Bahar~
Yavuzun son yaptığı hareketi başta anlamasam da sonradan anlayınca çok hoşuma gitti canım ya beni ne de güzel düşünüyor. Biraz daha kafede oturduk ve kalkma zamanımıza yakın eylem kaş göz yapmaya başladı, anlamıyorum ya ne diyo bu kız.
E- ehem ehem eeee baharcım tuvalete gelsene benimle çantanı da al ama bir şey lazım.
B- heee tamam geliyim.
E- biz gidip geliyoruz sonra kalkarız.
F- tamam canım.
Eylem ya ped lazım desene verirdim ben Allahım ya. İyide nereye gidiyoruz biz?
B- eylemcim tuvalet bu tarafta değil ki.
E- biliyorum gel sen.
Kasa mı? Haaaa
B- haaaa sen hesabı ödeyelim diye kalktınn...aferin kız iyi düşünmüşsün.
E- eee tabi hep onlar mı ödiycek.
B- o zaman ben yavuz ve benimkini ödiyim.
E- ben de bizimkini.
Hesabı ödeyip masaya döndük.
Y- heh kızlar geldiğinizde göre hadi fethi biz hesabı halledelim.
E- yanlız biz hallettik onu.
F- nasıl ya?
B- hep siz mi ödiyceksiniz, biraz da biz ödeyelim dedik.
E- eeee hadi gidelim.
Y- eh öyle olsun bakalım. Teşekkürler bahar hanım.
B- bir şey değil yavuz bey.
Biz yavuzla önden el ele giderken eylemler de arkamızdan mahalleye doğru yürümeye başladık.
G- yavuz, bahar?
Eyvah gülümser teyze bizi el ele gördü.
B- yavuz bıraksana elimi.
Y- ya bahar gördü zaten kadın bıraksak ne olucak gel gel gidelim yanına.
B- utanırım ben ama...yavuz yavuz bak hiç dinliyor mu?
G- çocuklar siz?
Y- şey annecim evet biz baharla sevgiliyiz.
B- gülümser teyze şey şimdi şöyle ki...
G- AYYY çok sevindimmm, aferin benim oğluma tam da istediğim gelin adayını getirdin.
B-Y- ne?
G- ay çok sevindim gelin size bir sarıliyim.
İkimize birden sarıldı. Nasıl yani beni mi istiyomuş gelin adayı olarak heheheheh 🤭
G- bana bak yavuz baharı üzmüyorsun tamam mı oğlum, ikiniz de birbirinizi çok sevin. Hadi hadi ben çok konuştum gezin siz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya🌼
Fanfiction~Yavbah hikayelerini özleyenler olduğunu biliyorum bu hikayeyi çok seviceksiniz ~Yavuz ve Baharın çocukluktan başlayan aşk hikayesini okiycaz bu kitapta hep birlikte ~Bu papatyalı yolda beraber yürümeye var mısınız 🌼