six

9K 475 210
                                    


Düğün bitmişti. Jeongguk eşinin elinden tuttuğu gibi odaya çıkarmıştı.

" Taehyung ay parçam bugün seninle beraber olmayacağım . Bana kızgınlığın başladığı zaman haber ver   o zaman beraber olacağız . "

Taehyung eşinin imasını anlamıştı tabiki güldü. Jeongguk ' ın baba olmak istemesi normal gibi gözükebilirdi lakin değildi.  Hiç bir kral evlat istemezdi kazayla olan çocuklarını da sadece devlet hükümet için bir piyon olarak yetiştirirler di. 

Taehyung kızgınlığında Jeongguk ile beraber olursa hamile kalma oranı daha yüksekti. Jeongguk bunu bilerek böyle bir  cümle kurmuştu.

" Peki bebeğim sen nasıl istersen . "

Jeongguk eşinin ona olan hitabı ile gülmüş üzerini değiştirmeye başlamıştı.  Biliyordu ki taehyung ' un kızgınlığına 2 gün vardı sabredebilir di.

İkili üzerindeki fazlalıklardan kurtulmuş geceliklerini giyerek uyumuşlardı sıcacık tenlerini birleştirerek dışardıda ki ayazı umursamadan.

ve yarın başlarına gelecekleri bilmeden .

㊙️㊙️㊙️㊙️㊙️㊙️㊙️㊙️🈺🈵🈵

Sarayda büyük bir endişe hakimdi. Kral jeon ' a gelen mektup onun  odasın da istihirat etmesi sonucu annesi  valide joy ' a verilmişti. Valide sultan kraliçe joy okuduğu mektup ile kanının donmasına engel olamamıştı. Telaş ve korku ile askerlere seslenmişti.

" Kral jeon ' u uyandırın önemli ve acil bir husus vardır . "

Asker  valide sultanın  önünde eğilerek ona selam vermiş  kralın odasına doğru adımlamıştı.

Jeongguk yüzüne gelen saçlar ile gözlerini açmış  kolunun üzerinde yatan gökten düşmüş etrafına ışık saçan eşine bakmış gülümsemişti. Çok seviyordu  onu  herşeyden herkesten  çok . Kapı tıklatılınca kafasını kaldırmış yataktan  ay parçasını kaldırmamaya dikkat ederek kalkmış  üzerine sabahlığını giyerek kapıya gitmişti. Karşısında ki askere donuk ve sert bakışları ile bakarak sertçe konuşmuştu

" Beni. evliliğimin . ilk. sabahında. uyandırmanın. nedenini . öğrenebilir miyim .? asker. "

" Efendim inanın bende size rahatsızlık vermek istemezdim lakin valide  joy çok önemli bir husus olduğunu gelmeniz gerektiğini söyledi. "

Jeongguk düşünceler içinde askeri göderdikten sonra üzerini giyinmiş  yatakta melek gibi uyuyan eşinin alnına öpücük kondurmuş validesinin odasına adımlamaya başlamıştı. Bilirdi ki şayet önemli bir husus olmasaydı validesi onu ilk gününden rahatsız etmezdi.

Kapının önüne gelince ona selam veren paşalara kafa selamı vermiş odaya girmişti.

" Buyrun validem beni arzu etmişsiniz . "

" Ah oğlum seni rahatsız etmek istemezdim lakin bu sabah aldığım bir mektup beni şüpheye düşürdü. Bende senin bu konu ile bizzat ilgilenmeni ön gördüm. "

" Ah böyle düşünmeniz daha iyi oldu validem lakin mektup nerede ? "

Valide joy elindeki mektubu oğluna vermiş tepkilerini izlemeye başlamıştı.

Jeongguk eline gelen mektubu açmış içindekilere bakmaya başlamıştı .

Jeongguk eline gelen mektubu açmış içindekilere bakmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓐𝓖𝓐𝓟İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin