🌼P~10🌼

104 3 17
                                    

Yazar~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar~

İki el silah sesinden sonra etraf tamamen sessizleşti. İlk kendine gelen Hamit bey kutluların evine doğru gitmeye başladı. Kapıya vardığında çaldı çaldı çaldı ama açan olmadı. Gülümser hanım da kapıya çıkmış polisin gelmesini bekliyordu endişe içinde.

Y- bahar bahar canım iyi misin?

Bahardan hiç ses çıkmıyordu. Dondu kaldı öylece.

Y- sevgilim nolur ses ver.

B- ya...yavuz

Y- güzelim hadi kendine gel gel oturalım şöyle. Su yardım et.

S- tt..tamam abi

Su ve yavuz baharın kollarına girip koltuğa oturttular.

Tam o sırada sokaktaki kalabalığın içinden bir ses duyuldu. Polis kutluların evinin önünde durup kalabalığı uzaklaştırdı.

P(polis)- ne oluyor burda?

H- memur bey sizi ben aradım. Kavga seslerini duyduk sonra da iki el silah sesi geldi o zamandan sonra hiç ses gelmedi.

P- peki siz geride durun...herkes uzaklaşsın.

Polis kapıyı çaldı ama açan olmadı. İçeriye seslendi ama yine ses gelmedi en son çare kapıyı kırmakta buldu. Polisler kapıyı kırdığında içeride iki ceset bekliyordu onları.

Yıldırım bey kumarda para kaybettiği için fundadan para istiyordu yine. Ama Funda hanım bu parayı vermemekte niyetliydi. Büyük bir tartışmanın sonunda yıldırım cinnet geçirip belindeki silahını çıkartmış ve önce fundayı sonra da kendisini vurmuştu.

Polisler içeriye girdikleri gibi 112 yi çağırarak belki bir ihtimal kurtulma şansları vardır diye müdahale etmeye başladılar ama boşunaydı ambulans geldiğinde ikisi de çoktan ölmüştü bile.

Cesetleri hastaneye otopsi için götürürduler.

H- gülümserim hadi girin siz içeriye baharı yanlız bırakmayın. Ben hastaneye gidiyim ordan da karakola geçerim.

G- Hamit habersiz bırakma bizi.

H- tamam canım.

Hamit bey arabasına binip ambulansın arkasından yola koyuldu. Gülümser hanım ise ne yapıcağını bilmez halde öylece kaldı orda. Şimdi ne olucaktı küçücük kız tek başına ne yapardı, kimi kimsesi varmıydı acaba, onun haline o kadar acıdı ki ama orda kendine bir söz verdi ' ne olursa olsun bahar benim kızım onu asla yanlız bırakmiycam'.

İçeriye girdi yavuz ve bahar bir koltukta oturmuş ne kadar yavuz baharı biraz konuşturmaya çalışsa da bahar konuşmuyordu. Gülümser hanım baharın yanına oturup kolunu omuzundan attı ve onu kendine çekip başını göğsüne yasladı.

Papatya🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin