Part 15

12.3K 2.1K 243
                                    

တစ္ပိုင္းျပတ္ေနတ့ဲ ေျမပံုျဖင့္ ကိုယ္တို႔ေတြရဲ႕ခရီးက ထင္ထားထက္ၾကာေနေလသည္

Chun န႔ဲ Lucy ကေျမပံုရဲ႕ျဖစ္နိုင္ေခ်ကို သမိုင္းေၾကာင္းေတြ အျပန္ျပန္အလွန္လွန္ၾကည့္ၿပီး ရွာေဖြေနသည္

ေမာင္ ကသားငယ္ကိုၾကည့္ၿပီး
"ေမာင္ ဒီ့ေကာင္ကိုေက်ာင္းတက္ဖို႔ ဘယ္လိုစည္း႐ုံးရမလဲ"

"ကိုယ္လဲေတြးမိပါတယ္ အသက္အရြယ္တစ္ခုေရာက္ေနတ့ဲကေလးလဲျဖစ္ေနတာမို႔ သူမ်ားရဲ႕အျမင္ေတြကိုလက္ခံမယ္မထင္ဘူး ၿပီးေတာ့ ကေလးကသိပ္လဲေတာ္တယ္မဟုတ္လား ဘယ္သူ႔လႊမ္းမိုးမူ႔ကိုမွလဲ ခံမွာမဟုတ္ဘူး"

"ဟုတ္တယ္ ဒီေကာင္ေၾကာင့္ေခါင္းေျခာက္ရတာအၿမဲ ဘုရင္ေသြးပါလို႔လားမသိဘူး 15 ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ပဲရွိေသးတ့ဲ ကေလးက ဒီလိုပုံစံနဲ႔ေခါင္းမာလိုက္တာ"

Lucy "ငါတို႔ခရီးဆက္ၾကစို႔ေလ ေနာက္ထပ္တစ္ေနရာသြားၾကည့္ၾကတာေပါ့"

Chun "Hyung ရဲ႕မ်က္လံုးေတြကဘာမွမျမင္ရဘူးလား ေျပာေတာ့မ်က္လံုးေတြ႕ရင္လြယ္မယ္ေလးဘာေလးန႔ဲ ႏွစ္ေတြၾကာလို႔အလုပ္မလုပ္ေတာ့တာလား ဘာလား နတ္ဆရာမႀကီးကလိမ္လိုက္တာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္"

ေမာင္ကIhy စကားကိုၾကားၿပီး ရယ္သည္
"ဟုတ္ပါရဲ႕ ငါဘာမွမျမင္ရဘူးပဲ"

ဒီနတ္ဘုရားရဲ႕ပိုင္ဆိုင္မႈ့ေတြက ေနာက္တစ္ေခါက္အသက္သြင္းဖို႔လိုတယ္ဆိုရင္ မ်က္လံုးကိုအသက္သြင္းဖို႔ကဘာမ်ားျဖစ္မလဲ....

မ်က္လံုးေရာ အေတာင္ပံေရာ ဓားေရာက အရင္ဘဝကနတ္ဘုရားျဖစ္ခ့ဲတ့ဲ က်ေနာ္တို႔ေတြကိုလက္ခံေနဆဲပဲဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ ငါးေယာက္လံုးဟာ အခုထိနတ္ဘုရားရဲ႕အဆက္အႏြယ္ေတြျဖစ္ၿပီး နတ္ဘုရားအျဖစ္ အက်ံုးဝင္ေနေသးတာပဲေပါ့...

က်ေနာ္ေတြးသလိုအကုန္လံုးလဲေတြးမိေနေလာက္ၾကပါၿပီ
ဓားကိုအသက္သြင္းဖို႔နတ္ဘုရားရဲ႕ဝိညာဥ္လိုတယ္ဆိုရင္ Set ကေသခ်ာေပါက္ေမာင္န႔ဲသားကိုသတ္ပစ္မွာပဲ...

Horus ရဲ႕မ်က္လံုးကိုဘာလို႔လိုခ်င္တာလဲ သူ႔ရဲ႕အစြမ္းကိုၿပီးျပည့္စံုေစခ်င္႐ုံသတ္သတ္ပဲလား.. ဒါမွမဟုတ္ ေမာင့္ဟာဆိုတိုင္းအကုန္လိုခ်င္ေနတာပဲလား...

HATHORWhere stories live. Discover now