𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐅𝐢𝐯𝐞

43 10 0
                                    

" 𝐖𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐧 𝐨𝐥𝐝 𝐟𝐢𝐥𝐦
𝐒𝐦𝐨𝐤𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐰𝐞𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐫𝐨𝐨𝐦
𝐇𝐢𝐝𝐞𝐚𝐰𝐚𝐲 "

Rózsákat ültettem a félkész kunyhónk elé. Ide nem elég egy-két szál, bokrot akarok látni az ablakok alatt. A közeli erdő legmélyén találtunk egy lepullant vadászházat, melyet ezer éves pókhálók szőttek körbe, varázsolták át kísérteties hellyé. Birodalmunkba fogadtuk a házikót. Az ablakokat együtt, zenét hallgatva tisztítottuk meg, majd közös erővel szűntettünk meg mindent porszemet a szegletekből. Nem szedted le a borostyánt a kunyhó külső oldaláról, pedig megtehetted volna. Szebbnek ítélted, én pedig nem szóltam bele.

Rengeteg időt töltöttünk itt, elbújva a világ, mások, és a saját problémáink elől. Hasonlított a lombházra, de mégis másnak vélted. Kérésedre senkinek sem beszéltünk erről a helyről, tettünk is róla, hogy szem elől védve legyen az erőd. Napokat pihentünk át a puha ágyban egymáson fekve, mikor éppen kikapcsolódásra vágytunk. Itt kerestünk nyugalmat. Utólag rájöttem, hogy egy percig sem a hely babonázott meg téged. Lehettünk volna egy puccos hotelben is, te jól érzed magad. Hiszen mellettem voltál, s én melletted.

Ennek a helynek is adtál nevet. Úgy döntöttem, hogy a rózsabokrokat is elkeresztelem. A közös Titkunk.

𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬 •𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢• [𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin