"Wang Wang!"
သူ႔႐ုပ္တုကိုၾကည့္ၿပီး ေက်ာက္႐ုပ္လို မလႈပ္မယွက္ရပ္ေနတ့ဲ Wang လႈပ္ကိုင္ၿပီးေအာ္လိုက္မွ သတိျပန္ဝင္လာၿပီး"ငါအခုျမင္လိုက္ရတာေတြကဘာေတြလဲ..."
Jungkook "မင္းဘာျမင္လိုက္တာလဲ"
Taehyung"အရင္ဆံုး အျပင္ကိုအရင္ထြက္ရေအာင္"
ေက်ာင္းေဆာင္အျပင္ဘက္ကို ထြက္လာခ့ဲလိုက္သည္
Wang "Horus န႔ဲ ptah(တာ) ကိုေတြ႕လိုက္တယ္... Ptah ကငါပဲ..."
Jungkook "အင္း ငါသိတယ္ မင္းဘာျမင္လိုက္ရလဲ"
Wang "The Eyes of Ra ရဲ႕ အျမဳေတကို အိုးတခုထဲမွာထည့္သိမ္းေနတာ Horus က.. သူအ့ဲတာကိုေဖာက္ထုတ္ပစ္လိုက္တာ Hathorကိုဆက္ၿပီးမျမင္ခ်င္ေတာ့လို႔ လို႔ေျပာတယ္.."
အ့ဲဒါကိုနားေထာင္ၿပီး လက္ကေလးႏွစ္ဖက္ကို ပြတ္ေခ်ေနတ့ဲ Hathor.. ေခါင္းေလးကလဲငုံ့လို႔...
"Hathor.. အခ်စ္ေလး.. မင္းအျပစ္မဟုတ္ဘူးေနာ္.. မင္းအျပစ္လံုးဝမဟုတ္ဘူး"
ေခါင္းေလးၿငိမ့္ျပသည္
"ေမာင္ မွတ္မိလား.. ဘယ္နားမွာထားခ့ဲတာလဲကို"
"အေသးစိတ္ေတာ့မမွတ္မိဘူး ေမာင္န႔ဲ Ptah က Hathor ရဲ႕ေက်ာင္းေဆာင္မွာေနခ့ဲတာမဟုတ္လား ေမာင္ထင္တာေတာ့ Hathorရဲ႕ေက်ာင္းေဆာင္ေဟာင္းမွာရွိေနလိမ့္မယ္.."
"ေမာင့္ အတြက္အမ်ားႀကီးခက္ခဲခ့ဲမွာပဲ..."
Hathor ကက်ေနာ္ထိခိုက္နာက်င္တာကိုျမင္ရတာကို မုန္းသည္ သူ႔ေၾကာင့္ျဖစ္ရတာမို႔ပိုဆိုးရွာမွာပဲ
"Hathor ေမာင္တို႔ႏွစ္ေထာင္ခ်ီျကာၿပီးမွ ျပန္ေတြ႕တာ.. ၾကားထဲမွာ အထပ္ထပ္ေမြးဖြားခ်င္လဲေမြးဖြားခ့ဲလိမ့္မယ္ ဒါေပမယ့္ အခုမွေမာင္တို႔ဆံုရတာပါ... ေမာင္တို႔ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္အျပစ္တင္ၿပီး မရွင္သန္သင့္ဘူးမဟုတ္လား Hm?"
ခပ္စစျပံဳးလာတ့ဲမ်က္ႏွာေလး...
"အင္း.. ေမာင့္ Hathor ကလွေနတံုးပဲ... အခုပိုေတာင္လွလာေသးတယ္.."ပါးေလးေတြက ေသြးေရာင္လႊမ္းသြားသည္...
"ေမာင္ကလဲ..."ခပ္တိုးတိုးအသံေလး...