⌠six⌡

2.8K 237 77
                                    

Chan Minho'nun söylediği şey ile duraksadı. Derin bir nefes alıp güldü. Minho'nun saçlarını okşayıp ayağı kalktı.

"Benim şirkette işlerim var. Bir şey olursa Changbin'e seslen"

"Et?"

"Çorbanı içmediğin için yok"

"Ama öyle bir şart koymamıştın!"

"Şimdi koyuyorum"

"Banane! Et istiyorum!"

Minho ağzının dolusu bağırınca Chan gözlerini devirdi.

"Kuralları ben koyuyorum. Çorba içersen akşama et yiyebilirsin. İçmezsen akşama zorla içiririm ve et alamazsın"

Minho sinirle ofladı

"İyi, tamam"

Chan gülümseyip beklemesini söyledikten sonra odadan hızlı adımlar ile çıktı.

Şirkette işi vardı fakat daha gitmesi için erkendi. Aslında gidip yayın açarım diye düşünüyordu fakat Minho'nun çorba içmeyi kabul etmesi sebebiyle gitmekten vazgeçti.

Odadan çıktığı gibi mutfağa girdi. Çorbanın altını yakıp beklemeye başladı. Çorba kaynamaya başlayınca kepçe ile karıştırdı çorbayı. Çok fazla yoktu zaten. Küçük bir tencereye yapmıştı. Çorba ısındıktan sonra altını kapatıp yeni bir tabak çıkartıp kepçeyi doldurdu ve kaseye döktü. İkinci kepçeyi de koyduktan sonra tencerenin kapağını kapattı. Yeni bir tepsi ve kaşık aldı. Tabağı ve kaşığı tepsiye koyup tepsiyi eline aldı. Mutfaktan çıkıp odaya ilerledi. Odaya girip Minho'nun karşısına oturdu. Tepaiyi Minho'nun kucağına koyup yemesini bekledi.

Minho yüzünü buruşturarak kaşığa çorbayı doldurdu ve ağızına götürdü. Dolu kaşıktan çok küçük bir lokma(?) alıp yüzünü buruşturarak kaşığı geri bıraktı.

"Minho ben mi yedireyim, kendin mi yersin?"

Minho yanaklarını şişirip bıraktı. Ağlamaklı sesler çıkartıp kaşığı tekrar doldurdu. Bu sefer kaşıktaki bütün çorbayı içti. Ağzındakini yuttuktan sonra dudaklarını birbirine çarparak çorbanın tadını iyice almaya çalıştı.

Chan'ın gözleri Minho'nun oynayan dudaklarında takılı kaldı. Bir kaç saniyenin ardından korku ve gerginlike başını iki yana sallayıp Minho'nun gözlerine çıkarttı bakışkarını. Gözlerinin Minho'nun dudaklarına inmesini aldırmadan ısrarla gözlerine bakmaya devam etti.

Chan'ın gözleri çok yanlış yerlere bakıyor, düşünceleri çok yanlış yerlere kayıyordu. Chan ise bunları görmezden gelmeyi tervih ediyordu.

Minho çorbayı bitirdikten sonra Chan'a döndü.

"Imm... şey... iyileşmem için iyi beslenmemek gerekiyor sonuçta. Ve çorba sağlıklı. Beğendiğimden değil ama... bir tabak daha alabilir miyim?"


Minnoş Minho kalbime zarar... Nasıl gidiyor bilmiyorum ama ben çok sevdim minnoş Minho'yu🤧 Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarım için özür dilerim.

︾

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


☁️💙

⌠ Hold my hand ⌡ MinChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin