⌠thirteen⌡

2.3K 200 79
                                    

Minho Chan ile yakınlığına karşı titrek bir nefes verdi. Zaten uykuluydu ve yanlış bir şey yapmak istemiyordu. Fakat Chan'ın ona daha da yaklaşması aklını bulanıklaştırıp düşüncelerinden sıyrılmasını sağladı.

Duakları gittikçe yakınlaşırken dışardaki adımlarda yaklaşıyordu. Chan ve Minho'nun dudakları birbirine değdi. Chan Minho'nun dudağına, dudağını sürtüp hızla geri çekildi.

Geri çekilmesi le Minho'yu da göğsüne çekti. Aynı zamanda üyeler gülüşerek içeri girince Minho şoku atlatamadan gözlerini kapattı.

"Oh! Minho hyung uyuyor mu?"

"Uyandırırız birazdan. Gelin oturun"

Chan anında Jisung'a yanıt verince Minho bozmadan, Chan'ın kurduğu küçük oyuna ayak uydurdu. Bir süre sonra Hyunjin ve Jeongin geldi.

"Neden bu kadar geciktiniz?"

"Kurye kapıları karıştırmış"

Chan anlayışla başını sallayıp Minho'yu sesledi. Gerçketen uyuduğunu farkedince gülmeden edemedi.

"Minho... minho"

"Ne var?!"

Minho sinirle Chan'ın göğsünden kalkıp kaşlarını çatarak Chan'a baktı.

Chan çekingence yemeği gösterince Minho bir şey demeden yemeğe döndü. Bu çocuk... fazla agresifti. Normalde uyandığında bu kadar agresif olmadığı için şaşırdı Chan.

Yemeklerini yedikten sonra tekrar pratik odasına gittiler. 3 saat pratiğin ardından tekrar kısa bir duş alıp menajer ile toplantı yapmak için toplantı odasına ilerlediler. Bu süreçte Minho oldukça agresifti.

Toplantı odasına girdiler. 2 saatin ardından şirketten çıktılar. Hepsi sonunda rahat bir nefes verdi. Chan kendi arabasını alıp Changbin'de izin ile menajerin arabasını aldı. İki araba yurda doğru yol aldı.

Yurda vardılar. Arabaları park edip yurda girdiler. Herkes kendini koltuğa atarken Minho Chan'ın tepesinde dikilmeye başladı. Herkesin gözü ikili arasında tur atarken Chan konuyu anlayıp ayağı kalktı. Minho odaya ilerlerken arkasından gitmeden önce üyelere döndü.

"Ne olursa olsun biz çıkana kadar odaya girmek yok"

Herkes onaylayınca çekinsede Minho'nun peşinden odaya girdi. Minho Chan'ın yatağında oturmuş Chan'ı bekliyordu. Chan kapıyı kapatıp kitledi ve Minho'nun yanına adımladı.

Minho'nun yanına oturdu ve karşısındaki çocuk gibi gövdesini ona çevirdi.

"Neden yaptın?"

Beklediği cevap gelince nefesleri düzenleşsizdi Chan'ın.

"Bilmiyorum. Sadece, çok tatlıydın. Dayanamadım. Peki sen neden geri çekilmedin?"

"Dudaklarının dudaklarım üzerindeki etkisini sevdim"


Ay noluyo noluyo. Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim

🎹🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎹🖤

🎹🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

😭

⌠ Hold my hand ⌡ MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin