Cinque

10.4K 523 153
                                    

1 hafta sonra ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 hafta sonra ~

Taehyung heyecanla odada bir ileri bir geri gidiyordu. Bugün evlenecekti. Ailesine her şeyi anlatmış abileri yoongi ve hoseok ona destek olmuşlardı. Şayet ki herkes görmüştü Jeongguk ' un taehyung ' a olan aşkını. Gözlerinin içi ışıl ışıl parlıyor. Ona  hayatında gördüğü en değerli en nadide bir parça olarak bakıyordu. Kapı çalınca taehyung derin bir nefes almış ve seslenmişti.

" GİR !"

Jimin en yakın arkadaşının izni ile kafasını kapıdan uzatmış gülümsemişti.

" Nasılmış bakalım benim taetaem? "

" Bilmiyorum jimin aşırı heyecanlıyım. Baksana fermon salgılıyorum . Offf kaç kişi olacak ?"

" Yani halkı saymazsak bile 1000 lişiye yakın."

" Neden bu  kadar  fazla ki 300 kişi yeterdi. "

" Taehyung tanrı aşkına bir kralla evleniyorsun o sana deli gibi aşık baksana ben abimi ilk defa böyle görüyorum. Sana bakınca yüzünde çiçekler açıyor gözleri parlıyor. Umarım bende ruh eşimi bir an önce bulabilirim. "

Taehyung jimin ' in her kelimesinde kalp atışlarının daha da hızlanmasına engel olamamıştı. O da seviyordu Jeongguk ' u  ilk aşkıyıdı Jeongguk , ilk baharı , ilk kalbine düşen cemresi idi. 

" Umarım bulabilirsin jimin takma bu kadar ansızın gelir. "

Taehyung aklına abisinin gelmesi ile sinsice sırıtmıştı. Şayet ki yoongi jimini gördüğü ilk andan beri sürekli onun hakkında konuşuyor , sorular soruyordu. Emindi abisi bu minik civcive tutulmuştu bile .

Kapı yeniden çalınmıştı. Bu sefer kapının arkasından Jeongguk ' un erkeksi , kalın ama içi titretecek kadar etkili sesi duyulmuştu.

" Gelebilir miyim bebeğim ?"

Jimin sinsice sırıtmış taehyung ' a dönmüştü.

" En iyisi ben  çıkayım siz rahat edin ne de olsa siz eş olmadan işi pişirmiş insanlarsınız. Hiç güven olmaz. "

Taehyung jimin ' in muzip tınısı ile kurduğu cümle ile kızarmış  sehpanın üzerinde ki tarağı ona doğru fırlatmıştı. Jimin  gülerek geri çekilmiş  abisine selam vererek odadan ayrılmıştı.

" Taehyung güzelim , ay parçam parlıyorsun. Ç-çok güzelsin. Ben s-sanırım off taehyung ay parçam mükemmelsin. "

Jeongguk daha fazla dayanamamış . Şapşal halleri yüzünden gülen eşinin dudaklarına kapanmıştı.  Odada yankılanan ıslak sesler hafif tınılar ikisinide zor durumda bırakacağa benziyordu. Jeongguk cehennem ' in günahları gibi olan dudaklardan ayrılmış utandığı için başını eğen eşinin kulağına eğilmiş dudaklarını sürterek konuşmaya başlamıştı.

" Ah bebeğim ben azarım ama böyle giderse bence performansımızı geceye bırakalım ne dersin ? "

Taehyung eşinin cümleleri ile kanın yanaklarına toplandığını hissetmiş Jeongguk ' un dudaklarına vurmuştu.

" Ne arsız bir adam oldun sen ? "

" Bebeğim ben senin yanında kendimi kaybediyorum. Benliğimi unutuyorum. Sen bana ne arsız oldun diyorsun. "

Taehyung hızlanan kalp atışlarına aldıramamış Jeongguk ' un dudaklarını yavaş ama aşk tutku dolu bir şekilde öpmeye başlamıştı. Ölüm nedir ? diye sorsalar Jeongguk derdi. O ölüm bakışı ölüm , tutuşu ölüm , dokunuşu ölüm , öpüşü ölüm. Her şeyi ölüm baştan aşağı ölüm. Jeongguk ölümse taehyung her dakika ölmeye hazırdı.


İkili yavaşça ayrılmış birbirlerine gülümsemişlerdi.  Jeongguk aklına gelen şey ile gözlerini kocaman açmış gülümseyerek eşine dönmüştü.

" Sana bir hediyem var ay parçam. "

Odada ki çekmeceye ilerlemiş. Gizli bölmeyi açmıştı. İçindin çıkardığı taca bakmış ve gülümsemişti.

" Belki sana layık değil ama en değerli mücevher ay parçam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Belki sana layık değil ama en değerli mücevher ay parçam. Dünyada sadece sana ait  tacı yaptırırken dedim ki ' hepsi kullanılsın benim ay parçama ait bir eşya değerli bir mücevher başkasında katiyen bulunamaz ' Sadece sana ait bebeğim başka eşi benzeri yok aynı senin gibi. Bak ne güzel parlıyor görüyor musun ? Evet bencede senin yanında o bile sönük kalıyor ay parçam sen  benim  karanlığımı aydınlatan ışığım gönlüme düşen nurumsun dünyada senden daha parlak bir şey yoktur bulunamaz . "

Jeongguk aşk dolu bir tebessüm etmiş. Eşinin dolu gözlerine bakmış birer öpücük kondurmuştu. Tacı yavaşça  eşinin ipek saçlarına takmıştı. Taehyung dolu gözleri ile kendine uzatılan kola bakmış Jeongguk ' un cümlesi ile gülmüş kendine uzatılan kola girmişti.

" Hadi gidelim ay parçam sevgimiz birbirimize olan aşkımız ile aydınlatalım her yeri. Bir ömür birleşelim. "

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Jeongguk ' un takımı bebeklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jeongguk ' un takımı bebeklerim

Jeongguk ' un takımı bebeklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu da taehyung ' un elbisesi.

Allahım bu kitap ne ya çok soft . Neyse ilerde bol bol kaos var şimdi  biraz nasibimizi alalım. Kendinize iyi bakın , iyi okumalar yıldızlarım 🌟🌠⭐👑

𝓐𝓖𝓐𝓟İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin