" Japonya /Shirika -go "" Artık dursan diyorum yetmez mi ? Çocuğunu kaybetti eşi depresyona girdi. Başka ne istiyorsun an-"
" YETER KES CANINI JEON JEONGGUK'UN CANINI İSTİYORUM . SEVDİKLERİNİ TEK TEK KAYBETMESİNİ ACI ÇEKMESİNİ SONRASINDA I ACI İLE ÖLMESİNİ İSTİYORUM. "
~Şimdi
Taehyung dışarıda yağan yağmuru izlerken tıklatılan kapı ile derin nefes almış konuşmuştu
" Gir "
Jeongguk aldığı onay ile içeri girmiş dolu gözleri ile çökmüş eşini izlemişti bir süre gözlerinin altı morarmış çökmüştü. Kemikleri sayılma durumuna gelmişti.
Jeongguk ağır adımlar ile eşine yaklaşmış sonra aklına gelen şey ile olduğu yerde durmuştu. Taehyung , ay parçası kendisine dokunmasına izin vermiyordu . 2 hafta Jeongguk için ızdırap gibi geçmişti. Dolu gözlerinden akan yaşlar ile sesizce yine arkasını dönmüş gidecekken bileğine dolanan kollar ile oldupu yerde donakalmıştı.
" Jeongguk hayatım biricik eşini öpmeden neden gidiyorsun ? "
Taehyung 3 gündür düşünmüştü. Jeongguk ' a bunu yapmaya hakkı yoktu. O da evlat acısı çekiyordu ve bunlar olurken hep kendisine destek çıkmaya çalışmıştı fakat kendisi onun yanına yaklaşmasına dahi izin vermemiş daha da çok kırmıştı onu biliyordu.
Geceleri Jeongguk taehyung ' u kontrol ediyor odanın terasına çıkıyor ağlayarak yıldızlara doğru konuşuyordu bazen ise yatakta hıçkırarak ağlıyor taehyung duymasın diye ağzını kapatıyordu. Lakin ... Taehyung her şeyi biliyordu. Jeongguk hıçkırıklarını susturmayı ne kadar denese bile ağlarken sallanan omuzları , kırgın , ağlamaktan kızarmış gözleri konuşuyordu.
" Ne ? "
" Jeongguk ben özür dilerim bebeğim kendi mi düşündüm sadece bencillik ettim. S-sende kaybetmiştin çocuğunu ama ben sadece kendim açısından baktım olaya sen hep bana destek olmaya çalıştın . Benimde sana destek olmam gerekirken ben senden uzaklaşarak sana daha çok acı çektirdim. Bütün suçu sana yükledim . Ama ne senin ne benim suçum var bu konuda. Çocuğumuzu kaybetmiş olabiliriz lakin o hrp kalbimizde bizden bir parça olarak kalacak. Ahh neyse eskisi gibi bugün birbirimizin kokusunu soluyarak uyumaya ne dersin ? "
Jeongguk eğik başını kaldırmış kanlı gözlerini sevgilisinin kanlı gözlerine dikerek kafa sallamıştı. Özlemişti ay parçasının kokusunu.
Taehyung cam kenarında ki oturduğu sandalyeden kalkmış Jeongguk ' un boynuna sımsıkı dolamıştı ince kollarını. Jeongguk ' un elleri hızla taehyung ' un ince belini bulmuştu. İkili birbirine sımsıkı sarılmış özlem ile kokularını çekmişlerdi içlerine .
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
" Şimdi şöyle senin canın çilek istiyor öyle değil mi ? "
Jimin karşısında ki alfanın bin kere söylediği cümle ile derin bir nefes almış bin kere cevaplamıştı
" Evet canım çilek istiyor. Ama dışarı çıkmam tehlikeli biliyorsun zaten omegayım . Bana biraz alır mısın ? "
" Sen cidden taehyunga çok benziyorsun. Bir dk ... SEN HAMİLEMİSİN ? "
Jimin gözlerini kocaman açmış minicik elleri ile karşısındaki alfanın ağzını kapatmaya çalışmış kaşlarını çatmıştı .
" Ne saçmalıyorsun sen ? Ne hamileliği? Ben mühürlü bile değilim ya ... ! "
" Yani ne biliyim aynı hamile omega gibi aşeriyorsun . "
" Her canı çeken aşermiyo. Yada canı çektiği için hamile olmuyo. "
" Tamam sarı civcivim sakin ol korkunç bakıyorsun bazen. "
" Bir ben civciv değilim. İki senin civcivin hiç değilim. "
" Peki civcivim gidip sana çilek alayım. Biricik civcivim ' in canı istemiş hemen . "
Jimin yatağın üzerindeki yastığı karşısında sinsi ve arsızca sırıtan alfaya atmıştı. Alfa kendine gelecek olan hamleyi anlayınca hızla kapıyı açıp odadan çıkmıştı.
Alfa gittikten sonra jimin bir şeyi unutmuştu. Oda aynı alfa yoongi gibi yüzünde aptal bir tebessüm barındırıyordu...
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎
Hello ben ölüyorum biliyır musunuz ?
Astım ve bronşit hastasıyım alerjim yeniledi. Bu mevsimlerde hep olurdu. Üstüne iki gün önce regl oldum . Bugün evdeyken de çiçeklerime bakıyordum. Arı soktu arıya alerjim var ve çok yüksek ablam fark etmiş son kalan iğneyi hızla vurmuş ambulansı aramış hemşire kendisi ...
Gözlerimi hastanede açtım doktor yine milyon tane hap ve iğne verdi. Öyle işte eve geleli 1 saat oldu 9 da geldik . Bende dinlenirken size bölüm yazayım dedim .
Ablam yeni serum taktı işte öyle siz nasılsınız bakalım ?
Lütfen kendinize dikkat edin benim için önemlisiniz . Sizi seviyorum iyi okumalar yıldızlarım 🌟⭐🌤🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓖𝓐𝓟İ
FantasyDelta Jeongguk babasının ölümünden sonra tahta çıkarılmış soğuk , acımasız , kimseyi dinlemeyen bir kraldı , aşka inanmazdı . Ama bir gün pazarı gezerken gördüğü omega onun bu katı kurallarını çığnemişti. AGAPİ : 6 aşk çeşitin den bir olan agapi; ö...