Jeongguk saraya geldiğinde arabadan inmiş karşıdan ona doğru gelen Hana 'yı görmüştü. Hana nişanlısıydı ama şimdiye kadar elini bile tutmamıştı. Sevmiyordu hanayı sadece babasının son vasiyetini yerine getirmek için ona sahip çıkıyordu. Hana Jeongguk ' un yanına gelince elinden tutmuş yanakalarını öpecekken Jeongguk geri çekilmişti. Hana bozulan suratı ile Jeongguk un yanında yürümeye başlamıştı. Jeongguk 'un en güvendiği komutanı namjoon hanayı ve kralını selamlamış konuşmaya başlamıştı." Efendim dediğiniz gibi getirdik. Çok ağladı bu konuda affınıza sığınırız ama elimizden bir şey gelmedi ."
Jeongguk gülümsemiş sorun yok ben hallederim gibisinden kafa sallamış çekilebilirsin işareti yapmıştı. Haraketi anlayan namjoon kralının önünde eğilmiş odadan çıkmıştı. Hana duyduklarını anlamaya çalışmıştı ama aklına bir şey gelmemişti.
" Jeongguk namjoon neyden bahsediyordu? "
Jeongguk yüzündeki gülümseme ile hanaya dönmüş kendine gelir gelmez gülümsemesini silmişti .
" Sana ne zamandır hesap veriyordum ben hana ? "
" Jeongguk ben senin nişanlınım bana hesap vermezsen bile anlatabilirisin ."
" Hana sana kaç kere nişanlı olmamızın sebebinin babam olduğunu söylemem gerek ?"
Hana kırılmış gözler ile Jeongguk ' a bakmış önüne dönmüştü. Madem onu sevmiyordu neden nişanlanmıştı. Hana ve Jeongguk kuzenlerdi . Hana kendini bildi bileli Jeongguk ' a aşıktı. Jeongguk onunla evlenmek istediğini söyleyince sevinçten düğün gününe kadar uyuyamamıştı. Ama şimdi Jeongguk 'un ona bu şekilde davranması canını yakıyordu.
Jeongguk daha fazla sabredemeyeceğini anlayınca ayağa kalkmış cariyelerin bulunduğu alt kata inmeye başlamıştı. Alt kata gelince içeriye cariyelerin kaldığı odaya gelmişti. Jeongguk kimseye dokunmamıştı şimdiye kadar bu yüzden onu odada gören cariyeler şaşkındı hızlıca ayağa kalkmış selam vermişlerdi. Jeongguk gözleri ile dün gördüğü sarışın güzelliği arıyordu . Onu görünce ona bakmaya başlamıştı. Jeongguk içindeki arzuya engel olamamıştı onu istiyordu hem eşi olarak hemde hayat arkadaşı olarak dokunmak istiyordu ona her avuzuna sadece kendi sahip olmak istiyordu. Yanında ki askere dönmüş onu odasına getirmesini emretmişti. Sonrasında hızlıca geldiği kapıdan çıkmış odasına gitmeye başlamıştı.
Odasına girmiş aynanın karşısına geçip saçlarını düzeltmeye başlamıştı. Kimse hana bile jeon 'un yatağına girmemişti. Bu ilkti ve bu ilk Jeongguk için fazlası ile değerliydi.
Kapı çalınca Jeongguk kapıya dönmüştü
" Efendim emrettiğiniz cariye geldi. "
Jeongguk gülümsemiş seslenmişti .
" Gelsin !!"
Kapı açılınca başı öne eğik ağladığı o halinden bile belli olan taehyung girmişti. Başını hiç kaldırmadan Jeongguk ' u selamlamıştı. Jeongguk onun bu haline gülmüş konuşmuştu.
" Hoş geldin omega "
" hoş buldum efendim "
Jeongguk taehyung ' a yaklaşmış arkasına geçmiş kafasını boynuna gömmüş kokusunu içine çekmeye başlamıştı. Burnuna gelen koku ile gözlerini kapatmış daha da içine çekmişti kokuyu çilek ve vanilya kokuyordu omegası . Kokladığı boyuna öpücükler kondurmaya başladı ara sıra burnunu sürtüyordu. Taehyung korkuyor ses çıkarmıyordu, ilkiydi ne olacağını bilemiyordu ya fazla acırsa diye düşündü. Ailesi ile tehtid edilmişti. Ailesine ise sarayda çalışacağını eve artık çok az geleceğini söylüyordu.
Taehyung etkilenmiş titremişti boynuna konan ıslak öpücükler ile onun titrediğini anlayan Jeongguk gülmüş taehyung 'u belinden tuttuğu gibi kendine daha çok çekmişti. Aletinde dolgun kalçaları hisseden Jeongguk başını geriye atıp inlemişti. Taehyung ise hissettiği sertlik ile korkmaya başlamıştı. İlkiydi ama o hep ilkini sevdiğine vermek istemişti.
Jeongguk kalkan aletine bakmış kafasını iki yana sallayarak taehyung 'u kucağına alarak yatağa yatırmıştı.
" Korkma sana zarar vermeyeceğim sadece kokun ile uyumak istiyorum. "
Taehyung ' un bir şey demesine izin vermeden ona sımsıkı sarılmış esmer boyuna kafasını gömerek çilek ve kamelya kokusunu soluyarak uyumaya çalışmıştı. Taehyung yavaşça derin nefesler almış fakat gümbürdeyen kalbine anlam verememişti.
🚫🚫🚫🚫🚫🚫
Diğer bölüm şok olacaksınız.
Yazacağız bakalım. Neyse şaşırdığınız bir şey oldu mu ?
Umarım bu kitabımı da beğenerek ona bir şans verirsiniz. Biz sizleri çook seviyoruz.
Kendinize iyi bakın , iyi okumalar yıldızlarım 🌟⭐🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓖𝓐𝓟İ
FantasyDelta Jeongguk babasının ölümünden sonra tahta çıkarılmış soğuk , acımasız , kimseyi dinlemeyen bir kraldı , aşka inanmazdı . Ama bir gün pazarı gezerken gördüğü omega onun bu katı kurallarını çığnemişti. AGAPİ : 6 aşk çeşitin den bir olan agapi; ö...