FİNALE

5.5K 278 117
                                    

" Bence yanlış oynadınız tekrardan alalım o sahneyi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Bence yanlış oynadınız tekrardan alalım o sahneyi . "

" Yeter artık Jeongguk sıkıldım baksana çileklerimin haline . "

İkizler mızmızlanarak  minik babalarına sarılmışlardı. Jeongguk gözlerini devirmiş hâlâ ona bakan delta ve alfa çocuklarına bakmış kucağını  açmıştı çocuklar hızla babalarına sarılmış gizli bahçede kahkaha tufanı kopmuştu.

Tam tamına öğle saatinden güneş batana kadar oyun oynamışlardı çocuklarına eşlik ederek .  Şimdi ise yemek masasında herkes gülüşerek yemeklerini yiyordu.

Jennie karşısında oturan lisa ya bakarak göz kırpmıştı . Lisa gülmüş yavaşça kimseye belli etmeden yemek salonundan çıkmışlardı. Onların çıktıklarını gören yeji ve ryunjinde gülümsemiş onların peşinden gitmişlerdi.

Ryunjin  , lisa ve cheayeong  yoongi  jimin ' in alfa kızlarıydı. Adeta bir kılıç gibi keskin ve güzellerdi.

Hoseok  ve mina ' nın oğulları felix , tayeong  ve jisung tu.  Felix ve jisung omegaydı fakat tayeong ' un  türü daha belli değildi.

Aradan çok şey geçmişti jin ve namjoon ah ... onlar sonunda evlenmişlerdi ve jin şuan ikiz betalara hamileydi.

Kalbi kırık kalan tek kişi joy ' du bundan tam 3 ay önce yeri ye duygularını açıklamıştı. Babası tarafından zorla kralla evlendirildiğini açıklamış hâlâ ona aşık olduğunu söylemişti fakat tanrı bilirdi ya ... İrene' nin kalbi artık eşi jeongyeon  için atıyordu.

Joy yüzündeki gülümseme ile masaya bakmış gözlerinin dolmasını engelleyememişti. Ailesi çok ama çok güzeldi.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️👄♥️👄

Akşam yemeğinden sonra herkez odalarına çekilmişti. Taehyung ve Jeongguk çocuklar uyuduktan sonra odalarının balkonuna çıkmışlardı.

Jeongguk yan tarafında balkon mermerine tutunarak ayı izleyen eşine bakmış dolu gözleri ile arkasından on sarılmıştı.

" Taehyung , ay parçam seni ilk o pazarda gördüm dilim tutuldu güzelliğin karşısında . Esmer tenin öylesine parlıyordu ki güneş olmasa da olur bu benim güneşim olursa aklıma gelen cümle ilk bu oldu. Seni saraya getirttim . Senin ilkin gibi bende ilkimi seninle yaşadım.. Bedenlerimizin şevk ve tutku ile birleşmesi o kadar muazzam dı ki . Orada  ruhumu kaybetsem umrumda olmazdı. Sonra seninle düğünümüz oldu  mühürlendik. Başımıza düşmanlarımız çıktı belalar peşimizi bırakmadı. Ayrılma noktasına geldik. Ama aşkımız ile herşeyi yendik .  Hamile kaldın . Sanki içimde bir şeyler kıpırdamıştı. Aşık olduğum benim omegam benden hamileydi . İkimizin parçasına ah ... parçalarına . Sonra acı verici bir şekilde pes etmeden bebeklerimizi bize verdin. Onları büyüttük ailemiz oldu taehyung . Ben baba oldum eş oldum . Ben kendimin böyle olacağını hiç sanmıyordum. Sen hayatıma gelip benide dahil her şeyi değiştirdin. Omegam , senin önünde diz çökmeye hazırım . Şimdide sonuna  kadar da. Bana hayatımı bahşeden biri için kendimde diz çöker  dünyaya da diz çöktürürüm. "

Jeongguk akan göz yaşlarını silmiş eşinin dolu gözlerine bakmış dudaklarını birleştirmişlerdi. Aşkla ...

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Lisa ve jennie el ele arkasında diğerleri ile gizli bahçeye girmiş en ücra da bulunan tüller , çiçekler ile süslenmiş alana gelmişlerdi . Herkes gözleri dolu bir şekilde bakmış biraz uzaklaşmışlardı. Jennie yere çökmüş konuşmuştu .

" Canlarım ... Sizi çok özledim . Burada bizimle olmanızı çok isterdim . Hepinizin. Jaehyun bugün tahta geçti baba gözleri hiç parlamıyordu. Çocukluğundan beri tahta geçmek istesede bunu senin yapmanı istedi o tacı onun kafasına senin takmanı. Taehyung babam , namı değer minik babam hamileyim ruh eşim , biticiğim lisa ile bir çocuğumuz olacak . Başından beri bizim ruh eşi olduğumuzu biliyormuşsun jin amcam anlatmıştı . Ölmeden önce ... Önce sen ve Jeongguk babam . Sonra jimin amcam ve yoongi amcam bize veda etti. 1 hafta öncede namjoon ve jin amcam. Neden bıraktınız bizi. Kraliçemiz joy ve irene çok kötü oğullarını kaybettiler. Hoseok  dayım buralarda kalmak istemedi eun mi yengem ile gittiler.  Eun mi teyzem ' in oğlu oldu baba adı taehyun çok tatlı . Onlarda gelecekler saraya . Jaehyun yanında istedi dayımı tek dayanağı olarak. Neyse çok konuştum. Amcamlara da uğramam ve dertleşmem gerek kendinize iyi bakın. "

Jennie önünde ki mezarlara yanağın dan akan gözyaşları ile bakmış elindeki middlebury rengi olan kamelyaları bırakmış ayağa kalkarak arkasını dönmüş dolu gözleri ile ona bakan eşini hyunjin ' e sarılmış ağlayan felixi  , sarılarak ağlayan yeji ve ryunjini . Soğuk kanlı kalıp eşine destek olan jisoo yu ve ağlayan chaeyong ' u görmüştü.

Sıra onlardaydı . Babaları gibi devrim başlatma sırası onlardaydı.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Nasılsınız yıldızlarım. ?

Bu bölümü 4 kere yazdım sürekli siliyor salak watty ve ağlayarak yazdım son sahnesini bence çok duygusaldı.

Bir kitabın daha beraber sonuna geldik . Biliyorsunuz ben kurgularımı önceden düşünür sonra yazarım ve sonu başından beri böyle olacaktı size sordum sizde yazın dediniz .

bu kitap için son kez diyorum. Kendinize iyi bakın yıldızlarım. Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın ve ne olur duygularınızı yazın .🌟🌠⭐✨🛐💍🍯

𝓐𝓖𝓐𝓟İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin