Μέσα από εκεί βλέπω αλήθειες που δεν έβλεπα πριν. Ο Γκάμπριελ παρατηρούσε και έγραφε. Τώρα βλέπω πως ήμασταν όλοι μέσα σε εκείνο το σπίτι. Τώρα καταλαβαίνω τα λάθη που κάναμε.
Κοροϊδεύαμε τους εαυτούς μας .
Τώρα όμως ξέρουμε.Αυτό ήταν το φινάλε του βιβλίου!
Ελπίζω να σας άρεσε!
Αν σας άρεσε πατήστε αστεράκι ⭐ και αφήστε το σχόλιο σας 👍!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
ESTÁS LEYENDO
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
Chick-LitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...