🌼P~18🌼

105 4 8
                                    

Bu bölüm çok az bir +18 var okumak istemeyenler için başlangıcında ve bitişinde 🟪 bu işareti koyucam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu bölüm çok az bir +18 var okumak istemeyenler için başlangıcında ve bitişinde 🟪 bu işareti koyucam. İyi okumalar🌼

Yavuz~

Allah'ım ben nasıl baharın doğum gününü unuturum ya. Hayır bilmesem neyse diycem of yavuz of salaksın sen.

Neyse neyse yarın çıkar hediye alırım, ondan önce şu istediğim yeri ayarlamam gerek. Nerde bu adamın numarası ya, hah buldum.

Y- alo gardenya kafe mi?

Kemal- evet buyrun.

Y- patronunuzla konuşabilir miyim acaba?

K- patron benim buyrun.

Y- ah tamam öyleyse. Ben cuma gecesi terası kapatmak istiyorum, kız arkadaşımın doğum günü var da sizin kafenizi çok seviyor.

K- peki efendim kaç kişi olucaksınız.

Y- baştan sadece sevgilim ve ben olucaz sonra dört arkadaşımız daha gelicek.

K- tamam efendim ben o gün için her şeyi ayarliycam.

Y- çok teşekkürler.

Telefonu kapatıp aşağıya yemeğe indim.

Ertesi gün~

Hazırlanıp hediye almak için AVM ye geldim. Offf ne alsam acaba, baharın maddi değerden çok manevi değere önem verdiğini biliyorum. Şöyle bir şey yapsam...( Eeee biraz da merak aşayı okuyun aşayı😁)

Evettt bütün işlerimi bitirdiğime göre eve dönebilirim. Zaten bu gün okul da yalan oldu, papatyamı da göremedim.

Eve gittim ve aldığım hediyeleri paketlemeye başladım. İnşallah beğenir.

Okul çıkış saati gelince kapıya çıktım. Güzelim bale gelirken göriyim.
Servis yaklaşırken dışarıya çıktım.

Y- güzelim, özledin mi beni.

B- özledimmm ama nerdesin ya sen haber de vermedin hiç bana.

Y- oyyy güzelim gel bakiyim şöyle kollarıma. Bu gün biraz başım ağrıyordu da annem de gitme bu gün dedi, ondan gelemedim yani.

B- oyy kıyamam bebeğime ben. Gel bize dinlenelim azıcık.

Y- hayatımda duyduğum en güzel fikir hadi gidelim.

Baharla birlikte onların evine girdik. Tabi ben anca Mücahit abi gelene kadar durabilirim de neyse.

Salona geçip oturdum.

B- aşkım sen dinlen ben üzerimi değiştirip gelicem.

Y- tamam birtanem.

O giyinirken ben de kahve yapiyim en iyisi içeriz. Nescafeyi bardaklara döküp suyu ısıtmaya başladım, ne yapalım yani bizim de yapabildiğimiz tek kahve bu. Suyun olmasını beklerken arkamdan iki kol sarıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Papatya🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin