⌠seven⌡

2.8K 234 56
                                    

Chan Minho'nun tatlı tatlı konuşup tepsiyi uzatmasına karşı dayanamayıp kahkaha attı. 'Pekala' diyip elinden tepsiyi aldı ve tabağı tekrar doldurmak için odadan çıktı. Mutfağa girip tabağı doldurdu ve geri odaya gitti. Minho'ya tepsiyi verip eski yerine -Minho'nun karşısına- oturdu.

Minho çorbayı içtikten sonra tepsiyi Chan'a uzattı. Chan gülümseyip tepsiyi aldı ve ayağı kalktı.

"Bir isteğin yoksa ben şirkete gideceğim"

"Yok"

"Pekala"

Tek elini ona bakan Minho'nun yanağına uzattı. Elini yanağına koyup baş parmağı ile gözünün biraz altını okşadı. Parmağı kendisinden bağımsız hareket ederek Minho'nun uzun kirpiklerine doğru uzandı. Parmağını kirpiklerine sürterken Minho da gözlerini kapatmıştı. Chan karnına baskı yapılıyormuş gibi hissediyordu. Nefes alamıyor gibiyidi. Uzanıp Minho'nun dudaklarına kendi dudaklarını değdirme isteği kapladı içini. Düşüncelerine karşılık elini hızla çekip derin bir nefes aldı. Minho gözlerini açıp Chan'a bakmaya başladı. Chan karşısındaki adamın evreni barındıran gözlerine bakmamaya yemin etmiş gibi başka yönlere bakarak konuştu.

"Dikkat et. Bir şey olursa Changbin'e seslen veya beni ara"

Arkasını dönüp gidecekken, Minho, Chan'a göre küçük olan elini Chan'a uzattı. Chan'ın elini tutup kendisine dönmesini sağladı. Yatakta dizlerinin üstüne kalkarak Chan'ın yanağına dudaklarını dokundurdu. Dudaklarını geri çekip hala Chan'ın dibindeyken hareket etmedi. Chan Minho'ya dönüp gülümsedi. Elindeki elini çekip Minho'nun dibindeki yüzüne aldırmadan gözlerine bakarak saçlarını karıştırdı. Bu hareketi ile Minho gözlerini kapatıp dişlerini göstere göstere gülümsedi. Bu çocuk cidden kediye benziyordu. Ama böyle durmaya devam ederlerse Chan içindeki öpme isteğini bastırmayacaktı. Chan geri çekildi. Minho'da geri yerine oturup gülümseyerek el salladı Chan'a.

Chan'da gülümseyip odadan çıkmak adına kapıya ilerledi. Kapıyı açıp odadan çıktı ve kapıyı kapatmadan tepsiyi mutfağa koyup geri odaya girdi. Kapıyı kapatıp az önce hiç bir şey yaşanmamış gibi telefona bakan Minho'ya baktı bir kaç saniye. Sonra dolabına ilerleyip üstünü değiştirdi. Son zamanlarda olduğu gibi yine üstünü değiştirirken üstünde ki gözleri hissedebiliyordu.

Üstünü değiştirdikten sonra eşyalarını toparlayıp odadan çıktı. Diğer üyelere de haber verdikten sonra Changbin'i özel olarak uyarıp yurttan çıktı.


Yeni bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın. Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim

︾

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💮🌸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💮🌸


⌠ Hold my hand ⌡ MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin