Sabahtan beri çalışan ama dikkatimi çekmeyen televizyonda bir spor kanalı açıktı. Televizyonun karşısındaki koltukta otururken elimdeki dergileri karıştırıyordum. Uyandığımdan beri yapacak pek bir şey bulamamış olmanın verdiği can sıkıntısı, öylesine takılmama neden oluyordu.
Elimdeki dergide anlatılan tatil yerlerine bakarken bir yandan da televizyondaki yorum programını dinliyordum. Hoşuma giden bazı tatil yerlerini dergiden işaretlerken "basketbol" kelimesini duymak dikkatimin ekrana kaymasına neden oldu.
Genelde tüm sporlara karşı ilgim vardı ama izlediğim maçlara karşı da oldukça seçici davranırdım. Her ülkenin liglerini takip etmez izlemesi bana en çok zevk veren ligleri izlerdim.
Ülkedeki basketbol ligi şu an diğer sporlarınkinden daha iyi konumdaydı. İşlerimden vakit buldukça akşamları belli başlı takımların maçlarını izlerdim.
Yeni sezonun başlamasına yakın olan bu dönemdeki programlarda genelde konular yeni sezondaki beklentiler ve oyuncular üzerinde olurdu. Ekrandaki programda da yorumcular hem geçen sezonun maçlarını ele alıyor hem de geçen sezon öne çıkmış olan oyunculardan bu sezonda da ne bekledikleri hakkında konuşuyorlardı.
Dikkatimi ekrana odaklamış konuşulanları takip ederken ekrana geçen sezonun MVP'si geldi.
Attığı üçlükler ve verdiği paslar arkada dönerken artık dikkatim konuşulanlarda değil oyuncunun kendisindeydi.
Geçen seneki şampiyonluk maçından ekrana gelen anlardaki oynayışı kusursuza yakındı. Daha önce hiç hissetmediğim ani bir heyecan içimi sardı.
Ekrandaki saçları kırlaşmış yorumcunun sözleri kulağıma çalındı. "Henüz kariyerinin başında olmasına rağmen her geçen sene kendisini daha da geliştiriyor. Kendisini daha önce canlı izleme şansı bulmuştum. Çok nadir oyuncuda görülen bir tutkuyla oynuyor oyununu. Özel hayatıyla değil yaptığı işle göz önünde bulunmayı sevdiğini hepimiz biliyoruz. Kendisiyle basketbolla ilgili konuştuğunuzda gözlerinde gördüğünüz ışıltıdan bu oyuna aşık olduğunu görebilirsiniz."
Konuşan yorumcunun yanında bulunan diğer yorumcu söze karıştı. "Bu sezon daha da iyi oynayacağına eminim. Geçen sezon, şampiyonluğu kıl payı kaçırmasının daha da iyi olmak konusunda onu kamçıladığını düşünüyorum."
Konu başka bir oyuncuya kayarken önümdeki sehpanın üstünde duran telefonu elime aldım. Gözlerim telefonda rehberindeki isimlerin üstünde kayarken ani bir cesaretle parmaklarım rehberdeki isminin üstüne tıkladı.
+90...1: Bir gün tek tutkun olarak gördüğün basketbolun anlamı senin için değişecek
+90...1: büyük bir tutkuyla basketbol topuna değen parmak uçların bir gün benim tenime de değecek
+90...1: ve ben o gün senin en büyük tutkun olacağım.
+90...1 engellendi.
*****
Selamlar herkese. Başlama tarihlerinizi buraya bırakabilirsiniz...
Kitap tahminen yarı texting olacak. İçerisinde zaman zaman +18 içerik bulunacaktır. Eğer rahatsız olacağınızı düşünüyorsanız lütfen uyarıları göz önünde bulundurun.
Keyifli okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARMAK UÇLARI - YARI TEXTİNG
RomanceSabahtan beri çalışan ama asla dikkatimi çekmeyen televizyonda bir spor kanalı açıktı. Yeni sezonun başlamasına az kalmışken geçen sezonun öne çıkan maçları ve öne çıkan oyuncular ekranda dönüp duruyor, yorumcular ise bu sezon hakkında tahminlerde b...