Part 8

13.8K 2.3K 640
                                    

Studio ထဲမွာ သူေနဖို႔အခန္းရွင္းေပးလိုက္သည္ သူ႔ပံု႐ုပ္တုကိုၾကည့္ၿပီး
"ဒါကမၿပီးေသးဘူးပဲ"

"အခုအၿပီးသတ္လိုက္မယ္"

"ပင္ပန္းေနၿပီမဟုတ္လား..."

"အ့ဲေလာက္လဲမဟုတ္ပါဘူး ခံုေပၚမွာထိုင္လိုက္"

ခံုေပၚမွာအသာထိုင္ၿပီး က်ေနာ့္ကိုေငးၾကည့္ေနတ့ဲသူ...
နာက်င္ေနတ့ဲမ်က္ဝန္းေတြက ဒီေန႔မွပိုၿပီးအသက္ဝင္ေနေတာ့တာ...

႐ုပ္တုကိုအၿပီးသတ္လိုက္သည္
"ရၿပီ"

သူကခံုေပၚမွာမလႈပ္မရွက္ထိုင္ေနဆဲ... သူ႔ဆီကိုေလွ်ာက္သြားလိုက္သည္

သူ႔မ်က္ႏွာဆီသို႔တန္းတူျဖစ္ေအာင္ ဒူးၫြတ္ၿပီးၾကည့္လိုက္သည္
"ဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ"

"မင္းကိုၾကည့္ေနခ်င္ေသးလို႔.."

ရွက္ျပံဳးေလးျပဳံးလိုက္တ့ဲ Hathor... ဒီျမင္ကြင္းေတြက ထပ္ခါတလဲလဲျဖစ္ဖူးေနသလို Déjà vu အျဖစ္ခံစားလာရေတာ့တာ...

"Hathor ကိုနဲနဲပဲျဖစ္ျဖစ္မွတ္မိေနရင္ ေကာင္းမွာပဲ"

"ကိုယ္ကေတာ့ အခုအေနအထားကို သေဘာက်တယ္
အရင္က ေမာင့္အေပၚကိုအမွားေတြလုပ္ခ့ဲရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ"

"ေမာင္ကလုပ္ခ့ဲရင္ေရာ.."

Note စာအုပ္အညိဳေလးကိုဖြင့္ၿပီး လွန္ေလွာၾကည့္ၿပီး
"အိပ္မက္ေတြကတစစီျပန္႔က်ဲေနေပမယ့္ တခုခုလဲေပ်ာက္ဆံုးေနတံုးပဲ တျခားနတ္ဘုရားေတြအေၾကာင္းေတြကိုေတာ္မ်ားမ်ားသိရေပမယ့္ Hathor န႔ဲ Horus ကေတာ့ အစအနအေဖ်ာက္ခံရတယ္ တမင္သတ္သတ္လုပ္ထားသလိုေပါ့..
က်ိန္စာကလဲ ႏွစ္ေပါင္းေထာင္ခ်ီေနတာကို သက္ေရာက္ေနတံုး... "

"တရားမဝင္ ေရာင္းဝယ္ေနတ့ဲ Field မွာ ေျပာေနက်စကားတခုရွိတယ္ 'အီဂ်စ္ ကိုသြားမ႐ွဳပ္န႔ဲ' ဆိုၿပီးေလ အီဂ်စ္ကေန ေရွးေဟာင္းပစၥည္း ခိုးသြားတ့ဲ German တစ္ေယာက္က က်ိန္စာအတိုင္း ဖ်ားနာၿပီးေသခ့ဲတယ္ ၿပီးေတာ့ ဘုရင့္အေခါင္းတလားကိုဖြင့္ခ့ဲတ့ဲ Egyptologist(အီဂ်စ္ ကၽြမ္းက်င္ပညာရွင္) ေတြ ဘုရင့္ Mummy ကို X rays လုပ္တ့ဲ Raiologist(ဓာတ္မွန္ပညာရွင္)ေတြ ေသခ့ဲတယ္ေလ အေခါင္းထဲမွာေရးထားတ့ဲက်ိန္စာထဲကအတိုင္း.. ၿပီီးေတာ့ Titanic သေဘာၤ အ့ဲဒီတံုးက Mummy ေခါင္းတလား ပါလာတယ္မဟုတ္လား သေဘာၤထဲမွာ.."

HATHORNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