Taehyung gözüne gelen saçlar ile aralamıştı gözünü . Biraz kendine gelmeye çalışmış kendine gelince gözüne gelen saçların biricik eşine ait olduğunu anlamıştı gülmüş boynuna sokulmuş olan eşinin aralık ağzından gözüken tavşan dişlere öpücük bırakarak yataktan yavaşça kalkmıştı.Banyoda işlerini hallettikten sonra üzerine eşinin hediye ettiği altın rengi elbise ile tacı da giyinerek jimin ' in yanına gitmeye başlamıştı şüphelendiği şeyler vardı.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Jimin ' in kapısına gelince kapıyı tıklatmış aldığı onay ile odaya girmişti. Jimin üzerini giyinmiş saçını yapıyordu.
" Ah hoşgeldin tae. Bir şey mi oldu sen bizim yanımıza uğramazdın hiç ?"
Taehyung jimin ' in sözleri ile göz devirmiş hızla onun yanına yaklaşmış yatağa oturup yanını patpatlamıştı gelmesi için .
" Jimin kes şunu önemli bir şey konuşmamız gerek. "
Jimin arkadaşının ciddi ifadesiyle kurduğu cümle ile anlamıştı işin ciddiyetini .
♡♡♡♡♡♡♡♡Kahvaltı masasında derin bir sesizlik hakimdi çıkan tek ses çatal bıçak sesleriydi. Taehyung derin bir nefes almış hem kendi ailesine hemde eşinin ailesine hitáfen konuşmuştu.
" Yüksek saygı ile bir şey sual etmek isterim . "
Jeongguk elinde ki çatağı bıçağı bırakarak eşine gülümsemişti. Taehyung eşinden aldığı onay ile kare gülüşünü sergilemiş Jeongguk ' un kalp atışlarının hızlanmasını sağlamıştı.
" Ben karşı yakada bulunan gwanju adasına gitmek için izin istiyorum. Lakin tek değil gönlünüz olursa kardeşiniz jimin ' in de bana eşlik etmesini isterim. "
Jimin olayı anladığında taehyung ' a bakmış . Göz göze gelince gülmüşlerdi. Konuşmaya ihtiyaçları bile yoktu.
" Kralım bende yüce omegamıza katılıyorum. Sizin orayı ziyaret etmeye pek bir zamanınız yetmiyor orayı dolaşarak halkın eksiğini size sual edebiliriz. "
Jeongguk biraz düşünmüş taehyung ' a bakmıştı. Kendisine bakan parıltı ve heyecan dolu gözleri görünce zaten erimiş olan kalbi ile konuşmuştu.
" Peki lakin tek değil bizzat yanınızda askerler ile gideceksiniz. "
Taehyung eşine gülerek teşekkür etmiş . Jimine bakarak sinsice sırıtmıştı. Aynı haraketi jimin den de alınca keyifle önündeki kahvaltıyı etmeye başlamıştı.
♡♡♡♡♡♡♡♡
Eun mi taehyung ve jimin ' in yola çıkmak üzere bineceği fayton ' un yanına gelmiş biraz soluklanarak konuşmuştu.
" Hallettim çocuklar gerisi sizde ama lütfen dikkatli olun . Bu yaptığımız işin ne kadar tehlikeli olduğunu biliyorsunuz. Ölebiliriz , ölebilirsiniz. Yani şimdi ölmesek Jeongguk öğrenince bizi öldürecek. "
Taehyung eun minin korkusunu fark edince ona dostça sarılmış konuşmuştu .
" Korkma mimi bana güven hiç bir şey olmayacak sağa salim geleceğiz. Sen biz gittikten sonra ne yapacağını biliyorsun. "
Eun mi taehyung ' un hitabı ile gülümsemişti. Ne şirin bir çocuktu bu ?! Taehyung' u kafasını sallayarak onaylamış sarılışına karşılık vermişti.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jeongguk hızla eşinin yanına gelmiş sımsıkı sarılıp içine çekmişti kokusunu ne yapacaktı o gelene kadar? Eşinin kokusu olmadan ? Bir anda gözleri dolmuş dolan gözlerden bir damla yaş akmıştı taehyung ' un omzuna
Omzunun ıslandığını hisseden taehyung eşinden ayrılmış ağladığını görünce eli ile gözyaşlarını silmiş dudaklarına öpücük kondurarak konuşmuştu.
" Ağlama benim güçlü eşim sana yeminim olsun elimden geldiğince hızlı gelmeye çalışacağım. Hem sen güçlü bir kralsın yakışıyor mu sana hım ? "
Jeongguk eşinin sözleri ile gülmüş eşinin dudaklarına kapanmıştı. Tutku ve aşk ile öpmüştü O gün O dudakları bırakmak istemezcesine sanki bir daha öpemeyecekmiş gibi ...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jimin ailesi ile vedalaşmış faytona binecekken arkasından gelen ses ile o yöne dönmüştü . Yoongi üzerinde asil duran komutan üniforması ile ona doğru geliyordu.
Yoongi hızla jimin ' in yanına gelmiş soluklanmadan karşısında ki dolgun dudaklara dayamıştı kendi ince dudaklarını. Korkmuştu ona sarılmadan gitti diye . Belki 3 haftaya yakın göremeyecekti gündüzsedası ' nı özlerdi yoongi deli gibi.
Yoongi koşmanın da verdiği nefessizlik ile yavaşça ayrılmıştı yumuşak dudaklardan ne kadar ayrılmak istemesede .
" Bir an bana veda etmeden gideceksin diye çok korktum gündüzsefam. "
♡♡♡♡♡♡♡♡
Taehyung ve jimin faytonun saraydan yavaşça ayrılması ile birbirlerine bakmış faytona önceden yükledikleri sandığı açıp giyinmişlerdi siyah zırhlı ekipmanları.
Son olarak kılıçları da zırhta ki yere koymuş derin nefes alarak kollarına kesik atmış çıkardıkları kıyafetlere akıtarak faytondan aşağı atmış fayton biraz daha ilerledikten sonra ellerinde ki bayıltıcıyla faytoncuyu bayıltmış faytonun tekerleklerini kırarak karanlık ormana dalmışlardı.
♡♡♡♡♡♡♡
Fairy tale...
Nasılsınız bebeklerim ... Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Ben sizi çok beğeniyorum ;)
Neyse bölüm hakkında düşüncelerinizi öğrene bilir miyim ? ¿
Bu arada taslağımıza bir fic daha geldi . Bir flimden örnek alınarak yazacağım bir fic ... Eminim izleyenler vardır .
spoi vereceğim bakalım bulabilecek misiniz . Flimin en sevdiğim sahnesi kitabın kapağı olacak . Kitabın sade halde olan kapağı aşağıda hadi tahmin yapında üzmeyin beni. Bazen diğer kitaplara bakıyorum bölüm okunması 135 oy da 132 bizim 135 olsa oy 7 oluyor neden ? Bir şey demiyorum ama üzülüyorum . Neyse kendinize iyi bakın yıldızlarım 🌟⭐🌠
kitap kapağı 👇
bulanıklık bilerek yapıldı spoiler vardı orada .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓖𝓐𝓟İ
FantasyDelta Jeongguk babasının ölümünden sonra tahta çıkarılmış soğuk , acımasız , kimseyi dinlemeyen bir kraldı , aşka inanmazdı . Ama bir gün pazarı gezerken gördüğü omega onun bu katı kurallarını çığnemişti. AGAPİ : 6 aşk çeşitin den bir olan agapi; ö...