Λίνα POV
Υποτίθεται πως είμαστε όλοι καλά αλλά είναι ένα ψέμα. Τα συναισθήματα διηστανται και δεν ξέρω που θα μας οδηγήσει όλο αυτό.
Τον Κόνορ τον θέλω και φυσικά και ενοχλούμαι με την Σαμάνθα . Δεν θέλω όμως να χαλάσω την φιλία μου με τα οκτώ αυτά άτομα.
Ήδη κινδυνεύει με τον χωρισμό του Μάρκου και του Λούκας.
Η Μπέτυ δείχνει πιο φωτεινή και χαμογελαστή .
Ο Λούκας δεν είναι πια ο εαυτός του.
Η Σαμάνθα δείχνει περίεργη.
Ο Μάρκος στεναχωρημένος.
Ο Γκάμπριελ φαίνεται σκεπτικός.
Η Τζέσικα φαίνεται καλύτερα από όλους μας. Δεν δείχνει να την απασχολεί κάτι.
Όσο για τον Κόνορ.......δεν ξέρω αλλά ελπίζω να με σκέφτεται όπως εγώ.Δύο μέρες μετά τα πράγματα συνεχίζουν όπως τα αφήσαμε. Εγώ κοιμάμαι στο δωμάτιο με τον Λούκα και προσπαθώ να ξεκλεβω αρκετό χρόνο για να συναντάω τον Κόνορ.
Πραγματικά το κάνουμε πολύ συχνά . Τρελενομαι. Τον θέλω κάθε φορά όλο και πιο πολύ.
Όταν νευριάζει παθιαζομαι και όταν θυμώνω με συνεφέρει με ένα παθιασμένος φιλί.
Ξυπνάω έξι το πρωί από έναν θόρυβο.
Έξω κάνει κρύο.
Κατεβαίνω κάτω και πηγαίνω στο παράθυρο δίπλα από την τηλεόραση.
Ο Κόνορ......
Κόβει ξύλα έξω .....
Βγαίνω από το σπίτι πιάνοντας στα γρήγορα το μπουφάν μου.
Κάθομαι και τον παρατηρώ. Εκείνος δεν με έχει δει ακόμη.
Κάποια στιγμή σταματάει και κοιτάζει μακριά ώσπου με βλέπει.
Μου χαμογελάει και αφήνει το τσεκούρι και έρχεται προς τα εμένα.
Μου δίνει ένα τρυφερό φιλί και με αγκαλιάζει.
- Καλημέρα , μωρό μου.,μου ψυθιριζει στο αυτί.
- Καλημέρα.,του απαντάω.
Ξαπλώνω στο στήθος του και προσπαθώ να απολαύσω όσο πιο πολύ γίνεται την αγκαλιά του πριν ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι και κοιταζόμαστε από απόσταση. Έχουμε ανάγκη την επαφή........την απόλυτη επαφή.....την ολοκληρωτική.
- Πως και τόσο πρωί?,τον ρωτάω.
- Δεν είχα ύπνο και δεν ήθελα να ενοχλήσω.,μου λέει.
Χαϊδεύω τα μαλλιά του.
- Ποτέ δεν με ενοχλείς .,του απαντάω.
- Α ώστε έτσι.,μου λέει χαϊδευτικά.
Γελάω και τον σφίγγω στην αγκαλιά μου.Μπέτυ POV
Ξυπνάω από τον θόρυβο της δόνησης του κινητού μου. Κοιτάζω την οθόνη που γράφει το όνομα του Λίαμ.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βγαίνω από το δωμάτιο.
Είναι νωρίς το πρωί.
Τι να με θέλει?
Χαμογελάω μόνη μου καθώς βγαίνω στον διάδρομο. Πηγαίνω στην κουζίνα. Τον παίρνω και εγώ τηλέφωνο.
Μου απαντάει:
" που είσαι?",τον ρωτάω.
" Στην αποθήκη . Έλα γρήγορα!",μου λέει. Φυσικά και αυτός ο άντρας με ανάβει σαν τρελή.
" έρχομαι.",του λέω και πηγαίνω στην αποθήκη της κουζίνας. Ανοίγω την πόρτα και κατεβαίνω κάτω.
Τα χέρια του με αρπάζουν. Με τραβάει στην αγκαλιά του και με φιλάει.
- Περίμενε!,του λέω και προσπαθώ να τον σταματήσω.
- Τι είναι?,με ρωτάει.
- Η Τζέσικα?, τον ρωτάω.
- Κοιμάται. Δεν ξυπνάει τέτοια ώρα ούτως ή άλλως.,μου λέει.
- Εντάξει τότε.,του λέω και βγάζω το μπλουζάκι αφήνοντας τα στήθη μου να αποκαλυφθούν μπροστά στα μάτια του.
Τα χουφτωνει και με κολλάει στον τοίχο.
Με σηκώνει στην αγκαλιά του και τυλίγω τα πόδια μου γύρω του.
- Λίον.....
- Τι είναι μωρό μου?,με ρωτάει λαχανιασμενος από το φιλί.
- Πάρε τώρα.,του λέω.
Με κατεβάζει από επάνω του και μου κατεβάζει το σορτσάκι και το εσώρουχο.
