Taehyung saray ' ın kapısına gelmiş ailesini karşılamıştı çok özlemişti onları." Babacım ."
" Minik omegamm "
Taehyung babası ile hasretini giderdikten sonra abileri ve annesi ile de hasret gidermiş kraliçe joy ile tanıştırmak için saraya girdirmişti.
Düğün günü kalabalık olunca kraliçeyi ailesi ile tanıştırmaya pek bir fırsatı olmamıştı. Kraliçe joy dünürlerini biricik damadının ailesini karşılamak için aşağı inmiş onları beklemeye başlamıştı.
Taehyung ailesini büyük salona yani taht salonuna getirmiş kendi tahtında oturan kraliçe joy ' a selam vererek tanıtmaya başlamıştı ailesini . Arkası dönük bir şekilde sarayı izleyen annesini görünce gülmüş son olarak onu tanıştırmak için aralamıştı ağzını
" Validem bu da kendi öz validem kim yeri. "
Kraliçe joy duyduğu isim ile gözlerini konuştuğu askerden çekmiş karşısında ki kadına bakmaya başlamıştı. İkili birbirine şokla bakarken yeri gözlerini çekmiş kraliçeyi selamlayarak oğluyla dışarı çıkmıştı arkasında şaşkın ve özlem dolu gözler ile kendisini izleyen bir kraliçe bırakarak.
🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯
" Ahh Jeongguk ahmm "
Sarayda vakit gece yarısını geçmişti lakin taehyung ' un kızgınlığının başlaması ile şimdiye kadar çok bile dayanan alfa hızla onu yatağa atmıştı.
" Ahmm bebeğimmh bu-bunu ne zamandır bek-beklediğimi bilemezsin ohh "
Jeongguk her cümlesinde daha hızlı gelgit yaparken gözleri kayıyor kararıyor daha da hırslanıyordu. Taehyung kızgınlığın getirdiği azgınlık ile hiç bir acı hissetmiyor sadece zevk almaya bırakıyordu kendini.
Jeongguk yatağa bir hızla uzanmış üzerine konumlayarak emir vermişti omegasına
" Zıpla benim omegam ahhmm "
Taehyung aldığı kalın ve emir dolu ses ile hızla zıplamaya başlamıştı. Odada yankılanan tenin tene çarpma sesleri zevk dolu inlemeler onlara daha fazla haz veriyor daha fazlasını istemelerine neden oluyordu.
Jeongguk elini taehyung ' un boynuna atmış hızla onu kendine çekerek dudaklarına yapışmıştı. Islak öpücük devam ederken gelmek üzere olan Jeongguk taehyung ' u altına almış içine boşalmıştı. Taehyung Jeongguk ' un elini kirletmişti. İkili soluklanırken Jeongguk sinsice sırıtmış taehyung ' un kulağına eğilmiş fısıldamıştı.
" 10 dk mola bebeğim 2. turs hazır ol. "
🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯
Hoseok kardeşinin yaşadığı sarayı güler yüzle geziyordu. Onu gören cariyeler , hizmetkarlar gülüşüne , fiziğine , kısacası mükemmelliğine bakarak fasıldaşıyor hayran gözler ile izliyordu.
Hoseok kulağına gelen su sesinin bir nehire ait olduğunu anlayınca adımlarını hızlandırmış nehre doğeu adımlamaya başlamıştı.
Nehire geldiğinde elindeki ufak ekmek kırıntılarını kuşlara yediren bir kız görmüştü. Olduğu yerde durmuş haraket edememişti. Ayakları yere çivilenmişti adeta .
Kız son ekmek kırıntılarını kuşlara verdikten sonra ağacın altına gitmek üzere arkasını dönmüştü karşısında gördüğü onu izleyen alfa ile şaşkın şaşkın ona bakarken hoseok kendine gelmiş kıza yaklaşmıştı.
" Ah şey merhaba omega . Ben seni rahatsız etmek istemedim . Kuşları besliyordun ve eğer ses çıkarsaydım onlar kaçabilirlerdi. Ah bu arada ben hoseok . Kim hoseok yüce omega taehyung ' un ağabeyi . "
Omega yüce omeganın adını duyar duymaz karşısındaki alfanın önünde eğilmiş konuşmuştu
" Memnun oldum efendim ayrıca bu düşünceli ve nazik davranışınızdan ötürü teşekkür ederim. Ah bu arada bende eun mi . Lee eun mi . "
Hoseok gülmüş ve içinden tekrar etmişti. Eun mi ... Lee eun mi bu isimi unutmayacaktı. Kalbini hızlandıran bu isimi hafızasının son anına kadar hatırlayacaktı.
🍯🍯🍯🍯🍯🍯
Sabah saat 6 suları güneş yeni doğmuşken sarayda askerler hızla kralları ve ailesini koruma altına almıştı.
Olayları öğrenen Jeongguk korku dolu gözler ile onu izleyen omegasına sarılmış ve fısıldamıştı.
" Merak etme ay parçam ben halledeceğim bir şey olamayacak bana güven . "
Omegasından gelen kafa onayı ile gülmüş yüzünde ki gülümsemeyi silerek sarayın bahçesine çıkmıştı. Kralının çıktığını gören baş komutan hızla ona yaklaşmış elindeki parşömeni kralına uzatarak konuşmaya başlamıştı.
" Kralım bu sadece bir oyundu . Bizi telaşlandırmak ve oyalamak için asıl önemli olan surlarımız içinde ki en büyük çınar ağacına bu mektubu asmaları etrafı kanlar ile çevriliydi. "
Jeongguk kafasını sıkıntılı bir şekilde sallamış mektubu açmıştı
Tarih elbet tekrar eder...
Yine mi dedi içinden. Yine mi ? Ne demek ti bu ?
🈚️🈚️🈚️🈚️🈚️🈚️🈚️🈚️🈚️
Özür dilerim özür dilerim yıldızlarım sadece biraz meşguldüm. Projelerim falan vardı ama bugün den itibaren gelecek söz . yıldız sözü 🤞
Umarım bölümü beğenirsiniz...
Biraz gizemli bir bölüm oldu ...
Bu arada benim bebeğim doğum yaptı yaaa...
Kim demiş erkekler doğum yapamaz diye ... Ya size gösterirdim ama şerefsiz tik tok kaldırmış mal engelli foto bulursam atacağım ama baba oğul bir tatlılardı varya ...
Neyse squid game izleyin ben finish ...
İyi okumalar kendinize iyi bskın yıldızlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓖𝓐𝓟İ
FantasyDelta Jeongguk babasının ölümünden sonra tahta çıkarılmış soğuk , acımasız , kimseyi dinlemeyen bir kraldı , aşka inanmazdı . Ama bir gün pazarı gezerken gördüğü omega onun bu katı kurallarını çığnemişti. AGAPİ : 6 aşk çeşitin den bir olan agapi; ö...