život po léčebně

36 7 0
                                    

Tato část příběhu je jen jedna velká konspirační teorie o tom jak dopadli lidé kteří vyšli z léčebny. Následující čtení není podle skutečné události


Po tom co jsem vyšla z léčebny jsem se tam po měsíci chtěla vrátit, všechno tam bylo mnohem jednodušší a dokonce jsem se chtěla znovu pokusit o sebevraždu ale nakonec jsem si řekla že to musím nějak zvládnout. Zpátky do léčebny jsem se vrátila ale znovu až ve 35letech když jsem přišla o zaměstnání ve fabrice na výrobu motorů do aut. Poté jsem se ale znovu postavila na nohy a začala pracovat jako číšnice v pizzerii v této práci jsem také dlouho nevydržela a po dvouch letech jsem se rozhodla dodělat si večerně maturitu abych mohla dělat v kanceláři.

Lenka
Hned po odchodu z blázince jsem šla před soud a tam mě shledaly svéprávnou, nakonec jsem se stala jeptiškou a to mě naplňuje pocitem štěstí.

Denča
Odchod z léčebny jsem nezvládla, po dvouch měsících jsem se opět pokusila o sebevraždu a tentokrát už úspěšně.

Dáša
Hned jak jsem přišla domů tak jsem si koupila psa, všechno jsem uklidila a musela jsem se zbavit i mrtvolek mých milovaných ježečků jinak by mi byt sebrali. Začala jsem chodit na srazy důchodců a tam jsem našla může s kterým jsem strávila zbytek života.

Milan
Po léčebně jsem vysadil všechny prášky a hned mi bylo o dost lépe. Začal jsem zase dělat sporty a naplno jsem se vrátil do života.



mentally illKde žijí příběhy. Začni objevovat