Κάθεται στα γόνατα και το πρόσωπο το πηγαίνει στην ευαίσθητη περιοχή μου. Η γλώσσα του παίζει μαζί μου κάνοντας με να βογκαω και να κουνιέμαι στον Ρυθμό του. Τα χέρια μου τραβάνε απαλά τα μαλλιά του . Νιώθω τόσο τέλεια και τον θέλω τόσο πολύ που δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα πια. Δεν έχω όρεξη για διάβασμα. Δεν έχω όρεξη για τίποτα πλην από να τον βλέπω.
Τελειώνω στα υπέροχα χείλη του και εκείνος σηκώνεται και με φιλάει στα χείλη ξανά.
Κατεβάζει το μποξερακι του και με ξανασηκώνει στην αγκαλιά του και διεισδύει μέσα μου. Με ανεβοκατεβαζει επάνω του και προσπαθώ να κρατάω το στόμα μου ώστε να μην ακουστούν τα βογγητα και οι αναστεναγμοί μου. Τον φιλάω για να μην ακουγομαστε αν και είναι δύσκολο.
- τελειώνω!,του λέω λαχανιασμενη. Πρώτα τελειώνω εγώ και έπειτα εκείνος με κατεβάζει και με βάζει να καθίσω στα γόνατα. Ανοίγω το στόμα μου και τον παίρνω. Μπαινοβγαίνει και τελειώνει μέσα στο στόμα μου.Κόνορ POV
- Ναι Κόνορ......Ω θεέ μου.....ΝΑΙ ,ΝΑΙ ,ΝΑΙ ΑΑΑ., φωνάζει πριν τελειώσει και μαζί της τελειώσω και εγώ.
Ήταν δική της ιδέα να έρθουμε εδώ στο δάσος αλλά μου άρεσε πολύ . Με καύλωσε και δεν μπορούσα να αντισταθώ στο πάθος που νιώθω για εκείνη.
- Ήσουν .... καταπληκτικός.,μου λέει μόλις βρίσκει την ανάσα της.
Το χέρι της πηγαίνει στο σημείο όπου φοράω το προφυλακτικό. Μου το βγάζει και πιάνει το πουλί μου στο χέρι της. Φυσικά και ξανακαυλωνω. Ανεβοκατεβαζει το χέρι της. Θεέ μου....είναι τόσο σέξι. Ανεβαίνει επάνω μου και κάθεται επάνω μου.
- Λίνα....ναι...,της λέω.
Ανεβοκατεβαίνει και χαϊδεύει τα βυζιά της. Στο θέαμα της μένω με το στόμα ανοιχτό είναι τόσο όμορφη. Είναι θεά και δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς εκείνη.
Την χτυπάω στον κώλο και εκείνη κουνιέται όλο και πιο γρήγορα.
- Κόνορ. Είσαι τέλειος. Πήδα με! Και άλλο! Ναι!
Ανασηκωνομαι την τραβάω από τα μαλλιά και αρχίζω να σπρώχνω άγρια και παθιασμένα μέσα της.
Εδώ που είμαστε δεν ακουγομαστε σίγουρα αλλά και ανά ακουγομαστε τους γράφω όλους.
Τα νύχια της με γρατζουνανε αλλά δεν πονάω .
- Σε θέλω τόσο πολύ!,της λέω την αλήθεια.
- και εγώ!,μου απαντάει.
Τελειώνει και απομακρύνομαι τελειώνοντας στην κοιλιά της.Λίον POV
Καθόμαστε στην κουζίνα και παίρνουμε πρωινό. Η Μπέτυ μιλάει με την Λίνα κά την Σαμάνθα. Η Τζέσικα μαγειρεύει . Ο Κόνορ μιλάει με τον Λούκα και εμένα αν και εγώ έχω την προσοχή μου επάνω στην Μπέτυ.
Η Τζέσικα κάνει μπάνιο επομένως δεν χρειάζεται να είμαι τελείως προσεκτικός.
Η Σαμάνθα πλησιάζει τον Κόνορ και κάτι του ψυθιριζει στο αυτί. Εκείνος κάτι της απαντάει και αυτή δείχνει να θυμώνει και να πηγαίνει να κάτσει πάλι δίπλα στα κορίτσια. Συνεχίζει αυτό που μας έλεγε αγνοώντας αυτό που έγινε τώρα.
Χτυπάει το τηλέφωνο της Λίνα. Εκείνη το απαντάει και φεύγει. Ο Κόνορ τώρα μας αγνοεί.
Όταν εκείνη γυρίζει δείχνει αναστατωμένη και κάπως περίεργη.
- Όλα καλά?,την ρωτάει ο Κόνορ.
- Ναι μια χαρά!,του απαντάει και πίνει νερό.
Τίποτα δεν φαίνεται καλά. Δεν ξέρω πότε θα δώσουμε όλοι μια και θα τα καταστρέψουμε όλα. Νιώθω πως η φιλία μας κρέμεται από ένα σχοινί που είναι έτοιμο να κοπεί.Άλλο ένα κεφάλαιο για σήμερα!
Ελπίζω να σας άρεσε!
ESTÁS LEYENDO
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
Chick-LitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...