Douze

4.9K 307 76
                                    

Taehyung ve jimin karanlık ormanda ses çıkarmamaya çalışarak sesizce ilerliyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung ve jimin karanlık ormanda ses çıkarmamaya çalışarak sesizce ilerliyorlardı.

" V ne yapacağız kaybolduk sanırım . "

Taehyung jimin ' in cümlesi ile gözlerini devirmiş arkasını dönmüştü. Yola çıktıklarından beri jimin asla susmamış sürekli ya soru sormuş yada taehyung ile uğraşmıştı.

" J yeter artık biraz daha konuşursan seni karşıdaki uçurumdan aşağı atacağım az kaldı . Kapa çeneni. "

Jimin kafa sallayarak taehyung ' u onaylamış yeniden bir çalının içine girmişlerdi. Jimin üzerine yapışan otları temizlerken taehyung ' un sesini duymuş kafasını ondan tarafa çevirmişti.

" Geldik j hadi hızlı ol . "

Jimin karşılarında ki eve bakmış kaşlarını çatmıştı. Kim ormanın ortasına ıssız bir yere ev yapardı ki ? Taehyung hızlı ama sesiz adımlar ile eve doğru ilerlerken onu fark eden jimin arkada kaldığını anlayınca korkmuş taehyung ' un yanına koşmaya çalışmıştı. Ama sadece çalışmıştı. Çünkü çalıların arasına saklanan güvenlik ziline basmıştı.

Bir anda boş ormanda yankılanan güçlü zil sesi ile taehyung sıçramış arkasını döndüğü gibi jimin ' in elinden tuttuğu gibi karşısında ki ahıra koşmuştu. Hızla ağırın kapısını açmış içeri girmişlerdi. Tam o esnada evin kapısı açılmış içeriden  tam 10 ' a yakın siyah üniformalı adam elinde kılıçlar ile çıkmıştı.

" Hey o seste neydi öyle ? "

" Bilmiyorum ama dikkatli olmalıyız . Kellenizden olmak istemeyiz değil mi ? "

" Haklısın arayalım buraları . "

Hepsi bir yana dağılmış evin etrafını ararken taehyung tam ağırın önünde gördüğü bir çift çizme ile jiminle kendini daha çok  duvara yaslamıştı. Adam ahırın kapısını açmış içeri göz atmıştı. Kapının arkasında ki taehyung ve jiminde o saniyede nefeslerini tutmuş kotkudan dolayı hızla atan kalplerine engel olmaya çalışmışlardı.

Adam biraz daha bakındıktan sonra kapıyı kapatıp   bahçeye çıkmıştı.

" Ahırda kimse yok . "

" Evet evin etrafıda temiz . "

" Tamam gelin o zman hayvandır büyük ihtimalle . "

Adamlar tekrardan eve girmiş kapıyı  kapatmışlardı.  Onların gittiğinden tam emin olan taehyung ve jimin derin bir nefes vermişlerdi.

Taehyung ahırda ağır ağır yanan gaz lambasına  bakmış onu almak için yanına ilerlemişti tam alacağı zaman ayağının bir şeye sertçe takılması ile kendini yerde bulmuştu. Jimin hızla taehyung ' un yanına gelmiş kanayan yarasına bakmış cebindeki el işlemeli mendili yaraya bastırmış kanını temizlemeye başlamıştı. Taehyung ise burkulan ayağına bakmış acı ile yüzünü buruşturmuştu.

Son onda aklına gelen şey ile gözlerini kocaman açmış hızla az önce düştüğü yere gitmişti.

" Taehyung ne yapıyorsun anlamıyorum. Hadi bir an  önce çıkalım burdan . "

" Jimin sus bir dakika . Az önce ben burda kanca gibi bir şeye takılıp düştüm eminim . "

Taehyung eliyle gaz lambasının ışığının da yardım ettiği kadarıyla yeri ellemeye başlamıştı. Eline değen sert ve soğuk cisim ile gülmüş hızla çekmişti. Jimin taehyung ' un yanına gelmiş açılan deliğe bakmaya başlamıştı. Merdiven vardı yerlerde yiyecek ve içecek kapları ile doluydu burada kesin birisi vardı.

" Jimin ben şimdi aşağı iniyorum . Sende burada kalıyorsun eğer 1 saat içinde gelmezsem burdan kaç ve Jeongguk ' a haber ver . "

" Taehyung tanrı aşkına saçmalama gidelim burdan . "

" Jimin lütfen güven bana geleceğim. "

Jimin arkadaşının kararlı yüzüne bakmış kafa sallayarak onaylamıştı. Mecburdu çünkü taehyung kafasına koyduğu her şeyi yapardı . Jiminde onu burada asla tek başına bırakmazdı.

Taehyung çantasının içinden minik gaz lambasını çıkarmış büyük olanı jimine verip küçük olan ile açtığı deliğe atlamıştı.


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Jeongguk eşinin sıcaklığı olmadan uyandığı yatakta surat asmıştı . Uyuyamamıştı gece taehyung ' un kokusu veya sıcaklığı yoktu ve bu onu çok rahatsız etmişti.

Derin bir nefes almış hizmetlilerin o  uyanmadan önce hazırladığı hamama girmişti. Sıcak su onu biraz daha kendine getirirken derin bir nefes vermiş gözlerini kapamıştı.

Hamamdan çıktıktan sonra yemek salonuna inmiş  onun gelmesini bekleyen ailesine el işareti vererek  kahvaltıya başlamalarını söylemişti . Sesiz bir kahvaltıdan sonra Jeongguk evraklar ile uğraşmak için odasına çekilmişti.

Odada sesizce dosyaları kontrol ederken açılan kapı ile oraya dönmüş gözlerine inanamamıştı. Hana sadece siyah saten bir gecelikle karşısında duruyordu.

" Hana sen ne yapı- "

Jeongguk cümlesini tamamlamadan dudaklarının üzerinde ki dudaklar ile şok geçirmişti. Tam hanayı ittirecekti ki kapı büyük bir gürültü ile açılmış sonrasında  bardak kırılma sesi gelmişti. Eun mi elinden düşen tepsi ile Jeongguk ve hanaya bakıyordu.


✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Kaos deyin bana gelin be ...

Neyse bu bugün 2. bölümünüz  ne zamandır atmıyordum çokça hak ettiniz. Yarında 2  bölüm gelecek

Bölüm hakkında düşünceleriniz neler ?

Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın yıldızlarım ⭐🌠🌟

𝓐𝓖𝓐𝓟İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin