*1 Hafta Sonra*
3RACHA ve Hyunjin'in, sbunit için yazdığı şarkılar şirket tarafından onaylandı. Seçilen grup şarkıları sergilendikten sonra sıra sbunitlere geldi. İlk Changbin ve Seungmin ikilisi çıkıp şarkılarını söylediler.
Changbin'in kendine özgü rapi ve Seungmin'in eşsiz vokali birbirlerini tamamlıyordu.
Sonrasında ise Felix ve Jisung çıktı.
Jisung'un yumuşak rapi ve Felix'in sert ama soft şarkıya harika uyan sesi ile gülümsedi Chan.
Şuanlık iki sbunit grupta iyi iş çıkarmıştı ve iki gruplada gurur duyuyordu.
Sıra Hyunjin ve Jeongin geldiğinde istemese de görevi olduğu için yanlarına gitti.
"Jeong!"
Chan'ın Jeongin'e seslenmesiyle iki sevgili Chan'a döndü.
"Efendin hyung"
"Sakın yanlış bir şey yapmayın. Size güveniyorum ama bunu söylemek benim görevim. Bu yüzden, lütfen dikkat edin"
"Merak etme hyung"
Jeongin'in söylediği şey ile ona döndü. Daha sonra Hyunjin'e baktı.
"Sorun yok. İyi olacağız. Merak etme"
Chan gülümseyerek Hyunjin'in saçını düzeltti.
"Pekala. Sizi izleyeceğim tamam mı? Gergin olmayın"
İkili bir ağızdan onaylayıp sahneye çıkmak için beklemeye devam etti. Bu sırada hala ikilinin saç makyajı sürüyordu.
Hyunjin'in kendine has sesi ve Jeongin'in mükemmel sesi ile ikili sahneyi sonlandırdı.
Alkışlar ve tezahüratlar ile bitirdi tüm üyeler sahneyi. Sıra da Chan ve Minho vardı. Minho şarkının sözlerinden dolayı çok fazla çıkmak istemiyordu. Chan bunu anlayıp ona döndü. Sevgilisinin yüzünü avuçları arasına aldı.
"Bebeğim, eğer istemiyorsan söylemek zorunda değilsin. Başka bir şarkı söyleyebiliriz. Veya senin için bir açıklama yapabiliriz"
Cümlesini bitirdikten sonra sevgilisinin tatlılığına gülümsedi. Yanakları utançtan ve grrginlikten kızarmış, dudakları tam öpmelik pembe pembe ve gözleri hasta olacağını belirtircesine suluydu.
Chan nerede olduğunu hatırlayıp yanaklarını bıraktı sevgilisinin.
İkili sonunda tamamen hazır olduğunda sahneye çıktılar. İki mikrofon yan yana duruyordu. İki mikrofana da yansıyan sahne ışıkları vardı.
Chan geçti bir mikrofanın yanına. Işık yüzünü aydınlatırken hayranlar çığlık çığlığaydı. Minho ile planladığı gibi Minho'ya elini uzattığında çıkacaktı sahneye. Hayranlar bu durumu bilmiyordu tabi. Çığlıklar Minho çıkmadığında azaldı. Herkes şaşkınlıkla Chan'a bakarken Chan şarkıya başladı..
︾
❝Okul yüzünden biraz uzadı kusura bakmayın💜Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim.︾
🌑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⌠ Hold my hand ⌡ MinChan
FanfictionLee Know sadece, gruptaki tek hyungu olan Chan'a içini açabiliyordu..