⌠fourteen⌡

2.4K 182 83
                                    

Chan Minho'nun itirafı karşısında bugün bilmem kaçıncı şokunu yaşadı. Minho'nun dudaklarına baktı. Yaklaştı. Burunları değdiğinde Minho'ya baktı.

Minho'nun meraklı gözlerine karşı gülümseyip aralarındaki mesafeyi sıfıra indirdi.

Dudakları, dudaklarıyla buluşurken elleri Minho'nun belini buldu. Minho kollarını Chan'ın boynuna doladı. İkili dudaklarını hareket ettirmeye başladı.

Küçük, yumuşak, yavaş öpücükleri bir kaç saniyenin ardından sesli bir şekilde son buldu. Dudakları gibi bedenleri de ayrıldı. Chan az önce dudakları arasında olan dudaklara doğru konuştu.

"Seni seviyorum"

Bakışları dudaklarından yanaklarına çıktı. Pembeleşmiş, çok sevimliydi. Sonra gözlerine çıktı. Kapalı, uzun kirpikleri titreşiyordu. Nefesini düzene sokmaya çalışıyordu ikisi de. Öpüşmekten değil heyecandandı nefessizlikleri. Minho yataktan kalkıp odadan çıkmak için kapıya yöneldi. Kapının kilidini açıp dışarı çıktı. Üyelerin meraklı gözlerini umursamadan kendini hızla banyoya attı. Chan kendini yatağa bırakırken içeri Hyunjin girdi. Kapıyı kapatıp Chan'ın yanına oturdu. Yalandan öksürüp yaramaz çocuklar gibi çıkan sesiyle konuştu.

"İlişkiniz mi var?"

Chan kıkırdayıp başını salladı.

"Evet veya hayır"

Chan kaşlarını havalandırıp Hyunjin'e baktı. Oyun oynamak istediği açıkça belliydi. Hafifçe doğrulup Hyunjin'i godıklamaya başladı. Hyunjin kahkaha atarken diğer üyeler de odaya girdi. Hepsi kafalarındaki sorulara rağmen gülerek ikiliye bakmaya başladı.

Chan sonunda Hyunjin'i gıdıklamayı bırakınca Jeongin Hyunjin'e elini uzattı. Hyunjin Jeongin'in elini tutup ayağı kalktı.

Chan ayağı kalkıp üyeleri odadan çıkartıp kendi de odadan çıktı. Herkes koltukta boş boş oturup birbirleriyle uğraşırken kapı açılma sesi geldi. Minho 2 saatin ardından sonunda banyodan çıktı. Changbin hızla Minho'yu ittirip banyoya girdi. Minho onun haline kahkaha atıp koltuğa, Jisung'un yanına oturdu. Bir süre sonra Changbin gelip oturunca Chan dudaklarını araladı.

"Sizinle bir şey konuşacağım"

Bunu söylemesi ile Minho'nun gözlerini bir korku kapladı. Minho'ya aldırmadan derin bir nefes alıp konuştu.

"Minho ve ben ne zaman olduğunu anlamadığımız bie süreçte, birbirimize ilgi beslemeye başladık. Ve anladığınız üzere biz Minho ile çıkıyoruz. Bunu söylüyorum çünkü birbirimizden bir şey saklamayalım istiyorum. Eğer öyle bir şey veya başka herhangi bir şey varsa çekinmeyin"

Kime, neyi ima ettiği açıkça belliydi Chan'ın. O gece uzun bir grup konuşması yaptılar. Hyunjin ve Jeongin'in sevgili olduğu açıklandı.. Daha sonra hepsi uzun süre sonra rahat bir uykuya daldı.


Çok mu hızlı oldu?🤦‍♀️Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim


👀💮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👀💮

👀💮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❄️

⌠ Hold my hand ⌡ MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin