⌠eight⌡

2.6K 221 44
                                    

Chan şirkette işlerini bitirip gece yarısı yurda döndü. Şirket ile konuşmuş ve yurt dışındaki konserler için ikili olarak şarkı yazma teklifinde bulunmuştu. Şimdi ise üyeler ile onu konuşuyorlardı.

"Evet! Herkes anladı mı?"

Tüm üyeler anladığını belirten hareketler yaptı.

"3RACHA ile 3 üye çalışacak ve 3RACHA dışında Hyunjin ile çalışacaksınız. Senin için uygun mu?"

Hyunjine dönerek söylediği şey ile Hyunjin ona bakıp başını olumlu anlamda salladı.

"Tamam. Şimdi grupları belirleyelim"

"Ben Felix ile olsam?"

Jisung'a döndü Chan

"Tabi, olur"

"Jeongin ve Hyunjin siz ikiniz olun. Birlikte iyi iş çıkartacağınıza eminim"

Chan'ın konuşması ile ikili başını salladı.

"Cahngbin?"

"Farketmez"

"Tamam o zaman ben Minho ile olacağım. Sen ve Seungmin de birlikte olun. Grup arladaşından şikayetçi olan?"

Olumsuz yanıt alınca gülümsedi Chan.

"Pekala. O zaman artık uyuyalım. Saat geç oldu yarın erkenden kalkıp şirkete gideceğiz"

Herkes onaylayıp ayaklandı ve odalara dağıldılar. Chan ve Minho odalarına girdi. Minho yatağına uzanır uzanmaz Chan yanında bitti. Üstüne battaniyeyi örtüp elini alnına koyarak ateşine baktı. Ateşi yoktu fakat hala burnu akıyordu. Chan oralarda bir yere koyduğu peçete kutusunu alıp içinden bir peçete çıkarttı. Minho'nun burnunu sildi. Minho mızmızlanıp geriye çekildi.

"Biraz yavaş ol!"

"N'apayım, iyice siliyorum ki temizlensin"

"Benim burnum gayet temiz"

Kıkırdadı Chan.

"Sümüklüsün Minho"

"Sensin o! Git başımdan!"

Minho sinirle yatağına yatıp battaniyeyide kafasını kapatacak şekilde çekti. Chan peçete kutusunu Minho'nun yanına koyıp pijamalarını giyinmek için dolaba ilerledi. Dolabı açıp pijamalarını çıkarttı ve üatünü değiştirdi. Yatağına girmeden önve telefonunu şarja taktı. Yatağına girip gözlerini kapattı ve kısa sürede uykuya daldı.

Gece Minho tekrar kabusun etkisi ile uyandı. Burnunu sinirle çekip ağlamamak in gözlerini sıktı. Hasta olmaktan nefret ediyordu. Bütün duygularını çok yoğun yaşıyordu. Her seferinde bunun ne kadar saçma olduğunu düşünmeyi de ihmal etmiyordu. Bir insan hasta olduğunda sinirli, halsiz veya her hangi başka bir duygu içerisinde olabilir veya bir duyguyu yoğun yaşayabilir fakat Minho bütün duygularını oldukça yoğun yaşıyordu.


Boş bir bölüm oldu ama yapabileceğim bir şey yok. Bir daha ki bölüm belkibir şeyler yaşanabilir😐 Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim.

︾

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌬️🌀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌬️🌀

⌠ Hold my hand ⌡ MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin