dix-sept

4.5K 310 136
                                    

Jeongguk atlılar ile  saraya gelmiş içeri girecekken komutanı namjoon ' un sesi ile ona dönmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jeongguk atlılar ile  saraya gelmiş içeri girecekken komutanı namjoon ' un sesi ile ona dönmüştü.

" Kralım bence acele etmeden bir plan yapmalıyız. Aksi taktirde Yüce omegalarımızın canı tehlikeye girebilir. "

Jeongguk biraz dülünmüş namjoon ' a hak vermişti.

" Haklısın namjoon . O zman şöyle yapacağız... "

★★★★★★★★★★★

Taehyung yüzü kanlar içinde zindana atıldığında jimin ve kızlar onun bu halini görünce gözleri büyümüş bir şekilde ona bakmaya başlamışlardı.

" T-tae ne oldu sana ? Kim y-yaptı bunu ? S-sen çok k-kötü gözüküyorsun . "

Taehyung son gücü ile gözlerini açmış ağzını aralamıştı.

" J-J-jimin  t-telaşlanma j-Jeongguk ge-gelmek üzeredir. "

Jimin hızla kucağına yığılan taehyung ' a bakmış kafasını iki yana sallamaya başlamıştı.

" Yardım edin !!! Ona bir şey olursa Jeongguk sizi yaşatmaz . !!! Y-yardım edin . "

Son cümlesi ile hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı jimin kollarında ki her yeri kan içinde ki arkadaşına bir şey olacak korkusu onu bitiriyordu...

bir gün önce ~

" Lee yon ... "

Lee yon gözleri dolu ve şaşkın bir şekilde kendisine bakan taehyung ' a bakmış psikopatça sırıtmıştı.

" Ne oldu taehyung ? 2 gün önce senin hizmetini yapan bir hizmetçinin tahtta oturması sana çok acayip mi geldi ? Ne yalan söyleyeyim banada saçma gelirdi. "

Taehyung korku dolu gözler ile karşısında psikopatça kahkaha atan adama bakmıştı . Lee yon taehyung ' a yaklaşmış elini yüzüne atarak okşamaya başlamıştı.

" Çok güzelsin taehyung. Fazla güzelsin . İnsanda günah tadı bırakacak kadar güzelsin. "

Taehyung hızla yüzünü iğrenç elden kurtarmış karşısında ki adamın yüzüne tükürmüştü. Lee yon yüzüne gelen tükürük ile gözlerini kapatmış yan ağız sırıtarak kolunun tersi ile yüzünü silmişti.

" Ama böyle olmaz değil mi Müstakbel Eşim . "

Taehyung lee yon ' un cümlesi ile gözlerini kocaman açmış kafasını hızla iki yana sallayarak bağırmaya başlamıştı.

" ne saçmalıyorsun sen !? Ben ben evliyim kendine gel . Psikopatsın sen delisin bırak beni. "

Lee yon taehyung ' un yanına gelmiş saçlarını hızla arkaya doğru çekip kulağına fısıldamıştı

" Ahh güzelim insan hiç eşine psikopat der mi ? "

Elindeki saçları geriye doğru okşamış yanında ki askere bağırmıştı.

" Taehyung ' u odama götürün hazırlayın . "

Cümlesini bitirir bitirmez odadan çıkan lee yon  arkasından bağıran taehyung ' u umursamamıştı bile.

" Bırakın dedim size !!Jeongguk bunu yanınıza bırakmaz. "

Taehyung gözleri yaşlı bir şekilde kokunu tutan askerlere bağırmıştı ama aldığı tek cevap odaya atılması olmuştu. Yere düşmüş orada ağlamaya başlamıştı Jeongguk ' u istiyordu eşini istiyordu ona sarılmak öpmek istiyordu. Şimdi Jeongguk ' un bu kapıdan içeri girip hızla ona sarılarak ' her şey geçecek ay parçam ben yanındayım ' demesini istiyordu.

Bekledi... Ama gelmedi Jeongguk sarılmadı ay parçasına her şey geçecek demedi. Taehyung hâlâ aynı yerde hıçkırarak ağlarken kapı açılmış içeri lee yoon girmişti.

Taehyung hızla üzerini düzeltmiş bacaklarını kendine çekerek kapatmaya çalışmıştı . Üzerinde ki zorla giydirilen saten ve fazlaca açık olan  gecelik bu konuda ona asla yardım etmiyordu.

" Ahh taehyung tanrı şahit ki çok güzelsin. Vücudun  tam bir şaheser kıvrımların dolgun etin her şeyin her şeyin şaheser . Ve birazdan hepsi bana ait olacak senin gibi. "

" SEN BİR PSİKOPATSIN !BEN JEONGGUK ' A AİDİM BEN ONUN EŞİYİM SENİN DEĞİL. O GELECEK BENİ BURDAN KURTARACAK SENDE LAY -"

Taehyung ' un sözünü kesen şey yüzüne atılan sert bir tokattı . Başı hızla yana doğru düşmüş burnu kanamaya başlamıştı. Lee yoon hıncını alamamış taehyung ' u yere ittirerek yüzüne art arda sert yumruklar atmaya başlamıştı. Fermonları o kadar ağırdı ki biraz daha vurmaya ve fermon salgılamaya devam ederse öleceğini anlamıştı taehyung . Lee yoon ne yaptığının farkına varmış hızla taehyung ' un üzerinden kalkmış fermonlarını keserek taehyung ' un yüzüne bakmıştı . Özür dileyecekti eşinden -kendi kafasında kurduğu - ama yarını bekleyecek eşine karşı geldiği için cazalandıracaktı taehyung 'u .

Askerlere seslenmiş odaya gelmelerini emretmişti.

" Askerler taehyungu alın zindana biricik arkadaşlarının yanına atın. Bugün cezalı yaralarına dokunmayın ve ne ona  nede biricik arkadaşlarına yemek vermeyin. Yarın kahvaltıya hazırlayın onu . "

Sonrasında ona içinden zorlada olsa küfürler beddualar eden bir taehyung bırakarak çıkmıştı odadan .


✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Jeongguk sonunda saraya girmenin zaferi ile namjoon ' a bakmış gülümsemişti. Yavaş yavaş  kendi askerleri nin etrafı temizlediğini duyunca rahatlamış kralın odasına yavaşça girmişti . Yatakta ters bir şekilde yatan krala yaklaşmış elinde ki ipi hızla boynuna dolamıştı. Yatakta çırpındığını görünce boynuna komidinde ki vazoyu vurarak bayıltmış yüzünü çevirmişti.  gördüğü yüz ile şok geçirmiş öylece bakarken komutan namjoon ' un içeri girip söylediği cümle ile bedeni buz kesmişti.

" Kralım yüce omegamız ağır yaralı yüzünü kanlar içinde ne yapmalıyız . Bir an önce sarayımıza gitmemiz icap eder . "

※※※※※※※※※※※※※

Biraz geç geldi sorry okuldan bu sefer geç çıktım. Şuan bu bölümü de sarsıntı içerisinde serviste yazdım bu nedenle yazım hataları olabilir  affınıza sığınırım.

Diğer bölümü 6 gibi atarım evde yazacağım onu .

Uzundu bence . Neyse kendinize iyi bakın yıldızlarım . iyi okumalar 💁🏻🐣🌠🌟⭐






𝓐𝓖𝓐𝓟İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin