⌠five⌡

2.9K 241 65
                                    

Minho saatler sonra ilk kez kıpırdadı. Saatlerdir, sırf Minho rahat uyusun diye kılını dahi kıpırdatmayan Chan başını hafifçe eyip Minho'nun suratına baktı. Uyanmıştı. Minho Chan'dan ayrılıp eli yardımı ile dudağının kenarından akan salyasını sildi.

"Bütün salyalarını t-shirtüme akıttın Minho, teşekkürler"

Minho kollarını gevşetip Chan'ın t-shirtüne baktı. Cidden salya izi vardı. Kıkırdayıp Chan'a döndü.

"Rica ederim. Ne zaman istersen"

Chan gülümseyip ayağı kalktı. Eğilerek yerdeki tepsiyi aldı. Elinde tepsi ile odadan çıktı. Tepsiyi mutfağa bırakıp çıktı. Oturma odasında oturan ikiliye baktı. Hyunjin ve Jeongin. Oturmuş telefona bakıyorlardı. Hyunjin Jeongin'in bşr kolunun altındaydı. Arada gülüyor, arqda yüzlerini buruşturup aşağı kaydırıyorlardı ekranı. Hyunjin Chan'ı farketmiş olacak ki Chan'ın olduğu tarafa dikti gözlerini.

"Bir şey mi oldu Hyung?"

Hyunjin'in konuşması ile Jeongin'de Chan'a döndü.

"Hayır. Sadece, çok tatlısınız"

Hyunjin kıkırdayıp, utandığı için Jeongin'den uzaklaşmaya yeltendi. Jeongin izin vermeden omzundaki eli ile kendine çekti Hyunjin'i.

Chan gülümseyip Hyunjin'i daha fazla utandırmamak adına odasına ilerledi. Kapıyı açıp pdaya girdi ve ardından kapattı. T-shirtünü çıkartıp yeni bir tane giyindi. Bu sırada üstündeki bakışları çok rahat bir şekilde hissedebiliyordu. T-shirtünü değiştirdikten sonra saçlarını eliyle karıştırıp dağıttı. Bir yerlerden peçete kutusu bulup Minho'nun yanına adımladı. Karşısına oturmaya yeltendi fakat Minho'nun ayakları buna engel oldu. Minho ayaklarını bağdaş kurup Chan'ın daha rahat oturmasını sağladı. Chan, Minho'nun karşısına oturduktan sonra peçeteden bir tane aldı. Peçete kutusunu yanına koyup bir elini Minho'nun çenesinin altına koydu. Diğer elindeki peçete ile Minho'nun burnunu sildi. Fakat, sanırım biraz sert olmuştu. Minho anında geri çekilip sinir ve acı ile bağırdı.

"Yah! N'apıyorsun?!"

"Ne?"

"Canım acıdı"

"Hasta olmasaydın acımazdı"

Chan peçeteyi ikiye katlayıp bir kez daha sildi burnunu Minhonun. Minho aynı şekilde mızmızlanıp kendini geri çekti. Chan ayağı kalkıp sümüklü peçeteyi kapının yanındaki çöp kutusuna attı. Geri Minhonun yanına ilerleyip yatağa, karşısına oturdu. Odaya girdiğinden beri kendisini rahat bırakmayan gözlere dikti gözlerini.

"Ne o Minho? Gözünü alamıyorsun benden"

Omuz silkti Minho

"Güzel bir yüzün ve vücudun var"

Sonunda yazabildim😑 Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim

🌫️🌑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌫️🌑

⌠ Hold my hand ⌡ MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin