⌠twelve⌡

2.3K 200 76
                                    

Chan bir kaç saniye sonra kendine gelip içeriye girdi ve kapıyı kapatıp şok ile ona bakan ikilinin yanına adımladı. Az önce burun buruna yakaladığı Hyunjin ve Jeongin Chan'ın ne yapacağını bekliyorlardı. Chan oturup onlara döndüğünde ikili hala cesurca Chan'a bakmaya devam ediyordu.

Düşündü Chan. Aslında belli ediyorlardı ama o böyle bir şeye ihtimal vermediği için sadece 'yakınlar' diyerek geçiştirmişti bu zamana kadar.

"İlişkiniz mi var?"

Chan yakalasada sordu yinede. Onların azğızından duymak istiyordu.

"Evet"

Jeongin'in cesur sesine karşı kaşlarını havalandırdı ve Hyunjin'e döndü Chan. Hyunjin yutkunup dudaklarını birbirine bastırdı. Başını olumlu anlamda salladı.

"Evet veya hayır"

Hyunjin titreyen dudaklarını araladı.

"Evet"

Chan gülümsedi.

"Ah! Aman tanrım çok tatlı. Tebrikler ama çok dikkatli olun. Tamam mı? Gerçi ben bile farkedemediysem kimse farketmez ama siz yinede dikkatli olun"

İkili Chan'a anlamaz bakışlar atarken Hyunjin kaşlarını çatıp konuştu.

"Ne yani kızmadın mı?"

"Hayır, neden kızayım"

"Ah! Hyung o zaman neden kızacakmış gibi bakıyorsun. Kalbime iniyordu"

Chan kıkırdayıp Hyunjin'in elini sıktı. Jeongin'e döndü. Hyunjin'e bakışına baktı. Çok güzel bakıyordu.

Aniden telefonun çalması ile Chan yerinde sıçradı.

Telefon görüşmesinden sonra telefonu kapatıp cebine attı.

"Sipariş gelmiş gidin alın. Diğerleride gelir birazdan"

İkili onaylayıp ayağı kalktı ve kapıya yöneldi. Kapıyı açtıkları gibi Hyunjin korkuyla geriye sendeledi. Chan ne olduğunu anlamadan kapıya baktı. Hyunjin ve Jeongin dışarı çıkıp Minho içeri girdi. Minho kapıyı kapatıp Chan'ın yanına oturdu. Gözleri kapanıyordu.

"İyi misin?"

Minho Chan'a taraf döndü. Baygın gözler ile Chan'a baktı. Derin bir nefes alıp Chan'a yaklaştı ve başını Chan'ın omzuna yasladı.

Chan Minho'nun başını kaldırıp kendisine doğrulttu. Minho 'Ne var?' dercesine Chan'a baktı. Ne olduğunu Chan'da bilmiyordu. Sadece yüzüne bakmak istemişti küçük bedenin. Nefesleri birbirine karışıyordu ama aslında ikiside nefessizdi şuan. Nefes almak ızdırap gibi geliyor birbirlerinin dudaklarında nefes bulmak istiyorlardı. İkisi de yanlış oluğunu düşündü aklındakilerin. Ama geri çekilmediler. Chan burnunu Minho'nun burnuna değdirip yavaşça sürttü.


Dün gece çok uykum geldi o yüzden yazamadım. Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim.

🐰🐺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐰🐺

🍀💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍀💚

⌠ Hold my hand ⌡ MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin