20.

171 7 4
                                    

Za doprovodu Willow a Drewa vešla Grace do zmijozelské místnosti, kde oslava už byla v plném proudu.

„Tomu říkám pravá halloweenská party!" prohlásil nadšeně Drew za jejími zády a objal ji a Willow kolem ramen. Většina jejich kamarádů zamířila k Nebelvíru, zatímco oni si na přání Grace vybrali Zmijozel. Chtěla se vyhnout Georgeovi a sám Drew se necítil vítaný u lvíčat. Jejich vzájemný zápas byl stále čerstvým.

„Jo, mají to tady hezky vyzdobený," okomentovala Willow výzdobu a poukázala na vysoké lustry, které byly omotané pavučinami. Grace jen doufala, že se v nich neskrývají praví pavouci.

Do jejího těla se opřel chlad sklepení, ve kterém se nacházeli. Stáhla si krátké černé laclové šaty o něco více dolů a rukama si přejela po pažích. Ani bílé tričko s dlouhým rukávem ji nezachraňovalo. Chybělo jí teplo nebelvírského pokoje, na který byla tolik zvyklá.

Ne, nechceš se tam ukázat, přesvědčovala se v hlavě a usmála se na své kamarády.

„Pojďme najít Skye."

Nemuseli ji hledat dlouho. Willow ji zahlédla jako první stát u stolu s občerstvením s její kamarádkou Violet.

„Gracie! Vy jste přišli!" zavolala na ně vesele Skye a už utíkala obejmout Grace. Ta z blondýnky už mohla cítit závan alkoholu.

„Samozřejmě. Přece jsi nás pozvala," zasmála se a rozhlédla se kolem. Jako by její oči podvědomě hledaly její dvojče, které tam ale samozřejmě nebylo. Přece by Archie neopustil svou vlastní party.

„Čekala jsem, že tě Archie donutí jít k nim." Skye nadzvedla obočí a přivítala se i s Willow a Drewem. Už se k nim stihla připojit i Violet.

„Taky že se snažil. Už pomalu došlo na uplácení skořicovými šneky, ale nenechala jsem se."

Grace a Archie nebyli zvyklí slavit něco odděleně. Zvažovala, jestli udělala dobře, ale než se stihla dopátrat odpovědi, opět ucítila něčí paže kolem svých ramen.

„Užiješ si to tady, slibuju!" přesvědčovala ji Skye a vrazila jí do ruky kelímek s tekutinou. Grace stačilo k tomu jen přičichnout a hned poznala ohnivou whiskey. Nikdy alkoholu moc neholdovala, ale teď se bez váhání napila.

Je rozhodnuto. Zůstane a užije si to. Nebude přemýšlet nad Archiem, Georgem či kýmkoliv jiným.

„Správně!" zajásala Skye vedle ní a sama se napila ze svého kelímku.

Grace se o své pití podělila s Willow a chtěla nabídnout i Drewovi, ale toho už Violet táhla na taneční parket. S lehkým zaváháním se obrátil na trojici dívek, ale Grace mu jen s úsměvem ukázala palec nahoru.

„Měly jste vidět její výraz, když zjistila, že přijde i on. Dost se na něj těšila," zasmála se Skye, když pozorovala, jak se její kamarádka točí kolem Drewa.

„Vážně? Že by se Drewovi konečně zadařilo, když u jednoho konkrétního člověka nemá šanci?" pronesla Willow a přitom nespouštěla oči z Grace. Ta ji obdařila nechápavým výrazem.

„Myslíš mě? Ale já-Drew mě vidí jen jako kamarádku," nesouhlasila s ní hned.

„Jen proto, že ho ty vidíš jako kamaráda, hned neznamená, že on se na tebe nemůže dívat jinak." Willow zněla sebejistě a Grace si přestávala být jistá. Jako se vším ostatním. „To nemá cenu, radši se napij." Protočila nad ní Willow očima a vnutila jí novou várku ohnivé whiskey. Grace neprotestovala a napila se. S takovou rychlostí se opije raz dva.

Touch of your clemency   [George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat