Chan Minho'nun yaramaz ve biraz da mızmız sesine karşı sorgularcasına kaşlarını çattı. Minho'nun kollarının eklem yerlerini ittirip aralarındaki mesafeyi azalttı. Minho'nun yüzündeki 'yaramaz' sırıtış anında silindi.
"Hayırdır Minho, az önce pek bir yaramazdı bakışların?"
Minho hafifçe kaşlarını çatıp doğruldu.
"Ne diyorsun ya? Hadi kalk. Şirkete gideceğiz"
Minho'nun utanıp yanında hızlı adımlar ile uzaklaşmasına kokırdayıp yataktan kalktı Chan. Odadan çıkıp hazırlanan üyeler baktı. Adımlarını banyoya çevirdi. Banyonun kapısını açtı. Dişlerini fırçalamaya hazırlanan Minho'yu görünce gülümseyip içeri girdi ve kapıyı arkasından kapattı. Yanaklarının üzeri hala biraz pembeydi. Minho elinde ki macunu diğer elinde ki fırçaya sıktı. Chan ilerleyip tam musluğun önünde duran Minho'nun beline kollarını sardı.
Minho bu ani temasla donakaldı. Yalandan öksürüp dişleri ile arasında milimler kalan fırçayı ön dişlerine sürtmeye başladı. Bu sırada Chan'ın, boynunda ki sıcak nefesini umursamamaya çalışıyordu.
Minho dişlerini fırçalamanın ortasındayken Chan geri çekildi. Minho arkasındaki sıcaklığın kaybolması ile ufaktan duraksasada işine devam etti. Bir kaç saniye sonra içeri Seungmin girdi. Minho kaşlarını havaya kaldırıp Chan'a baktı. Sanki hissetmiş gibi Seungmin gelmeden bir kaç saniye önce geri çekilmesini garipsesede -doğal olarak- bir şey diyemeyip geri dişlerini fırçalamaya döndü. Seungmin'de Chan'ın yanında durup Minho'nun işini bitirmesini beklemeye başladı.
Minho işini bitirdikten sonra onu bekleyen ikiliye bakmadan banyodan çıktı.
Herkes işini bitirip, hazırlandıktan sonra yurttan çıktılar. Chan'ın arabası ile gitmeye karar verdiler.
"Hyung ben kullanabilir miyim?"
Changbin'in söylediği şey ile ona döndü. Daha yeni ehliyey almıştı bu yüzden biraz endişelensede anahtarı Changbin'e uzattı. Changbin gülümseyerek anahtarı aldı ve hoplaya zıplaya sürücü koltuğuna yerleşti. Jisung alel acele öne bindi. Seungmin arka koltuğa bindi. Jeongin de onun yanına. Felix Seungmin'in kucağına yerleşti. Hyunjin'de sonda iki hyungunun kaldığını görünce, Jeongin'e ağır gelmemesi için kendisi oturdu kucağına. Chan ve Minho birbirinin baktı anlık. Chan Minho'nun kendisini taşıyamayacağını bildiği için boş koltuğa oturdu. Minho'ya baktı. Minho yüzünü buruşturup Chan'ın kucağına oturdu. Chan kollarını Minho'nun beline sararken Minho'da o sırada kapıyı kapatıyordu.
︾
❝Skz adamlara 'Siz zenginsiniz' dediğinizi duyar gibiyim. Üzgünüm bölüm geç geldi ama kişisel bir kaç meseleden dolayı yazamadım👉👈 Neyse, son olarak, bugün ki moment aşırı güzeldi🤧😭 Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim.︾
🍫🥂
🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⌠ Hold my hand ⌡ MinChan
FanfictionLee Know sadece, gruptaki tek hyungu olan Chan'a içini açabiliyordu..