Jeongguk kahvaltı masasın ' a oturması ile masa da bulunan herkes kahvaltıya başlamıştı. Jeongguk biraz atıştırdıktan sonra annesine dönmüş konuşmuştu.
" Validem bugün halkı gezmeye pazara ben gideceğim sizin gitmeniz gerekmez ."
" Peki oğlum . "
Jeongguk masadan kalkmış . Askerlere arabayı hazır etmelerini söylemişti. Bakalım millet ne durumdaydı.
👑👑👑👑👑👑
Taehyung sabah güneş doğar doğmaz kalkmış bahçeye güllerinin yanına inmişti onları sulayan babasını görünce gülmüş arkasından ona sarılmıştı.
" Günaydın babacım ."
" Günaydın benim minik omegam ."
Taehyung babasının cümlesi ile gülümsemişti. Ailesini o kadar çok seviyordu ki kimse onların yerini alamazdı 2 tane alfa abisi vardı. Halka göre erkek omegalar daha değerliydi. Abileri ile çok güzel anlaşır onları fazlasıyla severdi taehyung.
Mutfaktan gelen kokular ile gülümsemesi büyümüştü taehyung 'un annesi yine krep yapmıştı.
" Taehyung bebeğim bir bakar mısın ?! "
" Efendim anne ?"
" Bebeğim abinler dün geç geldiler yorgunlar. Krep için çilek kalmamış rica etsem pazara gidip alırmısın ben krepleri pişiren 'e kadar. "
Taehyung annesini kafasını sallayarak onaylamış . Geceliklerini çıkarmış üzerini giyinerek pazara gitmeye başlamıştı .
👑👑👑👑👑👑👑👑Jeongguk pazara geldiği için duran at arabasından aşağı inmiş onun geldiğini görüp eğilen halkını selamlamış pazarı gezmeye başlamıştı. Biraz gezdikten sonra çilek tezgahına gelince duraksamıştı. Kardeşi jimin çileklere bayılırdı onun için biraz alsa güzel olurdu. Jeongguk tam konuşacaktı ki ondan önce konuşan biri olmuştu.
" Bogum !!"
Bağırması ile herkes sesin geldiği yere bakmaya başlamıştı. Jeongguk arkasını dönmüş sesin geldiği tarafa bakmıştı. Sarı saçları bembeyaz giysileri esmer teni ile resmen parlıyordu. Etrafta ki alfalar hemen arkadaşları ile dedikodu yapmaya başlamıştı. Jeongguk karşısında ki omegayı süzmüştü. Vücudu da onun gibi mükemmeldi . Jeongguk bir an onun insan olduğuna inanamamıştı.
Taehyung bogum ' un yanına geldiğinde tezgahın yanında ona bakan kralı görünce şaşırmış hemen önünde eğilmişti. Jeongguk onun bu hareketine ufak bir tebessüm etmişti. Onları izleyen herkes fazla şaşırmıştı. Acımasız krallarının ilk defa tebessüm ettiğini görüyorlardı.
Taehyung kralı selamladıktan sonra tezgahın arkasından ona şaşkınca bakan boguma gülmüş koşarak kollarını dolamıştı boynuna. Onları izleyen Jeongguk'un bu haraket ile kaşları çatılmıştı. Neden sarılmıştı ki bu omega o alfaya ?
" Nasılsın taetae ? "
" iyiyim bogum sen nasılsın ? "
"Bende iyiyim yoongi nasıl ? "
" Ah benim huysuz kedim . İşten geç gelince ben geldim çilek almaya yorgundu o . "
" Anladım . Fazla yormasın kendini . "
" Söylerim bogum teşekkür ederim . "
Taehyung arkadaşının verdiği çilek dolu olan keseyi eline almış arkasını dönmüş gidecekti ki . Kaşları çatık bir şekilde ona ve boguma bakan kralı görmüştü. Krala tekrardan selam vermiş . Evine doğru gitmeye başlamıştı. Jeongguk giden güzel omeganın arkasından sinsice sırıtmış yanındaki baş askerinde dönüp konuşmuştu
" Onu yarın cariyelerin içinde görmek istiyorum. "
Bütün kızların rüyası dünyaya en genç ve yakışıklı kral olan delta Jeongguk kendine eş olarak birini beğenmişti bile ...
😪😪😪😪😪😪😪😪
Naber yıldızlarım ve yeni fic mpreq bayılıyorum da neyse nasılsınız?
Umarım bu ficimi de seversiniz. Benden kurtulamazsınız. Neyse bu ficte Jeongguk ' a deli bile olabilirsiniz. Yazamama rağmen baya smut olacak idare edersiniz umarım.
Beğenin ficimi ben okurlarımı çook beğeniyorum ..
İyi okumalar , kendinize iyi bakın yıldızlarım ⭐🌠🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓖𝓐𝓟İ
FantasyDelta Jeongguk babasının ölümünden sonra tahta çıkarılmış soğuk , acımasız , kimseyi dinlemeyen bir kraldı , aşka inanmazdı . Ama bir gün pazarı gezerken gördüğü omega onun bu katı kurallarını çığnemişti. AGAPİ : 6 aşk çeşitin den bir olan agapi; ö...