l'extrémité avant

4.7K 307 129
                                    

Jeongguk son gücü ile hanayı itmiş sırtının sert bir şekilde masaya çarpmasına sebep olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeongguk son gücü ile hanayı itmiş sırtının sert bir şekilde masaya çarpmasına sebep olmuştu. Hana acı ile inlerken Jeongguk kuzenine yaklaşmış ona boş bakışlar atan kuzenine kendini açıklamaya çalışmıştı.

" Eun mi yemin ederim yanlış anladın hiç hiç bir şey yoktu. Sana kuzen sözü ben taehyung ' u aldatmam aldatmadım sana yemin ederim . "

" Jeongguk kes !!! S-sen cidden  bunu nasıl yaparsın ? B-baksana ona gecelikle duruyor tabi gecelik denirse resmen çıplak. Az önce ben gelemesem onunla beraber olacaktın. Ne olurdu düşünsene  ? Ya hamile kalsaydı? Ya kazayla mühürleseydin onu ? Tabi kazayla denirse . Söylesene hamile kalsa ne diyecektin taehyung ' a ? Sen düşük yapan bir aciz olduğun için bende kuzenimi hamile bıraktım ? Bunu mu diyecektin ? Jeongguk taehyung bunu yakın zamanda öğrenecek . Bizzat ben diyeceğim çünkü ben senin aksine ona ve onun dostluğuna sonuna kadar sadığım . Şimdi ister işini hallet istersen de yat beni ilgilendirmez artık eun mi adlı bir kuzenin yok . "

Eun mi kuzeninin gözlerine kapkara gözleri ile son kez bakmış  hızla terk etmişti odayı.

Jeongguk gözyaşları içinde başını önüne eğmiş kafasını deli gibi iki yana sallıyordu . O asla başkasına dokunmazdı. Asla hem taehyung aciz birisi olmayı bırak kelimenin yanından bile geçmezdi. Jeongguk hızla askerlere bağırmıştı

" ASKERLER !HANAYI ALIN ZİNDANA ATIN 50 FALAKAYA YATIRIN. YARIN KASABANIN MEYDANINDA İDAM EDİLECEKTİR !!!!"

Askerler krallarının emri ile hızla hanaya yaklaşmış kollundan tuttukları gibi  götürmeye çalışmışlardı.

" NE ! Jeongguk bunu yapamazsın ben sana baba- "

" Kes sesini hana bu saatten sonra babam ' ın vasiyeti umrumda dahi değil . Benim hayatım taehyung ' un  etrafında döner ve sen az kalsın bunu mahvedecektin . Şimdi ben senin hayatını mahvedeceğim. "

Hana hálâ bağırmaya devam ederken askerler onu hızla oradan zindana götürmüştü. Jeongguk odasına girmiş dolaptan aldığı taehyung ' un kıyafetine sarılarak uyumaya çalışmıştı.

Şuan saray ise hananın idam kararı ile sarsılıyordu.Bütün olan biteni  sarayın balkonundan izleyen eun mi , hoseok ve yoongi üçlüsü sinsice sırıtmışlardı plan 2 başarı ile sonuçlanmıştı. 

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Taehyung karanlık delikten indikten sonra karşısına çıkan düz yolda sesizce ilerlemeye başlamıştı . Elindeki lamba sönmeden yukarı çıkmalıydı.

Karanlık ama taş yoldan geçince bir kapı görmüştü demir zincirler ile kilitli kapıya bakmış anahtar deliğini görmüştü. Merak ediyordu ne vardı içeride ? Biraz kapıyı açmayı denemiş fakat olumlu bir sonuç alamamıştı. Gaz lambasının söneceğini anlamıştı en fazla 15 dk daha yanardı.

Tam geri dönecekti ki  ay ışığının vurduğu minik delikten parlayan bir metal görmüş eline almıştı bir anahtardı bu.  Hızla kapıya geri gelmiş kapıyı açmıştı ama gördüğü manzara ile dili tutulmuştu ...

9 tane kız vardı burada ...

Yüzleri solmuş...

Gözleri kızarmış ...

elleri ile zincirlere bağlanmış güzeller güzeli 9 kız ...

Taehyung  onlara yaklaşmıştı. Onun ayak sesini duyan kızlar gözlerini açmış onu görünce korku ile birbirlerine bakmaya başlamışlardı.

" Korkmayın benden sizi çıkaracağım burdan. "

Cümlesinin ardından kızlara yaklaşmış zincire bakmıştı. Bugün şansının yaver gittiğini kesinlikle anlamıştı taehyung çünkü kapının kilidi ile zincirlerin kilidi aynıydı.
Hızlıca zincirleri çıkarmış kızların kalkmasına yardım etmişti. Kızlar tek tek ayağa kalkmış üzerilerini çırpmışlardı.

" Bizi kurtardığın için teşekkür  ederiz ben nayeon  en büyükleriyim. Bunlarda mina, tzuyu , sana , jongyeon , jihyo , momo , chayeong  ve son olarak dahyun . "

Kızlar teker teker taehyung ' a sarılmışlardı. Teşekkür amaçlı.

" Bende taehyung. Jeon taehyung . "

Kızlar jeon soy adını duyunca şaşkınca taehyung ' a bakmışlardı.

" Sen kraliyet ailesinden misin ? Hemde bizim ülkemizin kraliyeti . "

" Ah siz yoksa şu efsanelerde ki kaybolan  9 kızsınız o gerçek miydi ? Neyse ben kral Jeongguk ' un eşiyim kızlar tanıdığıma sevindim sizi. "

Kızlar gülmüş onaylamışlardı taehyung ' u

" Yüce omegam size hesap sormak gibi olmasın ama burada ne yapıyorsunuz ? "

Taehyung mina ' nın  cümlesi ile derin bir  nefes vermiş planı ile beraber her şeyi anlatmaya başlamıştı çünkü emindi ki bu 9 kız ona çokça yardım edeceklerdi.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz bebeklerim ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


bu bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz bebeklerim ?

Umarım beğenirsiniz parktayım ve size bölüm yazıyorum çünkü size bayılıyorum.

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim .

Kendinize iyi bakın yıldızlarım ⭐🌠🌟💜

𝓐𝓖𝓐𝓟İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin