Quatorze

4.5K 303 71
                                    

Taehyung arkasında ki kızlar ile yeniden deliğin oraya gelmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung arkasında ki kızlar ile yeniden deliğin oraya gelmişlerdi. Halatı tutmuş çekmişti fakat jiminden yanıt almamıştı. Çok kez denemesine rağmen yanıt alamayınca sesleri çıkmayan kızlara bakmak için arkasını dönmüştü. Bir dk ?!! Kızlar nerdeydi ?

" Kızlar nerdesiniz ? "

Hiç bir ses çıkmamıştı . Taehyung tekrardan arkasını dönmüştü halatı bir daha çekmek için belki jimin fark etmemişti ? Deliğe doğru bir daha döndüğünde az önce delikten sarkan halatın orada olmadığını görmüştü.

Hızlanan ve korkudan kasılan kalp atışları durmak bilmiyordu. Elini siyah ceketin içinden gömleğine sokmuş kılıcı ve bıçağı yerinde mi diye kontrol etmeye başlamıştı. Eline değen sert ve keskin alet ile biraz daha rahatlamıştı. Gaz lambası yavaş yavaş sönerken kulağına gelen adım sesleri ile kılıcına daha sıkı tutunmuştu. Arkasında hissettiği nefes ile hızla arkasını dönmüş elindeki kılıcı savurmuştu.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Jeongguk yataktan kalkmış hizmetlilerin onun için hazırladığı duşa girmişti. Gece boyunca uyuyamamıştı. Özlemişti taehyung' unu ay parçasını .

Duştan çıktıktan sonra kahvaltısını odasına istemişti . Kahvaltıdan sonra üzerini giyinmiş onun için hazırlanan atına binmiş arkasına bakmış askerlerin kolunda bitik halde gelen hanaya son kez bakmış faytoncuya faytonu sürmesi için el haraketi ile emir vermişti.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

" Ahhhh !! Dikkat etsene be !"

" Jimin biraz daha bağrırsan elimdeki halat ile boğacağım seni . "

Taehyung elindeki sargı ile jimin ' in kolunu yeniden sarmış sargının devamını onları gülerek izleyen kızlara uzatarak yaralarını sarmaları gerektiğini söylemişti.

1 saat önce ~

Taehyung elindeki kılıcı arkaya doğru savurmuştu lakin kulağına gelen tanıdık inleme ile hızla gözlerini kocaman açmış kanlar akan kolunu tutan jimini görmüştü.

" Ya taehyung ahh ne yapıyorsun salak mısın sen ? "

Dişleri arasından acı ile konuşan jimine bakmış kolunun altına girerek karşıda ki taşa oturtmuştu . Ayak sesleri duyunca başını kaldırmış art ardına gelen kızlara bakmıştı. Sana jimin ' in kolunda ki kanları görünce elbisesinin kurdalesini taehyung ' a vermiş kolunu sarmasını istemişti.

" Yani ne olduğunu biri anlatacak mı ? Kızlar siz bir anda nereye kayboldunuz ? "

Jongyeon derin bir nefes almış konuşmuştu.

" Biz sezinle geldik yüce omegamız fakat siz halatı çekerken tzuyu ' nun acil bir ihtiyacı geldi. Tabi artık k-kortuğumuz için hepimiz g-gitmek istedik. "

Taehyung anlayış ile kafa sallamıştı. Kim bilir ne zamandır burada tutuluyorlardı korkuları o sebeptendi .

Sonra tek kaşını kaldırarak jimine dönmüştü . Sen neden buradasın bakışı atarak .

" Ben çok bekledim gerizekalı güneş doğmak üzereydi . Sana bir şey oldu diye korktum ve indim tam seni buldum diye sevinecektim ki işe bak sen beni kılıçlayarak ne kadar sevdiğini gösterdin . "

" Jimin sen salak mısın ? Şimdi kim bizi yukarı çekecek ? Gün tam doğmadan burdan çıkmalıyız yakalanmak istemeyiz değil mi ? "

" O kadar da salak değilim be . Çok güçlü bir direğe bağladım ipi şimdi çıkabiliriz . Ama bana yardım etmeniz gerek . Bu kolla asla sıkı tutunamam ipe. "

şimdi ~

" Tamam şimdi beni dinleyin . Buradan gwanju adasına az bir zaman kaldı belki 20 dk falan oraya bir an önce gitmemiz gerek başka şansımız yok. "

Herkes birbirine bakmış onaylamışlardı. Bahçeden sesizce çıktıktan sonra hızla jimin ve taehyung ' un rehberliğinde gwanju ormanına giden yola girmişlerdi.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Herkes meydanda toplanmış hana ' nın birazdan asılacağı direğe bakıyorlardı. Hana askerlerin kollarında gelmiş falakadan dolayı son gücü ile yalvarır bir şekilde Jeongguk ' a bakmıştı fakat gördüğü tek şey gözlerinde ki soğukanlılık ve nefretti.

Hana herkesin önünde idam edilmişti. Çoğu halk ona acıyarak bakmış fakat hiç üzülmemişlerdi. Hana onlarada çok çektirmişti.

Herkes dağıldıktan sonra Jeongguk saraya yeniden dönmüş tam kapıdan girecekti ki arkasından gelen bağırış sesi ile arkasını dönmüştü. Bu taehyung ların faytonunu süren faytoncuydu.

" Kralım yüce kralım yüce omegamız ve prens jimin kaçırılmış . "

İşte bu cümle ...

Jeongguk ' un tüm vücudunu buz kestirmiş hayatını kalbini durdurmuştu ...

( ^^)( ^^)( ^^)( ^^)( ^^)( ^^)( ^^)( ^^)

Ve yeni bölüm geldi .

Bugünlük 2. bölüm umarım beğenirsiniz.

Tatile az kaldı yeniden eski fazlaca aktif olduğum olduğunuz watty günleri yaklaşıyor.

Neyse kendinize iyi bakın yıldızlarım ⭐🌠🌟🐣💜🐈😼



𝓐𝓖𝓐𝓟İHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin