Yeni bölüm geldi 🌼🌼🌼
~Bahar~
Okul bitti ve nihayet evin önüne geldik. Şimdi asıl konu ailem nasıl tepki vericek, çok kızıcaklar kesin.
Y- şey bahar çok mu kızarlar?
B- yo...yok canım çok kızmazlar.
Y- bahar lütfen bir şey olursa kendimi hiç iyi hissetmem, nolur bir şey olursa bana şöyle ben konuşurum ailenle.
B- öneli değil yavuz...benim artık içeri girmem gerek.
Y- tamam.
Tam arkamı dönüp giderken birden arkama dönüp...
B- yavuz...
Ve birden sarıldım, ona sarılmak bana o kadar iyi geliyor ki her zaman ona sarılï kalabilirim. Kalp atïşlarınï dinlemek çok hoş ona sarïlınca onun da benim gibi kalbinin hïzlandıgını hissediyorum, inşallah sen de benim seni sevdiğim gibi beni sever misin acaba.
Y- bahar, iyi misin?
B- iyiyim biraz daha böyle kalabilir miyiz?
Y- ta...tabiki
Yavuzun o güzel deniz kokusunu içime çekebildiğim kadar çektim, elim istemsizce o güzel saçlarına gitti. Allah'ım ben ne yapıyorum böyle beynim işlevini yitirdi nedense.
B- çok iyi hissediyorum.
Y- ne...ne!
B- şey!! Yani ben gitsem iyi olur, bay bay!
Ne dedim ben az önce ya ah salak kafam.
Evden içeri girdiğimde kimse evde yoktu, direk odama gidip üzerimi değiştirdim ve mutfağa gidip kendime sandviç hazırladım. İlk defa kavga ettim ya ben ben inanmıyorum kendime ve bir erkek için kavga ettim ama değer miydi? değerdi. Yavuzun benim için çok özel biri olduğunu daha şimdiden hissediyorum inşallah her şey çok güzel olur.
Dış kapının açılıp kapanma sesi geldi.
Yıl- BAHAR nerdesin çabuk buraya gel!!!
B- ge...geliyorum baba
Yanına gittiğimde çok sınırlı gözüküyordu.
Yıl- sen okulda ne yaptın? Hem de daha ikinci günden akıllanmiycak mısın sen!!?
B- ba...bba vallaha benim suçum yok onlar yaptı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya🌼
Fanfiction~Yavbah hikayelerini özleyenler olduğunu biliyorum bu hikayeyi çok seviceksiniz ~Yavuz ve Baharın çocukluktan başlayan aşk hikayesini okiycaz bu kitapta hep birlikte ~Bu papatyalı yolda beraber yürümeye var mısınız 🌼