( o zamndan beri vurgunmuşsun be jungkook bakışlara bak . 💁🏻😼)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Taehyung derin bir nefes almış elindeki anahtarı evin kilidine geçirmiş kapıyı açarak kızlara yer vermişti.
" Siz geçin içeri kızlar ben jimini alayım. "
Sana taehyung ' un bu lafı ile kocaman bir kahkaha salmış söylenmişti.
" Taehyung jimin uyanalı çok oldu aslında sen fark etmedin . Kolunu bahane ederek tüm yol boyunca faytonu sana sürdürttü. "
Diğer kızlar da ortama bit kahkaha salmış orman şenlenmişti sadece 10 dakika da kahkaha sesleri ile.
Taehyung sana ' nın cümlesi ile gözlerini kocaman açmış göle doğru kaçmaya çalışan jimini fark edince kovalamaya başlamıştı.
" Jimin gel buraya seni pislik 2 günlük yolda sadece 20 dk lık uyku ile faytonu ben sürdüm bayıldı diye korktuk ta . "
" Ama taehyung benim koluma kılıç atan sensin bir kere kolum ağrıdığı için sürmek istemedim. "
Taehyung nefes nefese kalmış ellerini dizlerine koyarak soluklanmış jimine doğru konuşmuştu.
" Burdan gidene kadar bütün bulaşıkları sen yıkayacaksın jimin . "
Jimin ellerini kaldırmış sızlanarak itiraz edip taehyung ' a yalvarmaya başlamıştı.
" Neler diyorsun benim güzel arkadaşım ben 2 gün boyunca 11 kişinin bulaşığını tek başıma nasıl yıkayayım ? Hem hem ben bilmem bulaşık yıkamasını. "
" Jimin biraz daha itiraz edersen bulaşık yıkamakla kalmaz yemekleri de sen yaparsın. "
Jimin gözlerini kocaman açmış kafa sallayarak onaylamıştı taehyung ' u .
" Haklısın taehyung alt tarafı bit bulaşık yıkarız olur biter . Hahaha 11 kişinin bulaşığı haha 2 gün boyunca haha . "
Taehyung onun bu haline kocaman kahkaha patlatmıştı. Onun bu halini gören kızlar kendilerini sıkmayı bırakmış onlarda gülmüştü.
Sonrasında hep beraber eve girmişlerdi. Jeongguk eşinin kalacağı evi temizletmiş içini erzak ile doldurmuştu. Bu sebeple işleri kolaylaşmıştı. Nayeon ve dahyun yemek hazırlarken tzuyu ve jihyo salata yapmışlardı. Sofrayı ise jongyeon chayeong sermiş şömineyi jimin ve taehyung yakmıştı.
Herkes masaya oturduğunda taehyung yemek yenirken derin bir nefes almış cümlesine başlayacakken kapı alacaklı gibi öyle güçlü ve hızlı şekilde çalınmıştı ki masada ki herkes korku ile birbirlerine bakmışlar dı.
Taehyung koltuğun üzerindeki kılıcı eline almış kapıya doğru yürümüştü.
♡♡♡♡♡♡♡♡
Jeongguk hızla dolu gözleri ile askerlere bağırmıştı.
" Orduyu hazırlayın asla vakit kaybetmeyin . Acele edin !! Eğer ay parçama bir şey olursa kimseyi yaşatmam bilesiniz. "
Atlı askerler ve atlar hızla hazırlanmış askerler sıraya girmişti. Komutan namjoon zırhını kuşanmış içinden dualar etmeye başlamıştı. Taehyung onun kardeşi gibiydi. Saraya geldiğinden beri namjoon ' a abisi gibi davranmış kendini asla ondan üstün görmemişti. Namjoon taehyung ' u çok seviyordu çok değerliydi kardeşi bu nedenle ne gerekiyorsa yapacak taehyung ' u kurtaracaktı sonucu canı olsa bile ...
Yeri eşinin göğsünde hıçkırarak ağlamaya başlamıştı . Oğlunu kaçırmışlar dı ne yapardı o minik omegası olmadan . Bir evlat acısını yaşamıştı bir evlat acısını daha kaldıramazdı.
Yoongi ve hoseok kardeşlerinin kaçırıldığını duyunca hiç bir tepki vermemişlerdi. Plan ' ı bilen birisi neden planın bir bölümüne tepki versin di ki ?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Taehyung kapıyı açmış elindeki kılıcı ile karşısında ki askere saldırmıştı. Diğer askerler hızla eve girmiş jimini ve kızları kollarından tutup atın arkasında ki kafese bırakmışlardı.
Taehyung yorulduğunu anlayınca askerin maskeli yüzüne bakmış sinsice sırıtarak masadaki vazoyu eline almış askere fırlatmıştı . Asker vazodan dolayı eğilince kılıcı koluna vurmuş derin bir kesik almasını sağlamıştı.
Kolunda ki acı ile yüzünü buruşturan asker taehyung ' un elinden kılıcı almış ormana doğru fırlatarak onu tutmuş diğerlerinin yanına koymuştu. Askerlerin atlıları yola çıkınca taehyung kafesin üzerindeki mühür ipini elindeki çakı ile gizlice kesmiş ipin ucuna kanını sürerek yere atmıştı. Sonrasında jiminle gözgöze gelince sinsice sırıtmışlardı. Plan tamamlanmak üzereydi.
♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡
Nabersiniz aşklarım yeni bölümümüz geldi . 🐣
Sırların ortaya çıkmasına çok az kaldı 1 yada 2 bölüm her şey açığa çıkacak kafanızda ki soru işaretleri gidecek bebeklerim telaşlanmayın . Şuan herşey size karışık geliyor olabilir ama öğrenince çok şaşıracaksınız .
Neyse kendinize iyi bakın yıldızlarım ⭐🌠🌟
Şuna cidden bakar mısınız ? Jeongguk o zman bile aşıkmış bakışa bir bakın ya aynı resmen offff çok tatlılarAyrıca ...
Her şeu için teşekkür ederim 11 bin hikayenin bulunduğu sıralamada 2 . sıradayız iyiki varsınız iyiki aranıza girmişim . Szileri çok seviyorum canlarım 💝💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓖𝓐𝓟İ
FantasyDelta Jeongguk babasının ölümünden sonra tahta çıkarılmış soğuk , acımasız , kimseyi dinlemeyen bir kraldı , aşka inanmazdı . Ama bir gün pazarı gezerken gördüğü omega onun bu katı kurallarını çığnemişti. AGAPİ : 6 aşk çeşitin den bir olan agapi; ö...