လက္ေမာင္းေပၚကိုေခါင္းအုံးထားၿပီး ရင္ခြင္ထဲက Hathor ကအိပ္ေပ်ာ္ေနရွာတယ္...ျမင္ေနလ်က္နဲ႔ေတာင္ လြမ္းေနခ့ဲရပါေသာ Hathor ကိုမ်က္ႏွာအစိတ္အပိုင္းတခုခ်င္းဆီကို ထိေတြ႕မိသည္...
မင္းကိုသာမမွတ္မိခ့ဲရင္ ဒုကၡပါပဲ Hathor ရယ္... ဒီတခါေတာ့ ငါ့မွတ္ဉာဏ္ေတြထဲကို စြဲက်န္ေနခ့ဲတ့ဲအထိမွတ္ထားမယ္...
ဘယ္ေတာ့မွမေမ့ေအာင္ ကမာၻဆံုးတ့ဲအထိေပါ့... ထာဝရေပါ့...
***
အိပ္မက္တခု....စာအုပ္ထဲမွာအ႐ုပ္ေတြေရးျခစ္ေနတ့ဲကိုယ္...
ေမာင္.. ကိ္ုယ့္မွာအေတာင္ပံေတြမရွိေတာ့ဘူးကြယ္...
ကိုယ္ေမာင့္ဆီကိုလာႏိုင္ဖို႔မေသခ်ာေတာ့ဘူးေနာ္...
႐ူး႐ူးမိုက္မိုက္န႔ဲ ေမာင္ကိုယ့္ကိုေစာင့္ေနဦးမွာပဲလား?
ဒါမွမဟုတ္ ကိုယ့္ကိုမုန္းမ်ားေနၿပီလား...
လြမ္းတယ္.... သတိရတယ္ကြယ္...
ေမာင္သိပ္ေမွ်ာ္လင့္ခ့ဲရတ့ဲ မဂၤလာေဆာင္...
ကိုယ္ကမဂၤလာအထိမ္းအမွတ္အေနန႔ဲ သူေလးရွိေနတာကို ေျပာျပေပးမလို႔ပါ ေမာင္ရယ္...
ေမာင္ သိမသြားခ့ဲရဘူး...
ေမာင္.. ကိုယ္ေလ.. ေမာင္မရွိပဲအၾကာႀကီးခံေတာ့မယ္မထင္ဘူး...
သူေလးကိုေတာ့တခါေလာက္ေတြ႕ခ်င္တယ္.. ကိုယ္ေမၽွာ္လင့္လို႔ရေသးတယ္မဟုတ္လား...
ေမာင္ကိုယ့္ကိုအားေပးပါအံုးလား...
ေခါင္းေပၚကိုကိုင္မိေတာ့ လက္ထဲမွာပါလာတ့ဲ ဆံခ်ည္မၽွင္ေတြ...
ခပ္ဖြဖြျပံဳးမိရင္း ကိုယ္သြားရေတာ့မယ္ထင္တယ္...
ေမာင္ေရ...စာအုပ္ကိုအၿပီးသတ္ေရးၿပီး အဆံုးသတ္လိုက္သည္
'ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ Hathor... ထာဝရပဲေပါ့...'"Hathor.. "
"အိုး.. Mesk.... "
ဝတ္႐ုံထဲကေနထည့္ဖြက္လာတ့ဲ ကေလးငယ္...
"သူေလးလား... သူေလးလားဟင္...""ဟုတ္တယ္ Hathor ရဲ႕သားေလးပါ.."
Mesk လက္ထဲကေနအသာေပြ႕ဖက္လိုက္ၿပီး
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ေမြးဖြားလာေပးလို႔....ေတာင္းပန္ပါတယ္ကေလးေရ... မင္းကိုကိုယ္တိုင္ေတာင္ ဝမ္းန႔ဲမလြယ္ႏိုင္ခ့ဲဘူး.. ေနာက္က်ရင္.. ေနာက္ဘဝက်ရင္ သားငယ္ေလးျပန္လာေပးမယ္ မဟုတ္လား.."