(1 yıl sonra)Bahar~
Çoktan bir yıl geçmişti bile yavuzla harika giden bir ilişikimin vardı, tabi abim karışmazsa. Yavuz'u seviyordu tabi ama beni paylaşmakta epey zorlandığı ortada.
Abim hastaneden çıktıktan sonra beni yetimhaneden aldı ve eski evimize tekrar taşındık. Tebi abim yavuzla her zaman dip dibe olmamızdan çok memnun olmasa da ben çok memnundum. Yavuzla her gece eskiden olduğu gibi pencerenin önünde konuşuyoruz.
Abim annemden kalan para ile kendine bir şirket kurdu ve artık orasını yönetiyor. Daha küçük bir yer olsa da ileride büyüyeceğini biliyorum. Biz de artık büyümüştük tabi son sınıftık artık. Çok çalışmaya başladım çünkü ideallerim çok yüksek, doktor olmak istiyorum bu yüzden daha da çok çalışmam gerek.
M- bahar güzelim uyandın mı?
B-uyandım abicim. Hazırlandım bile geliyorum.
Okul çantamı alıp aşağıya abimin güzel! Kahvaltısına indim.
B- abim şey öhö öhö yine mi tava yaktın sen acaba?
M- ya kızım ne yapiyim yumurta yapışıyor da benim mi suç?
B- yok abicim de tost falan yapabilirsin yada en iyisi bana bırak ben yaparım.
M- tamam tamam hadi okulda yersin sen geç kalmayalım. Senin bu gün etütün var dimi, kaç gibi gelirsin?
B- evet var abicim ders çalışıcaz bizimkilerle.
M- tamam canım, dikkat et kendine.
B- tamam abicim yavuzla geri dönücez zaten eve merak etme?
M- daha çok merak etmem gerek o zaman.
B- abi yaaa
M- tamam tamam, hadi çıkalım.
Dışarıya çıktığımda yavuz ve eylem beni bekliyordu.
Y- nerde kaldın güzelim ya bütün gece özledim zaten seni.
B- günaydın canım ben de seni özledim.
Yavuz tam bana sarılacakken abim geldi.
M- hop hop geri bas sarı çocuk.
B- abi ya işe geç kalmadın mi sen.
M- sizin gittiğiniz görücen ondan sonra.
B- of abi ya.
M- abiye oflanmaz.
F- günaydın canım arkadaşlarım, eylemim ve çok sevgili Mücahit abim.
Y-B-E-M- günaydın.
B- eee abicim biz gidelim malüm servis geldi hadi sana iyi işlerrr.
Gelen servise bindik ben direk yavuzun yanına oturunca abim söylenmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya🌼
Fiksi Penggemar~Yavbah hikayelerini özleyenler olduğunu biliyorum bu hikayeyi çok seviceksiniz ~Yavuz ve Baharın çocukluktan başlayan aşk hikayesini okiycaz bu kitapta hep birlikte ~Bu papatyalı yolda beraber yürümeye var mısınız 🌼