Bahar~
Oradaydı işte hayatımda ilk güvendiğim erkek abim. Yatağının yanındaki sandalyeye oturdum.
B- abim, canım abim ben geldim bak. Biliyorum uzun zamandır gelemiyordum kızmadın dimi bana ama sen bana kızmazsın ki, zaten sen beni hep pamuğum diye severdin çok özledim abim. Kimsesiz kaldım öldü ikisi de nolur abi nolur sen de gitme.😭🥺
Y- ba...bahar🥺
B- hık...ah şey ben sana söylemeyi unuttum tabi abi seni bu gün hayatımda senden sonra güvenebildiğim tek erkekle tanıştırmaya geldim. Abi bak bu yavuz sevgilim aynı sınıftayız. Sınıfta tanıştık aynı zamanda yan komşumuz beni hiç yanlız bırakmadılar abi o ve ailesi çok iyiler bana karşı.
Y- bahar...ben, ben ne demem gerektiğini bilmiyorum. Çok üzgünüm.
B- üzülme o beni her zaman çok sever seni de sever. Hadi tanışın.
Y- merhaba...ımm adı neydi abinin?
B- Mücahit
Y- merhaba Mücahit abi tanıştığıma çok memnun oldum. Baharın bizi tanıştırdığı iyi oldu sen hiç merak etme gözün arkada kalmasın bahar bana emanet.
B- iyiki varsın yavuz.🥺
Y- sen de birtanem.
B- abicim biz şimdi gidiyoruz sonra tekrar gelicem, seni çok seviyorum.
Oturduğum yerden kalkıp yüzünü sevdim ve saçlarının arasına öpücük kondurup Yavuz'a döndün.
B- gidebiliriz.
Y- tamam birtanem.
Yavuzla hastaneden çıktık ve onlara gittik.
~2 Ay sonra~
Bahar~
Hayatım bu iki ay içinde daha da kötü olmaya devam ediyordu. İstanbul'un bir başka tarafında bir yetimhaneye yerleştirdiler beni. Gülümser teyze ve Hamit amca ne kadar uğraşsalar da yine de yerleşmek zorunda kaldım. Bu süreçte yetimhaneye yakın başka bir okula yazıldım artık o okula gidiyorum.
Yavuz ile hala sevgiliyiz beni asla bırakmadı çok güzel giden bir birlikteliğimiz var hafta sonları eylemlerle buluşuyoruz. Ama yetimhaneye dönünce her şey alt üst oluyor tekrar.
Yaren- bahar yemeğe geliyor musun.
B- hı? Tamam in sen geliyorum.
Bu yaren oda arkadaşlarımdan biri bir tek onunla iyi bir dostluk kurabilirim diğerleri pek sevmediler beni. Gerçi sevmeleri de çok önemli değil.
~Bir hafta sonra- perşembe~
Okul çıkışında bahçede büyük bir araba vardı öğrencilerin hepsi arabaya merakla bakıyorlardı. Kim acaba bu buralara geldiğimden beri hiç böyle bir araba görmemiştim.
Arabanın kapısı açıldı içerisinden eylem koşarak bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya🌼
Fiksi Penggemar~Yavbah hikayelerini özleyenler olduğunu biliyorum bu hikayeyi çok seviceksiniz ~Yavuz ve Baharın çocukluktan başlayan aşk hikayesini okiycaz bu kitapta hep birlikte ~Bu papatyalı yolda beraber yürümeye var mısınız 🌼