Changbin heycanla arabayı çalıştırmak adına anahtarı kontağa soktu. Jisung emniyet kemerini hızla takıp ellerinden birini cama birini yanındaki -Changbin'in oturduğu- koltuğa koydu. Ayaklarını da torpidoya uzatıp bağırdı.
"Changbin hyung lütfen 20de git ölmek için daha çok gencim!"
Daha arabayı çalıştırmaya fırsat bulamayan Changbin Jisung'a döndü. Kaşlarını çatıp bağırdı.
"Yah!"
Tüm üyeler kahkaha atarken Jisung toparlanıp kendini cama doğru geri çekti.
Changbin de gülüp geri önünde döndü ve anahtarı çevirip arabayı çalıştırdı. Minho dışından 'iyi' gözüksede yapacağı şeyi üyelerin garip karşılayıp karşılamayacağını tarrıyordu kafasında. Birden kulağında hissettiği sıcaklık ile irkildi.
Chan başını omzuna koyup Changbin'e bakıyordu. Changbin'e bakma numarası ile Minho'nun kokusunu içine çekti. Şuan ikisi de, daha sonrasında yaptıklarının cevabını veremeyeceklerini geçirdi içinden. Fakat bu ikisini de durdurmadı. Minho Chan'a doğru yaslanıp onun da geriye yaslanmasını sağladı. Chan kollarını daha da sıkılaştırdı. Minho başını, Chan'ın omzunda yana yatırdı. Tahmin ettiği şey olmamıştı. Üyeler ikiliyi umursamayıp ne yapıyorlarsa yapmaya devam ettiler. İkili ise yol boyunca sarmaş dolaş kaldılar.
Changbin arabayı şirketin otoparkına sokarken Minho son kez kokusunu çekip doğruldu. Chan Minho'nun doğrulması ile gözlerini araladı. Jisung ve Hyunjin aohbet ediyor, Seungmin telefonu ile oynuyor, Jeongin ise Hyunjin'i izliyordu.
Chan garipsesede önüne döndü. Changbin arabayı park edebildiği kadar ettikten sonra tüm üyeler teker teker arabadan indi. Otoparkın içinden şirkete girdiler. Kendi pratik odalarına doğru ilerlemeye başladılar. Bugün, önce pratik yapıp daha sonra menajerleri ile küçük bir roplantı yapacaklardı.
Pratik odalarına girip 4 saat boyunca pratik yaptıktan sonra yemek molası vermeye karar verdiler. Pratik odasından çıkıp dinlenme odalarına gittiler. Ne yemek istediklerine karar verdiklerinde sipariş vermek için restorantı aradılar. Siparişi verdikten sonra beklemeye başladılar.
Herkes yemeği beklerken banyo yapmaya karar kılınca duşlara ilerlediler. 8 tane kabin vardı. Chan bir tanesine girdi. Güzel bir duş aldıktan sonra kalbinden çıktı. Havluyu beline sarıp soyunma odasına girdi. Kıyafetlerini giniyip geri bekleme odasına çıktı.
Başka kimin odada olduğunu bilmiyordu fakat Minho'nun odada olduğuna adı gibi emindi. Kapıyı araladı. Fakat gördüğü görüntü ile dona kaldı.
︾
❝Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim🙂︾
❤️💙
😪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⌠ Hold my hand ⌡ MinChan
FanfictionLee Know sadece, gruptaki tek hyungu olan Chan'a içini açabiliyordu..